Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד חדש


netanel1014
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

אני רוצה לשתף אתכם במה שקרה לי בשנה האחרונה.

לי ולאשתי יש 2 ילדים (אחד שנתיים והשני 3 וחצי).

אישתי תמיד רצתה עוד ילד.

הבעיה שהבית מאוד קטן ולקנות/להשכיר דירה גדולה יותר אין ביכולת (המחירים מטורפים) ומעבר לזה, ילד זאת הוצאה כלכלית לא קטנה (מעון , מחיה ועוד). במיוחד שיש ילד שכרגע במעון ורק על המעון אנחנו משלמים 2000+ בחודש לא כולל מה שמסביב (אוכל טיטולים ועוד.)

לאישתי היה בזמן קצר התקן תוך ריחמי שהרופא הוציא לה אותו בגלל בעיה רפואית. 

היא לא יכולה לשתות כדורים מונעי הריון ואני לא יכול לשים קונדום (אנחנו זוג דתיים). מה שהיה אפשר לעשות זה לשים את הדפים האלו שהם קוטלי זרע / נרות  (מי שמכיר מכיר). 

יום אחד אישתי מודיעה לי שהיא נקלטה. 

אמרתי אם קרה - קרה. אבל הייתה לי תחושה שזה לא סתם "קרה".

תמיד אמרתי לה איך זה קרה? היא עונה לי תגיד תודה! יש אנשים ששנים מחכים לילד.

כעבור חצי שנה בערך , היה מצב רוח טוב וישבנו דיברנו. אמרתי לה תגידי יש מצב שלא שמת דף (קוטל זרע) באותו לילה? .

היא ענתה לי - לא רק שלא שמתי, גם חישבתי את הזמן של הביוץ ודאגתי שהטבילה תיהיה בדיוק בזמן (זוג דתי) והכל מבחינתי היה מתוכנן.

כעסתי קצת. אני מרגיש מרומה. לדעתי זה לא היה צריך להיות ככה ואין לי כבר מה לעשות.

פעם ראשונה שאני משתף את זה עם מישהו.

מה דעתכם ?.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזל טוב, קיבלת את האישור שאתה ישראלי. בארץ יש איזושהי מוסכמה שגברים הם רק תורמי זרע, האישה מחליטה לבד מתי ואיך יהיו ילדים.
להבא תלמד מהמקורות ותהפוך שולחנה עליה. 100% מניעת הריון.

  • אהבתי 4
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גם השיטה של אשתך וגם השיטה של ניטש הן אחלה גורם לגירושין...

ממליץ לפנות לגורם אשר מקובל על שניכם בכדי לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה באמון ביניכם (גם אם אשתך עדיין לא מודעת לכך..).

מאחר ואתם זוג דתי, אז להבנתי הפלה אינה באה בחשבון.

מעבר לכך, אם עדיין לא עשית זאת, אז זה הזמן לכך - תסביר לאשתך מדוע אינך מעוניין בעוד ילד (לפני שיהיה גם רביעי וחמישי בתנור).

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 4
פורסם
לפני 5 דקות, guya72 כתב:

גם השיטה של אשתך וגם השיטה של ניטש הן אחלה גורם לגירושין...

ממליץ לפנות לגורם אשר מקובל על שניכם בכדי לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה באמון ביניכם (גם אם אשתך עדיין לא מודעת לכך..).

מאחר ואתם זוג דתי, אז להבנתי הפלה אינה באה בחשבון.

מעבר לכך, אם עדיין לא עשית זאת, אז זה הזמן לכך - תסביר לאשתך מדוע אינך מעוניין בעוד ילד (לפני שיהיה גם רביעי וחמישי בתנור).

אני חשבתי על גירושין אבל המחשבה על הילדים ועל העתיד גרמה לי לנטוש את זה .

מבחינת אישתי הכל בסדר. היא הסתירה את זה חצי שנה..

רבתי איתה והזכרתי לה את זה. המריבה הייתה גדולה עד שהיא בכתה. הרגשתי רע .

לגבי העתיד אני ממש לא יודע מה לעשות. מעבר לכך אין לי אמון בה..

  • רעיון גרוע 2
  • מבאס 2
פורסם

אפילו הדתיים אמורים לדעת שצריך שניים לטנגו הזה.

אתה מפחד מילד?

-תשים קונדום

-וסקטומי

-תגמור בחוץ

-תעקוב אחרי הביוץ של אישתך בעצמך, זה לא מדע טילים

 

כל תירוץ אחר (דתיים), הוא רק תירוץ. אם בחרת להיות דתי ולעשות סקס, האחרויות מה קורה לזרע שלך היא גם שלך.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 25 דקות, guya72 כתב:

גם השיטה של אשתך וגם השיטה של ניטש הן אחלה גורם לגירושין...

אני עשיתי ווסקטומי, אבל אם הוא לא מוכן לשים קונדום בשם הדת, לא נראה לי שהוא יהיה מוכן "להטיל בעצמו מום".

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לפני 19 דקות, Liviur כתב:

טיפול זוגי. ויפה שעה אחת קודם.

מה שידידי רשם. נוצר פה מצב חמור מאוד מבחינת אמון.

