Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רכב מעניין שנמצא במגרש טרייד גדול ומוכר. הבעיה שהוא נמצא במלאי כבר 7 חודשים. זאת אומרת שחיקה בגלגלים, עמידה בשמש, מצבר וכו וכו'. 

יש בעייתיות לקחת כזה רכב מעבר נגיד ליישור קו מיידי של טיפול והחלפת צמיגים? האם כדאי לרדת מזה רק בגלל העובדה שהוא עומד כל כך הרבה זמן? 

פורסם

אין שום בעיה אם זה רכב חדש. אם זה רכב יד שנייה לבדוק מצב צמיגים ולהחליף לפי הצורך

מצבר צריך לראות אם תוחזק ונטען במהלך התקופה, שוב אם זה רכב חדש המצבר באחריות

STI 2004

 

 

פורסם

אני ראיתי פעם רכב כזה שעמד 3 חודשים במגרש טריידאין וראיתי שהוא היה מקור ל"השלמת ציוד" . היו חסרים פקקים ועוד.

 

בדוק ב10 עיניים אם תחליט להתקדם

פורסם
לפני שעתיים, Crocodile כתב:

יש רכב מעניין שנמצא במגרש טרייד גדול ומוכר. הבעיה שהוא נמצא במלאי כבר 7 חודשים. זאת אומרת שחיקה בגלגלים, עמידה בשמש, מצבר וכו וכו'. 

יש בעייתיות לקחת כזה רכב מעבר נגיד ליישור קו מיידי של טיפול והחלפת צמיגים? האם כדאי לרדת מזה רק בגלל העובדה שהוא עומד כל כך הרבה זמן? 

גם רכב חדש עומד בשמש.

לכן לא הייתי נמנע.

תבדוק היסטורית טיפולים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יד 1 כלומר משומש?  אם זה כך, האם ידועה הסיבה מדוע הוא לא נמכר זמן רב כשכל השוק רותח כל כך?

  • מעניין 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, motior כתב:

יד 1 כלומר משומש?  אם זה כך, האם ידועה הסיבה מדוע הוא לא נמכר זמן רב כשכל השוק רותח כל כך?

אכן משומש. שאלתי כמובן אך קיבלתי תשובה שלא בטוח בכנות שלה. (צבע פחות סחיר, כלומר לא לבן/שחור/אפור), נשמע לי קלוש. התמחור שלו אטרקטיבי גם.

עריכה אחרונה על ידי Crocodile
פורסם

תבקש דוח סליקה, או תעשה בעצמך, אתה צריך רשיון רכב.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, Crocodile כתב:

אכן משומש. שאלתי כמובן אך קיבלתי תשובה שלא בטוח בכנות שלה. (צבע פחות סחיר, כלומר לא לבן/שחור/אפור), נשמע לי קלוש. התמחור שלו אטרקטיבי גם.

לחלוטין תשובה שקרית, אלא אם מדובר בצבע מזעזע ממש (ואין הרבה מקרים כאלה בארץ).
אם אין משהו חריג ברכב עצמו, היו מורידים קצת מחיר והיה נמכר. 7 זה הרבה זמן שהוא תופש מקום במגרש ואנשי המכירות משקיעים זמן בו. לא הגיוני בעליל. נסה למצוא את היסטוריית המחיר שלו באתר המגרש, למשל ב-wayback machine,  
https://archive.org/

בכל מקרה, בדוק בעצמך את קוד התאריך על הצמיגים.

פורסם

קח את הרכב לבדיקה ואם אתה מחליט לךכת על הרכב, תנסה להוציא מהם עוד הטבות?

 

באיזה סוג רכב מדובר?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...