Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, discoTD5 כתב:

היבואן נמצא במצוקה אמיתית, יש אלפי הזמנות ואין מכוניות.

זה לא שהוא לא רוצה לספק, או רב עם הספק על מחירים ותוקע את האספקה. אין מכוניות. אין. 

עכשיו אתה יכול להחליט מה אתה עושה - ממתין בסבלנות (ואוכל גלידה גולדה...) או מבטל את ההזמנה. 

 

מבין את המצוקה שלו אבל אם אין לך צפי לסחורה אל תקבל הזמנות.

יש יבואנים שלא מוכנים לפתוח הזמנה אם אין יכולת לשריין לך רכב במשלוח ידוע. נכון שבמה שקורה בעולם היום המשלוח הזה גם נזיל אבל לא אומרים לך אין לנו מושג אם יהיו רכבים אבל בוא תשאיר אצלנו כסף.

 

אישית אצל יבואן צעירשאין לו סחורה או צפי לסחורה וחי על המקדמות של המזמינים לא הייתי משאיר שקל בלי בטחונות.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
לפני 6 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

כי אולי אין "רכב אחר" במחירים ונתונים כאלו ???

זה לא נשמע שזו הבעיה שלו. הוא כתב שהבעיה שהוא יאלץ להמתין וחבל על ההמתנה.

פורסם

סתם מתוך סקרנות, מה הכאב הכל כך גדול כאן של אנשים שמלווה בלהמתין למשהו? 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני שעה, guccii800 כתב:

אותו סיפור בדיוק יש לי עם סקודה אניאק שהוזמן בדצמבר, ברור שבעיות האספקה הן לא באשמת היבואן אבל חוסר השקיפות כן.

היבואן לא טורח לעדכן מתי הצפי לקבלת הרכב, לאחר שהבנתי שהמפעל של סקודה לא מייצר יותר רכבים  התקשרתי לסוכן מכירות שסתם מרח אותי בסיפורים, התחיל מזה שלא יהיה עיכוב באספקה וסיים בזה שאולי יהיה חודש-חודשיים עיכוב, ברור שאין שדום צפי אמיתי לקבלת הרכבים.

בתור אחד שגם הייתה לו הזמנה של אניאק וביטל (בלי שום קשר לזה שהרכבים לא הגיעו), יש הבדל מהותי אחד. על אניאק היו שמועות מהתחלה שצ'מפיון לא הולכים לכבד את הסכמי ההזמנה (כולל כאן בפורום), במקרה של ג'ילי למיטב הבנתי מדובר באמת בגלל הקורונה בסין שאף אחד לא צפה מראש.

 

ההתנהלות של צ'מפיון פשוט ביזיונית ורק חיזקה אצלי ההרגשה שטוב שביטלתי. פשוט הזוי שחברה לוקחת מראש הזמנות בלי שום יכולת לספק אותם.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם
לפני 4 דקות, lanosforce כתב:

סתם מתוך סקרנות, מה הכאב הכל כך גדול כאן של אנשים שמלווה בלהמתין למשהו? 

 

 

כשאני קונה משהו זה בדרך כלל כי אני צריך אותו או רוצה להשתמש בו.

 

אין לי בעיה שיגידו לי אספקה עוד שנה ואז אדע להתארגן בהתאם אבל לא שיגידו לי בוא תשלם ונראה אם בכלל נספק לך משהו מתי שהו.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

משום מה האנשים עוד ממשיכים לקוות שהיבואן סופר אותם,מעולם לא היה כזה שוק אידאלי של מוכרים בלבד בשבילם,לא צריך שום "פיתוי" שיווקי,לקוח מאוכז,חושב שהם חברה ביזיונית....הצחקתם אותם,יש עוד אלפים שיבואו במקומכם.
מה שעשו עם תמחור של אניאק פשוט לעצור את הטרפת של אנשים לכיוון טסלה ואולי הקוריאניות (אז במחירים הראשוניים) וכנ"ל גם סמלת עם 500E ב-99,900,גרמו להרבה אנשים לתקוות שווא פשוט,בלי באמת רצון לספק מה שהובטח במקור !!!

