Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

שברו לי מראה שמאלית בקקטוס, המראה נשארה תלויה על החוט. המראה אפילו עובדת עדיין... אך כמובן שאי אפשר לחבר אותה כבר. 

בביטוח (אילן גלאס) שמים מראה חליפית תמורת השתתפות עצמית (100 ש"ח נדמה לי). האם מישהו מכיר את איכות המראה החליפית? האם עדיף לנסות לחפש מקורית באתרים בחול או בחלקי חילוף בארץ? 

תודה

 

IMG20221027084644.jpg

פורסם (נערך)

יום אחרי שקיבלנו הוראה לא לבעס...

 

המראה היא פריט בטיחות חיוני, לדעתי לא כדאי להמתין להזמנה מחו"ל. בתור בונוס גם שוטר עלול לעצור אותך.

 

הייתי מברר עם אותו זגג, וגם במוסך או בחנות חלקי חילוף, מה התוספת למראה מקורית, ומקבל החלטה לפי המחיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדבקתי בינתיים עם נייר דבק.. כך שאין בעיה לחכות למראה מחו"ל... כמובן רק אם זה משתלם. עדיין לא הצלחתי לקבל תשובה מהאיש מקצוע להבדל במחיר בין מקורי לחליפין.. 

 

 

IMG20221027163717.jpg

פורסם

לדעתי אם תמרח שם שכבה עדינה של אפוקסי לפלסטיק (כמו 460NS) ותקבע אותה לכמה ימים עם הסרט כמו עכשיו זה יפתור לך כת הבעיה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

האם הפעולות החשמליות (כיוון מראה, איתות) פועלות באופן תקין?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

האם הפעולות החשמליות (כיוון מראה, איתות) פועלות באופן תקין?

הכיוון עובד, אין איתות למראה.. 

לפני 29 דקות, Muzic4Ever כתב:

למה לא? תעשה את ההדבקה על המנגנון עצמו.

אבדוק אם אפשרי ואם יחזיק, תודה

פורסם

החלפתי במכוניתי (פיאט)  לפני כמה שנים, מראה תחליפית שמאלית והיא באיכות בינונית.

לאחר כמה שנים החלפתי את המראה הימנית גם לתחליפית והיא ברמה כמו המקורית

ואפילו עלתה לי עוד פחות מהשמאלית.

בשני המקרים המראות הוחלפו בגלל שנשברו.

תמורת השתתפות עצמית של 100 ש"ח הייתי מיד מסכים להצעה הזאת.

בברכה  -  רפי לין

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לדעתי סכום של 100 ש"ח שווה הימור, מה גם שניידת בדיקת תקינות רכבים יכולה לעשות לך צרות על החיבור הזמני שעשית, עדיף לך לשים 100 ש"ח על החליפי ואם לא תהיה מרוצה תוכל לחפש אחר בלי לחץ.

בכל מקרה אם אתה הולך על החליפי תשמור את המקורי, אולי תצטרך משם חלפים כלשהם (מראה / מנוע כיוונון / חיבורים וכו')

  • רעיון טוב! 2
פורסם

לי היה ניסיון רע אם מראה חליפית. בסוזוקי אלטו.  אומנם לא דרך ביטוח מראות.

בסוף קניתי מקורית.

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

חוזר לעדכן. השירות בארץ כל פעם מפתיע אותי מחדש. המראה הגיע (נראה שמקורית!) ובאתי למוסך להרכיב.. 

 העובד התחיל וראה שצריך לפרק את הפאנל של הדלת. ראיתי שהוא מנסה בכח ולא ממש יודע איך לפרק, אז ביקשתי ממנו בזהירות. הוא מצידו אמר שבעל הבית יגיע ויעשה, כנראה באמת פחד לשבור. הגיע בעל המוסך ושאל למה העובד שלו לא מחליף, אמרתי שהוא העדיף לחכות לו. 

פה בעל המוסך אומר לי שהוא יחליף אבל על אחריותי. זאת אומרת שאם ישברו איז. חלק בפאנל הדלת או מש ו בפירוק, הוא פותר עצמו מאחריות. 

האם דבר כזה מקובל? האם אני צריך לקחת אחריות על משהו שהם עושים? 

כמובן שלא הסכמתי להחלפה. הוא מצידו אמר לי קח את המראה ולך למקום אחר או תרכיב לבד. 

לקחתי והלכתי.

התקשרתי לחברת הביטוח וסיפרתי להם על העניין, אמרו פתחו פניה דחופה למנהלת או משהו כזה, ויחזרו אליי. 

מקווה שיחזרו אליי ויאשרו החלפה במוסך מורשה, למרות שאני סקפטי. 

אבל היי, לפחות יש מראה מקורית 😀

 

האם גם אצלכם בהחלפת מראה אמרו שלא נותנים אחריות? 

עריכה אחרונה על ידי oleg_kra
פורסם

פעם בהחלפה של חלון צד נהג, לאחר פירוק הדלת התברר שיש איזה תופסן שקשור לחלון נשבר. 

לדעתי נשבר בפירוק של הדלת, אבל לא יודע בוודאות. והציעו לי להחליף בסכום של כמה מאות שקלים. כי צריך להחליף את כל המנגנון.

בכל אופן יש 2 כאלה, והחלון עבד מצויין גם עם אחד.

 

בעל עסק שמחליף מראות וחלונות לכולם, מן הסתם אינו מכיר כל רכב ורכב. 

אם לא החליף לרכב ספיציפי בעבר, הסיכוי לגרימת נזק כלשהו או פירוק והרכבה לא מקצועי כמעט וודאי.

 

פורסם

אני כמעט בטוח ב 100 אחוז של קקטוס לא החליפו. ועוד כשביקשתי שיעשו בזהירות קיבלתי הערה "מה זו מרסדס"?

איפה ניתן להשיג הוראות לפירוק פאנל דלת בקקטוס? ביוטיוב לא מצאתי... 

×
×
  • תוכן חדש...