הערת שוליים בנוגע לווסקטומי - אני מכיר לפחות מקרה אחד שבו גם זה לא הספיק (לא יודע האם מדובר ברשלנות רפואית או שזה באמת לא ודאי ב-100 אחוז)

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, gollu כתב:

אפילו הדתיים אמורים לדעת שצריך שניים לטנגו הזה.

ברור ... אבל מדובר פה בזוג נשוי - לא hookup במועדון / חברה ... פה היה בצורה מכוונת הטעיה ושקר ותכנון מוקדם במצב שבו שני האנשים הנשואים האלו החליטו אחרת. זה גם לא איזה אופס ... 

יש פה צורך בשיחה פתוחה (עם גורם מגשר - כי אין פה באמת שיח פתוח כמו שמסתמן מההודעות) ועמוקה על האמון בין בני זוג.

אני לא הייתי מחליט כנגד אישתי בהחלטה משנת חיים כזו - וכנ״ל לגביה.

עריכה אחרונה על ידי Liviur
  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם אתה הולך על גירושין אתה צריך לעשות המון שיעורי בית לפני זה. לא יודע עד כמה אתה תהיה מוכן לזה נפשית כי זה הולך לרסק אותך (אני כמובן הולך על מה שקורה בדר"כ אלא אם נפלת על אישה בסדר שתסכים להסכם נורמלי ולא תסיט את הילדים נגדך).

מה גם חשוב העניין הכלכלי אצלך בלבד. כי היא לא רק יודעת לשאוב זרע אלא גם תדע לשאוב ממך את כל הכסף (בעזרת עו"ד היא בכלל תגמור עלייך) ולכן ממליץ לעשות צעדים שקולים מאוד ולדאוג לכסות את עצמך מכל הכיוונים האפשריים וזה כולל התייעצות בפורום, הודעות SMS וואצפ וכדומה. הכל צריך להיות אנונימי והיא לא יכולה לדעת מזה כלום  (אסור לה לדעת מזה - אף אחד אבל אף אחד!!! לא יכול לדעת מזה חוץ מהעו"ד שתתייעץ איתו) עד שלא החלטת לכאן או לכאן. במקרה כזה הייתי אפילו מתחנן למנהלים פה שימחקו את השרשור הזה (למרות שהם לא מוחקים את השרשורים אף פעם). 

 

בתחבולות תעשה לך מלחמה.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 2
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 9 דקות, hans כתב:

הערת שוליים בנוגע לווסקטומי - אני מכיר לפחות מקרה אחד שבו גם זה לא הספיק (לא יודע האם מדובר ברשלנות רפואית או שזה באמת לא ודאי ב-100 אחוז)

אתה יודע, יש גם אפשרות שלישית 😉

  • מצחיק 4
פורסם
לפני 8 דקות, DareDevil כתב:

אם אתה הולך על גירושין אתה צריך לעשות המון שיעורי בית לפני זה. לא יודע עד כמה אתה תהיה מוכן לזה נפשית כי זה הולך לרסק אותך (אני כמובן הולך על מה שקורה בדר"כ אלא אם נפלת על אישה בסדר שתסכים להסכם נורמלי ולא תסיט את הילדים נגדך).

מה גם חשוב העניין הכלכלי אצלך בלבד. כי היא לא רק יודעת לשאוב זרע אלא גם תדע לשאוב ממך את כל הכסף (בעזרת עו"ד היא בכלל תגמור עלייך) ולכן ממליץ לעשות צעדים שקולים מאוד ולדאוג לכסות את עצמך מכל הכיוונים האפשריים וזה כולל התייעצות בפורום, הודעות SMS וואצפ וכדומה. הכל צריך להיות אנונימי והיא לא יכולה לדעת מזה כלום  (אסור לה לדעת מזה - אף אחד אבל אף אחד!!! לא יכול לדעת מזה חוץ מהעו"ד שתתייעץ איתו) עד שלא החלטת לכאן או לכאן. במקרה כזה הייתי אפילו מתחנן למנהלים פה שימחקו את השרשור הזה (למרות שהם לא מוחקים את השרשורים אף פעם). 

 

בתחבולות תעשה לך מלחמה.

 

נכון. בגלל זה אני חושב שגירושין יהיה אסון (יותר בשבילי) ואני מוריד את זה מהפרק.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 45 דקות, netanel1014 כתב:

 

רבתי איתה והזכרתי לה את זה. המריבה הייתה גדולה עד שהיא בכתה. הרגשתי רע .

לגבי העתיד אני ממש לא יודע מה לעשות. מעבר לכך אין לי אמון בה..

אתה לא אמור להרגיש רע,המריבה מוצדקת.

תלכו לטיפול זוגי ותבין איך והאם אתה מסדר את המצב.

 

אמון קל להרוס וקשה לבנות,אבל אפשרי.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, oryo כתב:

באינטרנטים יש נטיה ללכת על הnuclear approach כברירת מחדל - לדעתי ממש לא בוחרים להתגרש מיד בגלל משבר אמון.

 

אני מבין אותך אבל נראה לי שצריך להבהיר ישר על ההתחלה שאם זו מלחמה אז בכל הכוח.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...