Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מתמודדים עם מתנחלי הנתיב השמאלי?


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 18 דקות, מאזדה חבוטה כתב:

את הצודק לחלוטין בקשר לחוק אבל העולם לא מתנהל ככה אם אתה מציית לחוק בצורה אבסולוטית ונשאר לחכות ברמזור אדום להולכי רגל ב2 בלילה ברחוב ריק אני מצדיע לך ומבין אותך אבל אם אתה מאתנו ככה בגובה העינים שומר חוק אבל ישראלי שיודע לחפף פה ושם ורמזור להולכי רגל יש לו הגבלות בשעות ובמקומות הפעילות שלו ומשתדל לא לעבור את המהירות המותרת אבל לפעמים ככה בכביש 6 ב1 בלילה לא עומד בפיתוי ולוחץ על הגז רק עוד קצת אז זה להיות חמור שכשיש מישהו מאחורה שרוצה לעקוף דווקא אז לשמור על מרחוק ביטחון מהמהירות המותרת

אם אתה זורק את החוק לפח אז אין שום סיבה למה לנסוע מהר משמאל יותר חשוב מאשר לנסוע לאט באופן כללי. לא רואה סיבה למה שאני אעבור לנתיב איטי יותר ואתעכב בגלל מישהו שרוצה לטוס. איטי לו? בעיה שלו.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

דווקא החוק אחלה ואם כולם היו הולכים לפיו היו פחות עומסי תנועה. אם הימני איטי, אתה עוקף אותו אבל בסוף חוזר אליו. אתה לא אמור להתנייד בשמאלי כל הדרך. עוקף שיירה איטית, חוזר ימינה ושוב. ככה אמורים לנהוג. אם הנתיב הימני שבור ומלא בבורות, זה נחשב עקיפה לכל דבר. אתה עוקף מכשול.

מה שקורה בפועל זה כמו עם חוסר איתות, חניה על נתיב נסיעה, חנייה על 2 חניות, אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה ועוד הרבה מעשים מחורבנים שאתה סובל מהם ביומיום כי המשטרה לא טורחת לאכוף ולהזכיר לציבור שיש חוקים.

 

אתה מתווכח שוב ושוב עם איש קש. אני מבין שהנושא בנפשך, אבל אני דיברתי, והבהרתי זאת שוב ושוב, על סיטואציה שבה אני בנתיב השמאלי *לפי החוק* - תגדיר את הסיטואציה בעצמך איך שתרצה - ועדיין יש מי שמהבהב מאחורה כאילו הכביש של אבא שלו (ולא משנה איזה רכב יש לו). אל תגיד לי שלא נתקלת בעצמך במקרים כאלה.

 

ההשוואה שלך לכל המקרים האחרים כבר מקוממת. אז עכשיו בבולד: לא דיברתי על מקרים של נסיעה בנתיב השמאלי שלא לפי החוק. תמשיך מכאן.

 

 

  • אהבתי 4

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, amosbmw כתב:

א. הנתיב השמאלי נועד לעקיפה בלבד.

צריך לסיים את העקיפה כמה שיותר מהר, כלומר ללחוץ על הדוושה. ולחזור בהקדם לנתיב ימני ככל האפשר. זה לא המקום להקפיד לא לחרוג ב2 קמ"ש מהמהירות המותרת.

ב. לא מתמקמים בימני או בשמאלי, צריך כל הזמן להתאים את עצמך לתנועה וזה דינמי. בטח שלא נשארים כל הנסיעה בנתיב אחד, ואם כן, זה על הנתיב הימני בכביש נטוש לפנות בוקר.

ג. כל ההתייחסות למהירות x כ"מהיר" למהירות y כ"מופרע" היא שגוייה לחלוטין. יש הבדלי מהירות יחסית בין הנתיבים. באופן תקין, הנתיב מצד שמאל מהיר יותר מזה שמצד ימין. בפועל, בארצנו, לעיתים קרובות הנתיב המהיר הוא לא השמאלי.

ד. כאשר הכביש עמוס בכלי רכב, יש גבול איזו מהירות אפשר לפתח. כשיש קצת מקום, תמיד קח בחשבון שיש אנשים שנוסעים הרבה יותר מהר ממך ואין בזה שום דבר מופרע. מי שמופרע זה מי שלא שומר מרחק, נצמד לרכב לפניו, או עובר נתיב בלי להתאים את עצמו למהירות הנסיעה שקיימת בו כעת.