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אני חושש שלא מעט מכם פספסו את הכוונה. אני לא יוצא בהצהרות כנגד היבואן או שם לעצמי אותו למטרה כי הוא-הוא האשם. גם לא מתבכיין.

ברור שיש כאן משהו גלובלי, החל מכל הבעיות הסטנדרטיות של הקורונה ועד היצרן אי שם בסין.

 

אבל! כלקוח, שמחכה כבר לא מעט זמן - לא מגיע לדעת? ליהנות מעדכונים שוטפים? עדכונים שוטפים יכולים להיות גם זמינות טלפונית, לומר בשקיפות - אין צפי, יכול להיות גם שנה או כל תשובה אחרת שתשפוך משהו. תזרקו עצם.

מצד אחד אומרים לך - חכה רק רגע, יש אוניות בדרך (שיהיו לי בריאים החברים בקבוצות של Geely שממש עוקבים אחרי האוניות עד שעוגנות בארץ), מצד שני - אין מידע במערכת של הנציגים, אין חוקיות לקבלת ההזמנה (אנשים מקבלים רכבים לפני אנשים שהזמינו את אותו דגם וצבע בדיוק, עם אותם תוספות, למרות שרכשו לפניהם)

 

כל הערפל הזה ולחיות בראש עם צפי שגוי ביודעין של החברה, הוא על הפנים. וזה כואב בכיס, כי כרגע, הכסף נשרף לשווא על רכבים מושכרים.

מדוע לא מבטל ומזמין משהו אחר? כי הרכבים המקבילים (בערך) אליו יקרים ב-50-60 אלף ש"ח, או נחותים ממנו.

 

ברור שאין לי ברירה ואמתין בשקט אי שם בצד. השרשור בעיקרו הוא סביב הדרך שבה הכל נעשה. השקיפות, זמינות וכל מה שמסביב לזה. ההתייחסות ליוניון כיבואן גדול היא בהתייחסות לכך שהם אמורים לדעת מה הוא מתן שירות ומעטפת.

אילו אי שם בדצמבר 21 היו אומרים לי שהצפי הוא אוגוסט ולא מרץ-אפריל, הייתי פועל אחרת, אולי מקבל החלטות אחרת? אבל לא נתנו לי את הצ'אנס הזה.

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם
לפני 9 דקות, lanosforce כתב:

סתם מתוך סקרנות, מה הכאב הכל כך גדול כאן של אנשים שמלווה בלהמתין למשהו? 

 

 

לא יודע באיזה זכות/שחצנות אתה מאשים  את כולם,שחלילה סובלים מבעיית אי יכולת לדחות סיפוקים,צורך ברכב זה לא בהכרח מותרות,והרבה אנשים רוצים לקנות כי צריכים עכשיו,רוצים להחליף...ושיט באיזה חוצפה דורשים מה שהם רוצים ולא מה שיש,או מבחינתך כל דבר עם 4 גלגלים זה אותו דבר ????
אנשים היום בטירוף לא שאולי הביטוח לא ישלם במקרה של גניבה או טוטל לוס,אלא מה יקבלו/יקנו במקומו,כנראה עוד לא הבנת את המצב בשוק !!! 

  • אהבתי 2
פורסם

בחייאת, מה לגבי "דחיית סיפוקים" ?

כל הזמן צוחקים על הדור הצעיר שלא יודע מה זה.

 

לא חסר פתרונות תחבורה, אני מבין שיש צורך ברכב אבל אין מה שרוצים אז קונים מה שיש, לא חסר רכבים ביד 2 במחיר מחירון.

 

אשכרה אנשים נכנסים לסוכנויות, יורקים להם בפרצוף, מנגבים ונעמדים בתור בשקט.

 

  • אהבתי 1

פורסם
לפני 3 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

צורך ברכב זה לא בהכרח מותרות

חסר רכבים?

