Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, 

ברשותכם: הגעתי לתחנת רכבת אחיהוד בשעה שלא הייתה כלל חניה והיו מספר רכבים על מדרכות שלא הפריעו לעוברים ושבים. הרכבת שלי עמדה לצאת אז חניתי גם על מדרכה. זו נורמה כי החניון תמיד מלא. יצאתי מהאוטו וראיתי ניידת שעמדה בצד ואיש לא יצא ממנה אליי. בחזור, חיכה לי קנס.

בדקתי מצלמה, והתברר שהניידת שעמדה בצד עמדה לעזוב את המקום וחזרה אחורה כשאני חונה כדי לתת לי קנס רק אחרי שהתרחקתי.

אז השאלה שלי: שוטר לא אמור לתת קודם אזהרה?

אפשר להראות את הסרטון ולהוכיח שלא היה כלל מקום וחיפשתי בכל החניון לפני שחניתי שם ורואים בבירור שהניידת שהתחילה את נסיעתה חוזרת אחורה בזמן שאני חונה? חניתי ברוורס אז את זה גיליתי רק בסרטון. מעולם לא קיבלתי קנס על חנייה...

התמונה דקה 1 אחת לפני שחניתי.

תודה!

Screenshot_20220626-094115_Gmail.jpg

עריכה אחרונה על ידי חבייר
משפט כפול..
פורסם
לפני כשעה, חבייר כתב:

שוטר לא אמור לתת קודם אזהרה?

לא. אזהרה ניתנה לך כשלמדת את חוקי התנועה לפיהם אסור לחנות על המדרכה.

 

פורסם

אהלן, 

אני מתנצל אבל:

1. אין שום חובה להזהיר אותך. 

2. היעדר חניה פנויה אינו מצב המתיר חניה במקום אסור, אלא אם הוגדר מפורשות ע"י הרשות האחראית. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, Be roo כתב:

לא. אזהרה ניתנה לך כשלמדת את חוקי התנועה לפיהם אסור לחנות על המדרכה.

 

צודק, עם זאת, מי שנוסע כל יום ברכבת בתחנות בהן חונים שנים, לא משהו שהתחיל אתמול, על מדרכות בגלל בעיות חניה, מצפה מהנהלת הרכבת למצוא פתרון במקום לנקות ידיים ולהביא ניידת כדי לקנוס אנשים שבסך הכל רוצים להגיע לעבודה בזמן. את המשאבים האלה עדיף להקדיש לפשיעה אמיתית ולא נגד אזרחים שאין להם מנוס מלעבור על החוק בגלל תכנון לקוי ידוע מראש... אז למי שזה קורה לו פעם ראשונה, ובטח יש למשטרה בסיס נתונים מסודר, אפשר לפחות לתת אזהרה ולא קנס.

פורסם

לא בדווקא במקרה זה, אבל פקחי תנועה עירוניים (וגם שוטרים לעיתים) מעדיפים להתחבא ולתת אח"כ דוח ולא להתעמת עם בעל הרכב, כך פנקס הדוחות מתמלא.

למרות שאין חובת אזהרה, הרי ששיטת פעולה כזו של המשטרה, כשיטה, הינה פסולה בעיניי מכיוון שהמשטרה אמורה למנוע עבירות. אם השוטר ראוה עבירה מבוצעת ולא כורז לנהג להפסיק מיד את החניה האסורה (עם או בלי קנס), הרי שבמבחן התוצאה השוטר נכשל במילוי תפקידו.

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

השוטרים ובטח הפקחים עוסקים באכיפה. וזה בדיוק מה שהיה כאן. אין אזהרה בדוחות של פיקוח עירוני, אין אזהרות בדוחות הדבקה של משטרה. יחד עם זאת, אם מדובר בדוח משטרה, ואין לך עבירות ב5 שנים אחרונות, תנסה לפנות למפנא בבקשה להמיר באזהרה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, tinoki כתב:

לא בדווקא במקרה זה, אבל פקחי תנועה עירוניים (וגם שוטרים לעיתים) מעדיפים להתחבא ולתת אח"כ דוח ולא להתעמת עם בעל הרכב, כך פנקס הדוחות מתמלא.

למרות שאין חובת אזהרה, הרי ששיטת פעולה כזו של המשטרה, כשיטה, הינה פסולה בעיניי מכיוון שהמשטרה אמורה למנוע עבירות. אם השוטר ראוה עבירה מבוצעת ולא כורז לנהג להפסיק מיד את החניה האסורה (עם או בלי קנס), הרי שבמבחן התוצאה השוטר נכשל במילוי תפקידו.

 

עם כל הביקורת על גורמי האכיפה שלנו, דבר טוב שחייבים לומר לזכותם - כשיש להם תרנגולת שמטילה ביצי זהב, הם מספיק חכמים שלא לוותר עליה.

בצעירותי, אני זוכר ערב אחד גשום, והרמזור בצומת ברחוב מרכזי (רחוב שמשון בחיפה) כתום מהבהב. 

בגלל הגשם ובגלל הרמזור המקולקל, אפילו היו שוטרים בצומת.