מה שאתה מתאר זו נהיגה באוטובאהן המקום שבו מי שעוקף אותך יחתוך אותך כי המגנט מושך אותו לימין, ויש תמרור "מהירות לא מוגבלת". הכביש המהיר זה משהו אחר, עם אנשים שלא מקפידים על משמעת נתיבים, יש מגבלת מהירות ולפעמים אפילו הולכי רגל שחוצים אותו.

לפני 8 שעות, Ido12 כתב:

 

מקסימום פחחות קלה לרכב במקרה הקיצוני אם קרה משהו לא צפוי בכביש כמו חיית בר.

 

 

מה שאתה מתאר זו מהירות בלתי סבירה בעליל, ביחוד אם מביאים בחשבון שחיית הבר הזו בהחלט יכולה להיות הולכת או רוכבת על שתיים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, MostlyWicked כתב:

אם אתה זורק את החוק לפח אז אין שום סיבה למה לנסוע מהר משמאל יותר חשוב מאשר לנסוע לאט באופן כללי. לא רואה סיבה למה שאני אעבור לנתיב איטי יותר ואתעכב בגלל מישהו שרוצה לטוס. איטי לו? בעיה שלו.

אני לא זורק את החוק לפח אבל הסיבה שאני מפנה את הנתיב השמאלי היא בגלל שאני רוצה להיות אנושי ואם מישהו רוצה לנסוע מהר אני יפנה לו.

ובקשר לעיכוב זה מגוחך תפעיל טיימר ותבדוק כמה זמן תיקח הדרך עם לפנות ל4 אנשים את הנתיב וכמה בלי ההפרש לא יגיע בחיים ליותר מדקה וחצי וזה בכלל לא עניין של זמן זה עניין של חווית הנהיגה גם כשאתה לא ממהר לשום מקום ונתקעת לקטע לא ארוך מאחורי משאית שנוסעת על שמונים אתה משחרר קיטון קללות וגם כשאני נוסע ולא ממהר לשום מקום כשהכביש ריק אני רוצה להאיץ בלי שום צורך למהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, מאזדה חבוטה כתב:

אני לא זורק את החוק לפח אבל הסיבה שאני מפנה את הנתיב השמאלי היא בגלל שאני רוצה להיות אנושי ואם מישהו רוצה לנסוע מהר אני יפנה לו.

ובקשר לעיכוב זה מגוחך תפעיל טיימר ותבדוק כמה זמן תיקח הדרך עם לפנות ל4 אנשים את הנתיב וכמה בלי ההפרש לא יגיע בחיים ליותר מדקה וחצי וזה בכלל לא עניין של זמן זה עניין של חווית הנהיגה גם כשאתה לא ממהר לשום מקום ונתקעת לקטע לא ארוך מאחורי משאית שנוסעת על שמונים אתה משחרר קיטון קללות וגם כשאני נוסע ולא ממהר לשום מקום כשהכביש ריק אני רוצה להאיץ בלי שום צורך למהר.

אז אני דורש שהנהג מאחורי יהיה אנושי ויאט את המהירות בהתאם לתוואי הדרך.

 

ותאמין לי שאני משחרר יותר קללות כשמישהו מנסה לדחוף אותי לנתיב איטי יותר סתם כי בא לו להשתגע על הכביש.

עריכה אחרונה על ידי MostlyWicked
  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, מאזדה חבוטה כתב:

אני לא זורק את החוק לפח אבל הסיבה שאני מפנה את הנתיב השמאלי היא בגלל שאני רוצה להיות אנושי ואם מישהו רוצה לנסוע מהר אני יפנה לו.

ובקשר לעיכוב זה מגוחך תפעיל טיימר ותבדוק כמה זמן תיקח הדרך עם לפנות ל4 אנשים את הנתיב וכמה בלי ההפרש לא יגיע בחיים ליותר מדקה וחצי וזה בכלל לא עניין של זמן זה עניין של חווית הנהיגה גם כשאתה לא ממהר לשום מקום ונתקעת לקטע לא ארוך מאחורי משאית שנוסעת על שמונים אתה משחרר קיטון קללות וגם כשאני נוסע ולא ממהר לשום מקום כשהכביש ריק אני רוצה להאיץ בלי שום צורך למהר.

אני אפנה לו את הנתיב כשאסיים לעקוף, לא אאט במיוחד בשבילו (בטח לא בצורה לא הגיונית ב-40 קמ"ש כמו שאחד המשתתפים בשרשור כתב).

