Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

אני ממש בהתלבטות ,איזה רכב כדאי יותר.

אני מבין ששני הרכבים ממש נוחים.

 

כמה נקודות ממש חשובות לי הן:

 

אמינות(מחלות ידועות)

 

האם קיימים מוסכים מוכרים עם מוניטין ומחירים נוחים לכיס( אם כן אשמח לשמות)

 

* צריכת דלק ,לא קריטי אבל בכל זאת אשמח לשמוע  מנסיון אישי.

 

אשמח להתייחסות בדגש למי שיש\היה אחד הרכבים.

 

 

פורסם

למה לא סיאט איביזה 1.4 ידנית?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

הקורסה יותר מרווחת ונוחה.

הפיאסטה יותר ספורטיבית.

 

מדובר בשתי רכבים מאוד דומים בכללי אין ביניהם הבדל גדול כך שאני אישית הייתי מעדיף את הרכב השמור והטוב יותר שאמצא.

 

נ.ב

שניהם יחסית חלשים ואני אישית הייתי מחפש את הקורסה 1.4 100 כ"ס היא יותר חזקה ונסחרת במחירים דומים.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Gavrik כתב:

 

 

נ.ב

שניהם יחסית חלשים ואני אישית הייתי מחפש את הקורסה 1.4 100 כ"ס היא יותר חזקה ונסחרת במחירים דומים.

יש ממש מעט וכולן נראות שבורות 

עריכה אחרונה על ידי Pichie
פורסם

מדובר בקורסה ידנית 1.2?

 

אם כן, תוכל לקראו פה את ההתרשמות שלי שכתבתי ב 2011.

 

אוטו נחמד מאוד, מנוע 1.2...בוא נגיד שלא מרשים במיוחד או משהוא קרוב לזה. 

 

https://carsforum.co.il/topic/376583-התרשמות-מאופל-קורסה-2011-ידנית-12-80-כquotס/

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

צריכת דלק ממוצעת בפיאסטה בין 11 ק"מ/ל' בקיץ עם מזגן בפקקים, ל13 ק"מ/ל' בשאר השנה.

אין בעיות אמינות רציניות, יש קמפיין של היצרן להחלפת מנעולי הדלתות ללא עלות (דלת יכולה להיפתח בפתאומיות), ניתן לבדוק באתר היבואן לפי מספר רישוי האם קיים ולא בוצע כבר.

https://www.ford.co.il/הוראות-שירות/שירות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, orbah1 כתב:

צריכת דלק ממוצעת בפיאסטה בין 11 ק"מ/ל' בקיץ עם מזגן בפקקים, ל13 ק"מ/ל' בשאר השנה.

אין בעיות אמינות רציניות, יש קמפיין של היצרן להחלפת מנעולי הדלתות ללא עלות (דלת יכולה להיפתח בפתאומיות), ניתן לבדוק באתר היבואן לפי מספר רישוי האם קיים ולא בוצע כבר.

https://www.ford.co.il/הוראות-שירות/שירות

כתוב ש:

לא נמצאה הוראת שירות עבור רכב מספר XXXXXXX

הננו מאחלים לכם נסיעה טובה ועומדים לרשותך בכל עת.
מה זה אומר? שלא הוחלף מעולם?

פורסם
לפני 25 דקות, orbah1 כתב:

צריכת דלק ממוצעת בפיאסטה בין 11 ק"מ/ל' בקיץ עם מזגן בפקקים, ל13 ק"מ/ל' בשאר השנה.

 

1 ל14.5 כל השנה, הכי גרוע אולי 1 ל13.5

לפני 20 דקות, Pichie כתב:

מה זה אומר? שלא הוחלף מעולם?

זה אומר שכבר הוחלף כנראה.

בדקתי על הרכב שהיה שלי וידוע לי שלא בוצע בו החלפה:

וראת שירות מס' 1

מספר רכב : 

מספר שילדה :

מספר קריאה : 7249613

שם קצר : 5ד FIESTA 'מנעולי דל

מהות הקריאה : הוראה זו נועדה למנוע חשש לכשל אפשרי של מנעולי הדלתות במסגרת ההוראה ייבדקו המנעולים לתקינות ויוחלפו במידת הצורך בהתאם להגדרו ת היצרן

  • רעיון טוב! 1
פורסם

פיאסטה ידנית 2015, 1.2

אחלה רכב צריכת דלק ממוצעת 14 קמ לליטר, רכב שמתנהג מעולה, מנוע חלש מהקורסה והאיביזה שהוזכרו פה.

מבחינת אמינות, הרכב עם 185 אלף קילומטר טופל רק במוסכים מורשים עם היסטוריה מלאה, מלבד טיפולים ואחזקה שוטפת, ריקול מנעולים, שום דבר מיוחד

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

1 ל14.5 כל השנה, הכי גרוע אולי 1 ל13.5

עוד שאלה קטנה.

מה הסיכוי שיצא לך לנסוע עם הרכב באזורי ירושלים\חיפה ? האם  הוא מספיק "סוחב" בעליות?

לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

 

 

פורסם

מנועי ה 1.2 לא מצטיינים בביצועים, הם סבירים נגיד זאת כך.

בשביל לדעת אם זה יספק אותך, אתה צריך לבדוק בעצמך.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 19 דקות, Pichie כתב:

מה הסיכוי שיצא לך לנסוע עם הרכב באזורי ירושלים\חיפה ? האם  הוא מספיק "סוחב" בעליות?

לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

הוא קצת חלש כמו כל סופר מיני (כמעט) בתקציב ובשנים האלו עם גיר ידני.

הגטס שלי הייתה עם 82 כוח סוס ולא הייתה לי בעיה מיוחדת של חוסר כח.. אלו הרכבים האלה. אתה רוצה רכב חזק יותר תקנה גרסה חזקה של סופר מיני או משפחתית.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...