 

אם נדייק, השוטרים לא היו בדיוק בצומת אלא רק באזור הצומת וגם כיוון התנועה לא היה בראש מעייניהם.

במקום זאת, השוטרים עמדו מאחורי עץ וחיכו לנהג שייכנס לצומת בלי לעצור קודם.

 

 

אני לא יודע איך אתה מדרג שוטרים, אבל אם דפוס שהיה לפני 20 שנה, עדיין נמצא בשימוש אז כנראה שהוא עונה על צרכי המערכת.

 

עריכה אחרונה על ידי ehuds
שגיאת כתיב
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי התמונה בראש השרשור לא ברור לי איזו "אזהרה" צריך לתת.

 

יש סימון אדום לבן.

יש מדרכות ברורות.

זה לא ש"לא ראיתי" "לא שמעתי" "לא עשיתי".  זה ברור "ראיתי" "שמעתי" "עשיתי".

 

איזו אזהרה צריך עוד להוסיף?  ואם השוטר יזהיר ופ'ה עדין יחנה שם - אז להוסיף עוד אזהרה?  מתי מותר לשוטר/פקח להפסיק להזהיר ולהתחיל לחלק דוחות?

 

אבל תמיד טוב להאשים את האחר.  את השוטר/פקח, את הנהלת הרכבת, אולי גם את יצרן מכונית השיטור?

פורסם

הוא התכוון שהפקח ראה אותו מחנה על המדרכה, לא אמר לו כלום, אז הוא הניח מכך שמותר לחנות שם (לאור מצוקת החניה שאין להתכחש לה במירב תחנות הרכב בארץ). זו לא הנחה לא סבירה בעיניי. אני בהחלט מסכים עם דבריו של תינוקי כבסיס לטעות של פות"ש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

לאיפה ומאיפה המדרכה הזו מובילה לכל הרוחות ?

זה נטו מדרכה שמסמנת סוף חניה  בלי קשר לזה שאם תשים שם מצלמה תראה בכל היום בקושי אדם אחד שדורך שם וגם אז זה במעבר  דילוג על המדרכונת הזו 

אגב מעניין לבדוק בחוק את ההגדרה המדוייקת של מהי מדרכה 

נראה שלאדם הפחות  חכם כל אבנים משתלבות מוגדרות מדרכה 

יש כינוי של ערסים למשטרה אני אישית לא אוהב אותו וכבר אמרו חז"לינו הוי מתפלל בשלומה של מלכות

אך במקרה הזה  הביטוי  מקבל משמעות אחרת

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם (נערך)

קיבלת:

 

ציטוט

תק' (מס' 5)  תשל"ח-1978

          "מדרכה" - חלק מרוחבה של דרך שאינו כביש, המצוי בצד הכביש, ומיועד להולכי רגל בין אם נמצא במפלס אחד עם הכביש ובין אם לאו;

 

במקום שצילמת  זה מיועד למעבר הולכי רגל - למרות שאני בטוח שמעטים עושים בו שימוש. אני עובר הרבה במקום דומה, והולכי הרגל שלא עולים על המדרכות האלה מפריעים מאד למעבר. חוץ מזה, אני מניח שחנית עם 2 גלגלים על המדרכה, והבליטה לכביש מפריעה לתנועה במקום.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 שעות, ידני כתב:

לאיפה ומאיפה המדרכה הזו מובילה לכל הרוחות ?

זה נטו מדרכה שמסמנת סוף חניה  בלי קשר לזה שאם תשים שם מצלמה תראה בכל היום בקושי אדם אחד שדורך שם וגם אז זה במעבר  דילוג על המדרכונת הזו 

אגב מעניין לבדוק בחוק את ההגדרה המדוייקת של מהי מדרכה 

 

לפני 14 שעות, sperial כתב:

תק' (מס' 5)  תשל"ח-1978

          "מדרכה" - חלק מרוחבה של דרך שאינו כביש, המצוי בצד הכביש, ומיועד להולכי רגל בין אם נמצא במפלס אחד עם הכביש ובין אם לאו;

דוקא נשמע נושא מעניין לתביעה ייצוגית על כל הדוחות שניתנו בארץ על מדרכות כאלו, אפשר לטעות שזה לא מיועד להולכי רגל ולא נחשב למדרכה.

לדעתי לך על התביעה הזאת,

כמובן רק אם אתה עו"ד ומתמחה בתעבורה, ואם יש לך מאיפה לכסות את העלויות של התביעה..

פורסם

גם אם המדרכה משמשת הולך רגל אחד ביום (ויש מקומות כאלו) עדיין נחשבת זו לעבירה, חוקית לפחות.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 29.6.2022 בשעה 15:06, ידני כתב:

לאיפה ומאיפה המדרכה הזו מובילה לכל הרוחות ?

 

זו בדיוק הבעיה. כשבונים תחנת רכבת בצורה שאין דרך נוחה להגיע אליה אלא ברכב, נוצרת מצוקת חניה.

×
×
  • תוכן חדש...