הכביש לא שייך לאבא שלי ולא לאבא שלו.

  • אהבתי 3

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 19 שעות, bobi כתב:

אם מהירות הנסיעה שלך דורשת ממך לזגזג בין רכבים, לצפור ולאותת באורות, כן, אתה נוסע כמו מופרע במהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך.

אנחנו די מסכימים שאם פלוני משתולל לו בין נתיבים בלי סוף, כדאי שיקרא את התנועה קצת יותר טוב כי כנראה שהוא לא במהירות המתאימה.

אבל שים לב להודעה שציטתי - ניתן שם קו מאוד ברור ב-120 קמש כמהירות סטנדרטית וכל דבר מעל - מופרע. השאלה שלי, אם כך, עומדת בעינה - מי קבע ש120 זה בסדר? הרי מן הסתם, זה תלוי בתנאי הדרך ויש כבישים שהראות בהם מעולה והם רחבים ולא עמוסים מדי, ואפשר לסוע בקלות גם 140. שים לב גם שבכל מקרה, להוציא מקומות מאוד ספציפיים, המהירות החוקית אינה רלוונטית כי ב120 אנחנו גם ככה מעליה.

 

אני מביא את הטענה הזו רק כדי לחדד שבעצם הנהג המזדמן הוא לא מי שאמור לקבוע את הרף של המהירות המקסימלית המותרת בכביש. אתה אומר 120, אני אומר 100 ופלוני מתחילת ההודעה אומר קל 150, אפשר גם 180 . אבל הגישה הזו, שאנחנו נחליט מה המהירות המקסימלית של הכביש ושמי שרוצה לסוע יותר מהר זבש"ו - היא בדיוק הסיבה לדעתי ששרשורים מהסוג הזה קיימים. כי כולם בכביש (ולא רק שם) יודעים הכי טוב מה טוב לכולם.

 

לפני 16 שעות, MostlyWicked כתב:

איטי לו? בעיה שלו.

כמו שאפשר להבין מיתר ההודעה - זו בעיני בדיוק הבעיה בארץ, בהכל. פשוט לא אכפת לנו אחד מהשני.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, daniel.asu כתב:

אנחנו די מסכימים שאם פלוני משתולל לו בין נתיבים בלי סוף, כדאי שיקרא את התנועה קצת יותר טוב כי כנראה שהוא לא במהירות המתאימה.

אבל שים לב להודעה שציטתי - ניתן שם קו מאוד ברור ב-120 קמש כמהירות סטנדרטית וכל דבר מעל - מופרע. השאלה שלי, אם כך, עומדת בעינה - מי קבע ש120 זה בסדר? הרי מן הסתם, זה תלוי בתנאי הדרך ויש כבישים שהראות בהם מעולה והם רחבים ולא עמוסים מדי, ואפשר לסוע בקלות גם 140. שים לב גם שבכל מקרה, להוציא מקומות מאוד ספציפיים, המהירות החוקית אינה רלוונטית כי ב120 אנחנו גם ככה מעליה.

 

אני מביא את הטענה הזו רק כדי לחדד שבעצם הנהג המזדמן הוא לא מי שאמור לקבוע את הרף של המהירות המקסימלית המותרת בכביש. אתה אומר 120, אני אומר 100 ופלוני מתחילת ההודעה אומר קל 150, אפשר גם 180 . אבל הגישה הזו, שאנחנו נחליט מה המהירות המקסימלית של הכביש ושמי שרוצה לסוע יותר מהר זבש"ו - היא בדיוק הסיבה לדעתי ששרשורים מהסוג הזה קיימים. כי כולם בכביש (ולא רק שם) יודעים הכי טוב מה טוב לכולם.

 

כמו שאפשר להבין מיתר ההודעה - זו בעיני בדיוק הבעיה בארץ, בהכל. פשוט לא אכפת לנו אחד מהשני.

מי קובע? החוק כמובן. שאלה מצחיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שוב, שים לב לחלק המודגש:

לפני 19 שעות, daniel.asu כתב:

אנחנו די מסכימים שאם פלוני משתולל לו בין נתיבים בלי סוף, כדאי שיקרא את התנועה קצת יותר טוב כי כנראה שהוא לא במהירות המתאימה.

