Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 51 דקות, EliC25 כתב:

הוא קצת חלש כמו כל סופר מיני (כמעט) בתקציב ובשנים האלו עם גיר ידני.

הגטס שלי הייתה עם 82 כוח סוס ולא הייתה לי בעיה מיוחדת של חוסר כח.. אלו הרכבים האלה. אתה רוצה רכב חזק יותר תקנה גרסה חזקה של סופר מיני או משפחתית.

 

אסביר קצת יותר למה אנ שואל.

בעבר הרחוק אי שם בשנת 2015 הייתה לי ניסאן מיקרה ידנית מודל 2015.

שהייתי נוסע באזורים עם עליות(נס הרים,רמת הגולן) היה לי ממש קשה לעבור את ה 60 קמ"ש.

לכן אני תוהה האם זה יקרה גם בפיאסטה.

פורסם

אני נוסע בפיאסטה בחיפה. למרות הנתונים הלא מחמיאים, ההילוכים הקצרים והגמישות היחסית של המנוע (לפי דעתי) הופכים אותו לאחלה רכב, ולא הרגשתי אף פעם חוסר קיצוני בכוח, כמו שניתן להרגיש במיקרה. אם צריך לפעמים למשוך הילוך, עושים את זה והכל בסדר. הייתי סקפטי לפני הרכישה באספקט הזה, אבל באמת שהמצב לא רע. מעבר לכך הרכב בנוי היטב, חלפים זולים, וההתנהגות שלו טובה גם כן. ממליץ מאוד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 45 דקות, Gavrik כתב:

הגיר האוטומטי בקורסה יותר אמין מהידני.

אתה בטוח? אני מכיר בעיות בגיר ידני 6 הילוכים של אופל שקיים בארץ רק בקורסה OPC.

 

מה הסיפור עם ידני 5 הילוכים?

 

 

פורסם

מנועי ה ecotec של אופל לא אמינים בבסיס. נכון ששופרו עם הזמן אבל עדיין סובלים מבעיות התחממות ובעיות ב egr. 

 

על הפיאסטה יש לי רק דברים טובים להגיד מלבד כוח המנוע. הדבר נכון יותר או פחות לגבי כל בנות מינה, אבל אוויר חם בקיץ + מזגן + נוסע משפיעים לרעה ובצורה מורגשת. 

 

חוץ מזה ממש אחלה רכב. מהנה, נוחה, הגה ושלדה מתקשרים, ידית הילוכים קליקית, 7 כריות אוויר וציון בטיחות מירבי לאותה תקופה. אפילו צליל מערכת השמע המקורית ממש טוב. רק חבל שאין בלוטות.

הרכב אצלי שנתיים וחצי ונסע בסך הכל 136 אלף ק"מ. אפס תקלות קריטיות, מהודק ובנוי טוב ולא מקרקש.

מחלות: מנוע מאוורר מרעיש ומתפגר בטרם עת והכי חשוב בצורה הדרגתית מבלי לגרום לחום יתר (1200 ₪ למקורי). תושבת גיר שלא מאריכה ימים (200 ₪). כבל יחידת בקרה של מצבי מערכת המיזוג (70 ₪) ושעת עבודה עצמאית בבית. 

גם מבחינת טיפול המצב ממש בסדר : שמן קסטרול, מסננים, ומצתים - כ  400 ₪.

מקווה שעזרתי.

קניתי אותה בתחילת הקורונה כרכב זמני - ואני בהחלט לא מצליח לוותר עליה בקלות. אין לה תחליף ראוי גם ב 30 א' ₪.

בהצלחה!

  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מנוע הz12xer שבקורסה דיי אמין בניגוד לדעה הרווחת על מנועי הecotech. הבעיות הכי חמורות שיש בו זה בעיקר נטיה לנזילות בפלסטיק מיכל עודפים וצערת פלסטיק שגם נוטה להישבר 

 

לפני 14 שעות, Buki כתב:

אתה בטוח? אני מכיר בעיות בגיר ידני 6 הילוכים של אופל שקיים בארץ רק בקורסה OPC.

 

מה הסיפור עם ידני 5 הילוכים?

 

הגיר נוטה לפתח חופשים בהחלפות ככה שההחלפות עם הזמן הופכות לקשות יותר, מחזירי שמן נוטים לנזול ודיפרנציאל נוטה ללכת.

הבעיות צצות בעיקר בקילומטראז גבוהה אחרי 150 א"ק.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...