יש פה מאזדה 3 בפורום , חדשה חדשה במחיר הוגן, אם אתה כל כך צריך רוץ לקנות לפני שיקדימו אותך.

 

מה שאתה מתאר זה מותרות, אם באמת היה לך צורך היית קונה מה שיש.

פורסם
לפני 2 דקות, rev-Match כתב:

 

לא חסר פתרונות תחבורה, אני מבין שיש צורך ברכב אבל אין מה שרוצים אז קונים מה שיש, לא חסר רכבים ביד 2 במחיר מחירון.

 

אשכרה אנשים נכנסים לסוכנויות, יורקים להם בפרצוף, מנגבים ונעמדים בתור בשקט.

לא יכולתי להגיד את זה טוב יותר.

כל עוד יש הרבה אנשים שמוכנים לשלם על רכב חדש 'דמיוני', בוודאי שיהיו אנשי מכירות שימכרו להם את זה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 דקות, Ragnar כתב:

ברור שאין לי ברירה ואמתין בשקט אי שם בצד. השרשור בעיקרו הוא סביב הדרך שבה הכל נעשה. השקיפות, זמינות וכל מה שמסביב לזה. ההתייחסות ליוניון כיבואן גדול היא בהתייחסות לכך שהם אמורים לדעת מה הוא מתן שירות ומעטפת.

אז פרקת....תמתין ואולי תקבל מתישהו.
וכל הניתוחים,ציפיות שלך בקשר לממשק בין יבואנים/לקוח אמות שירות,יחס,ממש לא מעניין אותם,עד כמה שזה כואב.

פורסם
לפני 22 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

משום מה האנשים עוד ממשיכים לקוות שהיבואן סופר אותם,מעולם לא היה כזה שוק אידאלי של מוכרים בלבד בשבילם,לא צריך שום "פיתוי" שיווקי,לקוח מאוכז,חושב שהם חברה ביזיונית....הצחקתם אותם,יש עוד אלפים שיבואו במקומכם.
מה שעשו עם תמחור של אניאק פשוט לעצור את הטרפת של אנשים לכיוון טסלה ואולי הקוריאניות (אז במחירים הראשוניים) וכנ"ל גם סמלת עם 500E ב-99,900,גרמו להרבה אנשים לתקוות שווא פשוט,בלי באמת רצון לספק מה שהובטח במקור !!!

זה שיהיו אנשים שיקחו את מקומם (שלא קיבלו את הרכב, כדרך אגב) לא הופך את ההתנהלות ללא ביזיונית, אלא הופך אותנו לעם של פראיירים ומטומטמים. בכל מדינה נורמאלית היה אפשר כבר לתבועה את היבואן והעתונות המקומית הייתה מפרסמת על ההתנהלות ביזיונית שייזהרו הלקוחות. רק אצלנו, החוק מגן על היבואנים והעיתונות משט"פית של בעלי ההון.

פורסם
Just now, Uri-G כתב:

זה שיהיו אנשים שיקחו את מקומם (שלא קיבלו את הרכב, כדרך אגב) לא הופך את ההתנהלות ללא ביזיונית, אלא הופך אותנו לעם של פראיירים ומטומטמים. בכל מדינה נורמאלית היה אפשר כבר לתבועה את היבואן והעתונות המקומית הייתה מפרסמת על ההתנהלות ביזיונית שייזהרו הלקוחות. רק אצלנו, החוק מגן על היבואנים והעיתונות משט"פית של בעלי ההון.

אבל את זה בטוח לא אתה ועוד הרבה אקטיביסטים ישנו,את המצב הזה לצערי צריך לקבל כאקסיומה לעוד הרבה שנים,במקום להתעצבן פשוט לדעת איך לחיות עם זה.
בהרבה מדינות מתוקנות לעם יש אנשי ציבור/פוליטיקאים שאשכרה משרתים אותם...אצלנו לטייקונים שמחזיקים בפוליטיקאים,יש להם עם !!!!
ברגע שתבין את זה החיים יהיו הרבה יותר פשוטים !


×
×
  • תוכן חדש...