אבל שים לב להודעה שציטתי - ניתן שם קו מאוד ברור ב-120 קמש כמהירות סטנדרטית וכל דבר מעל - מופרע. השאלה שלי, אם כך, עומדת בעינה - מי קבע ש120 זה בסדר? הרי מן הסתם, זה תלוי בתנאי הדרך ויש כבישים שהראות בהם מעולה והם רחבים ולא עמוסים מדי, ואפשר לסוע בקלות גם 140. שים לב גם שבכל מקרה, להוציא מקומות מאוד ספציפיים, המהירות החוקית אינה רלוונטית כי ב120 אנחנו גם ככה מעליה.

 

ושוב, אני מציע שתחזור לציטוט שאני מתייחס אליו (איפשהו בעמוד החמישי לשרשור). הכותב טען שמעל 120 זו מהירות "מופרעת באמת" ושהוא לא רואה סיבה לפנות את הנתיב. אז או שהוא נוסע רק במקטע מסוים בכביש 6, או שהוא פשוט לפעמים עובר על החוק, ואז גם מועיל להחליט בשביל אחרים כמה מותר להם לעבור על החוק (כן, אני מניח פה הנחה - משתמעת מהטקסט וסבירה בעיני - שהוא לא נוהג רק בכביש 6 ושהוא נוסע על 120 גם במקומות אחרים). ההצבה הזו של מהירות ספציפית כמהירות סבירה לעומת אחרות, היא מאוד אינדיבידואלית ולכן נהג א' לא אמור להחליט מה סביר לנהג ב'. בשום מהירות ובשום נסיבות. 

 

דבר שני, מנקודת המבט שלי, אני לא מחנך, לא שוטר ולא שופט על הכביש. אני לא מתיישב באחד הנתיבים ואומר לעצמי "זו המהירות המקסימלית על פי החוק, לכן אחנך את כל מי שמאחורי לנהוג בה". אם פלוני רוצה לנהוג מעל - שיבושם לו. כל זמן שהוא לא משתולל ומסכן את התנועה ואותי, אני לא רואה בזה בעיה. כנראה שהוא לא יצטרך להבהב אפילו, כי או שאני בכלל לא משמאל, או שאני אראה אותו שועט לעברי הרבה לפני שהוא מגיע, וכבר אדע לתכנן איך אני מפנה לו את הדרך בצורה בטוחה, בלי לבלום מ-120 ל-80 בבת אחת.

יתרה מזאת, יש מדינות שבהן החוק מתיר נסיעה ללא הגבלת מהירות בכבישים מסוימים, אז כנראה ש200 קמש זו לא כזו קטסטרופה (מן הסתם, לא משליך את זה על כל כבישי ארצנו, אבל וואללה יש לא מעט כבישים שאפשר לתת בהם הרבה מעבר ל-90-110 המותרים בלי בעיה).

דרך אגב, אני בגישה שאם אגרום לנהג מאחורי לתסכול רב מדי בזה שאאט אותו, הוא בסוף יקבל החלטה מטומטמת שתסכן אותי (למשל, לעקוף מהשוליים / בין שני נתיבים / על קו רצוף / בזיגזג מאוד צמוד), אז עדיף לי לפנות את הנתיב לרגע ולתת לו להתקדם הלאה. לדעתי יש אמנם משוגעים על הכביש שמשתוללים בשביל הכיף והריגוש, אבל רוב הנהגים המסוכנים הם או מנותקים מהסביבה או סתם טיפשים שמקבלים החלטות גרועות מתוך תסכול, ולא בא לי להיות זה שדחק אותם לאחת כזו.

 

דבר שלישי: אם אזרחי ישראל היו מקשיבים לחוק - כנראה שכל הדיון הזה (ביחד עם עוד עשרות דיונים דומים על התנהגויות שונות ומשונות שהיו פה לאורך השנים) לא היה מתנהל כי כולם היו מקפידים לשמור על הימין וכפועל יוצא היה פחות תסכול לנהגים המהירים יותר. אבל לא, אנחנו בוחרים גם לצפצף על החוק וגם לצפצף אחד על השני. אז ככה זה נראה.

 

דבר רביעי: אם, כמשתמע מההודעות, אתה ממש מקפיד לנסוע במהירות המותרת גם בנתיב השמאלי ושהמשוגעים על 100 יחכו בסבלנות - אז אני לא יכול שלא לתהות אם אתה לא אחת הסיבות לפתיחת שרשורים מעין זה...

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הגעתי למסקנה שעד שהמשטרה לא תתן דוחות לאנשים שסתם תקועים בשמאלי, אני אעקוף מימין - פשוט אין ברירה. 

הכי מעצבן זה אלה שנכנסים לצומת לא פנוי ותוקעים את כל הנוסעים לכל הכיוונים - סתם כי בא להם. חג שמח

  • אהבתי 3

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, daniel.asu כתב:

שוב, שים לב לחלק המודגש:

 

ושוב, אני מציע שתחזור לציטוט שאני מתייחס אליו (איפשהו בעמוד החמישי לשרשור). הכותב טען שמעל 120 זו מהירות "מופרעת באמת" ושהוא לא רואה סיבה לפנות את הנתיב. אז או שהוא נוסע רק במקטע מסוים בכביש 6, או שהוא פשוט לפעמים עובר על החוק, ואז גם מועיל להחליט בשביל אחרים כמה מותר להם לעבור על החוק (כן, אני מניח פה הנחה - משתמעת מהטקסט וסבירה בעיני - שהוא לא נוהג רק בכביש 6 ושהוא נוסע על 120 גם במקומות אחרים). ההצבה הזו של מהירות ספציפית כמהירות סבירה לעומת אחרות, היא מאוד אינדיבידואלית ולכן נהג א' לא אמור להחליט מה סביר לנהג ב'. בשום מהירות ובשום נסיבות. 

 

דבר שני, מנקודת המבט שלי, אני לא מחנך, לא שוטר ולא שופט על הכביש. אני לא מתיישב באחד הנתיבים ואומר לעצמי "זו המהירות המקסימלית על פי החוק, לכן אחנך את כל מי שמאחורי לנהוג בה". אם פלוני רוצה לנהוג מעל - שיבושם לו. כל זמן שהוא לא משתולל ומסכן את התנועה ואותי, אני לא רואה בזה בעיה. כנראה שהוא לא יצטרך להבהב אפילו, כי או שאני בכלל לא משמאל, או שאני אראה אותו שועט לעברי הרבה לפני שהוא מגיע, וכבר אדע לתכנן איך אני מפנה לו את הדרך בצורה בטוחה, בלי לבלום מ-120 ל-80 בבת אחת.

יתרה מזאת, יש מדינות שבהן החוק מתיר נסיעה ללא הגבלת מהירות בכבישים מסוימים, אז כנראה ש200 קמש זו לא כזו קטסטרופה (מן הסתם, לא משליך את זה על כל כבישי ארצנו, אבל וואללה יש לא מעט כבישים שאפשר לתת בהם הרבה מעבר ל-90-110 המותרים בלי בעיה).

דרך אגב, אני בגישה שאם אגרום לנהג מאחורי לתסכול רב מדי בזה שאאט אותו, הוא בסוף יקבל החלטה מטומטמת שתסכן אותי (למשל, לעקוף מהשוליים / בין שני נתיבים / על קו רצוף / בזיגזג מאוד צמוד), אז עדיף לי לפנות את הנתיב לרגע ולתת לו להתקדם הלאה. לדעתי יש אמנם משוגעים על הכביש שמשתוללים בשביל הכיף והריגוש, אבל רוב הנהגים המסוכנים הם או מנותקים מהסביבה או סתם טיפשים שמקבלים החלטות גרועות מתוך תסכול, ולא בא לי להיות זה שדחק אותם לאחת כזו.

 

דבר שלישי: אם אזרחי ישראל היו מקשיבים לחוק - כנראה שכל הדיון הזה (ביחד עם עוד עשרות דיונים דומים על התנהגויות שונות ומשונות שהיו פה לאורך השנים) לא היה מתנהל כי כולם היו מקפידים לשמור על הימין וכפועל יוצא היה פחות תסכול לנהגים המהירים יותר. אבל לא, אנחנו בוחרים גם לצפצף על החוק וגם לצפצף אחד על השני. אז ככה זה נראה.

 

דבר רביעי: אם, כמשתמע מההודעות, אתה ממש מקפיד לנסוע במהירות המותרת גם בנתיב השמאלי ושהמשוגעים על 100 יחכו בסבלנות - אז אני לא יכול שלא לתהות אם אתה לא אחת הסיבות לפתיחת שרשורים מעין זה...

אין פה שום קשר ללחנך או לא לחנך, לא סביר ולא הגיוני שאני אתחיל להדחף לנתיב הרבה יותר איטי (ואולי פקוק) ולהתעכב על זה כדי לפנות דרך לאדם שנוסע הרבה מעל המהירות המותרת. כל הדיון על זה שבחו"ל נוסעים יותר מהר זו דמגוגיה, אנחנו לא בחו"ל אנחנו בישראל, ופה יש מהירות מותרת. במידה ואוכל לעבור ימינה בביטחה בלי לאבד מהירות בצורה לא סבירה אעשה זאת, במידה ולא אז לא, וזהו. לכל הממהרים שלא מסוגלים לעמוד בנסיעה של "רק" 10 או 20 קמ"ש מעל המהירות המותרת פשוט תאטו את המהירות, ואם קשה לכם אז תלכו לסדנא לשליטת עצבים. זה כל מה שיש לי להגיד בנידון.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, MostlyWicked כתב:

אין פה שום קשר ללחנך או לא לחנך, לא סביר ולא הגיוני שאני אתחיל להדחף לנתיב הרבה יותר איטי (ואולי פקוק) ולהתעכב על זה כדי לפנות דרך לאדם שנוסע הרבה מעל המהירות המותרת. כל הדיון על זה שבחו"ל נוסעים יותר מהר זו דמגוגיה, אנחנו לא בחו"ל אנחנו בישראל, ופה יש מהירות מותרת. במידה ואוכל לעבור ימינה בביטחה בלי לאבד מהירות בצורה לא סבירה אעשה זאת, במידה ולא אז לא, וזהו. לכל הממהרים שלא מסוגלים לעמוד בנסיעה של "רק" 10 או 20 קמ"ש מעל המהירות המותרת פשוט תאטו את המהירות, ואם קשה לכם אז תלכו לסדנא לשליטת עצבים. זה כל מה שיש לי להגיד בנידון.

אבל תראה את הצביעות שלך. 

מצד אחד אתה נוסע במהירות שהיא מעל החוק. 

מצד שני אתה מגדיר לאחרים מה המהירות הסבירה. 

זו בדיוק המהות של הישראליות: אני מרכז העולם, הכל מסתובב סביבי, ומי שיש לו בעיה - זה אחרים. 

יש ברוסית פתגם שאומר 

 

Все пидорасы, а я — д'Артаньян

 

מתמצת את השרשור הזה היטב. 

  • אהבתי 9
  • מצחיק 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, ניקו פ. כתב:

אבל תראה את הצביעות שלך. 

מצד אחד אתה נוסע במהירות שהיא מעל החוק. 

מצד שני אתה מגדיר לאחרים מה המהירות הסבירה. 

זו בדיוק המהות של הישראליות: אני מרכז העולם, הכל מסתובב סביבי, ומי שיש לו בעיה - זה אחרים. 

יש ברוסית פתגם שאומר 

 

Все пидорасы, а я — д'Артаньян

 

מתמצת את השרשור הזה היטב. 

ולדרוש שמי שלפניך יעבור לנתיב שלא מתאים למהירות הנסיעה שלו זה לא אנוכי? למה שאני אאט מ-130 ל-60 (ואעשה בלימה מסוכנת בשביל זה) רק כדי שתוכל לעבור ב-150? בעיני הרכב המהיר הוא האגואיסט. קל יותר ובטוח יותר להאט ב-20 קמ"ש באותו נתיב מאשר להאט ב-70 קמ"ש ולעבור נתיב. הרצון שלך לדהור במהירות פסיכית (ובוא, 150 לכל כביש בישראל עבור הנהג הסביר שאין לו רשיון מירוצים זה פסיכי, חוק או לא חוק) לא אמור לבוא על חשבון אף אחד אחר על הכביש. ההתחשבות כאן צריכה לבוא מכיוון הדוהר לכיוון הנוהגים רגוע, ולא ההיפך.

עריכה אחרונה על ידי MostlyWicked
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למטבע שני צדדים, הוא הסביר שיש את התמונה ההפוכה והיא שהממהרים בנתיב השמאלי למעשה קובעים לו שהמהירות בה הוא נוסע בנתיב השמאלי איננה סבירה לטעמם ומאלצים אותו לעבור לנתיב הימני ולהתקע בעצמו אחרי רכבים שנוסעים במהירות איטית יותר שבעיניו היא איננה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, MostlyWicked כתב:

 (ובוא, 150 לכל כביש בישראל עבור הנהג הסביר שאין לו רשיון מירוצים זה פסיכי, חוק או לא חוק) 

מ.ש.ל.

 

נ.ב. ההתחשבות צריכה להיות הדדית. לא רק של אחרים. אבל אהבתי את הקלות בה את הפוטר את עצמך מהתחשבות באחרים. 

  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...