Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני צריך מולטימדיה באוטו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממליץ על מערכת מולטימדיה איכותית, כזו עם אפל קאר פליי או אנדרואיד אוטו. 

 

הנוחות של המערכת היא מדהימה בעיניי. 

בזמן נסיעה אתה יכול לראות את וייז במסך גדול יותר מהטלפון, מבלי לשים את הטלפון בתושבת מולך ולהסתכן בדו"ח. 

אפשרות שליטה יותר בטוחה על האפליקציות בזמן נסיעה. 

אם אתה ממתין למישהו אז תוכל לצפות בסרטים במערכת. 

 

לדעתי זה אחלה מכשיר, והוא יקל על החיים ויתן לך גם יותר כיף בנסיעה. 

מה גם שהמצלמה האחורית שימושית מאוד. 

פורסם (נערך)

מצלמה אחורית זה נחמד מאוד, אבל ההבדל מבחינה פרקטית בינה לבין חיישנים מוצלחים - זניח.

ווייז? תלוי בשימוש ברכב. אם הגעה לשלל מקומות שונים ומשונים היא חלק מהעבודה היומיומית - מסך נורמלי עם aa זה יתרון.

אם משתמשים בו רק מדי פעם - לא הייתי טורח.

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מצטרף להמלצה על מערכת מולטימדיה איכותית. אם מספיקה לך ההאזנה למוסיקה דרך הטלפון ושימוש כדיבורית אז אני לא רואה צורך בהוספת מערכת לא זולה הדורשת פו"ה חלקי פנים אולם כמויות האינפורמצייה המסופקות כיום ברכב מעשר השנים האחרונות גדולות ולא ניתן לנצל אותן ללא מערכת מולטימדיה תומכת אנדרואיד. אך שוב, זה עניין של רצון והרגל.

 

הזכירו כבר את הוויז ומצלמת הרברס אך כדאי לפרט ולהכיר מספר דברים נוספים.

לפני 6 שעות, hans כתב:

ווייז? תלוי בשימוש ברכב. אם הגעה לשלל מקומות שונים ומשונים היא חלק מהעבודה היומיומית - מסך נורמלי עם aa זה יתרון.

אם משתמשים בו רק מדי פעם - לא הייתי טורח.

-אפילו בנסיעה יומיומית במסלול קבוע יש לוויז יתרונות כגון התרעה מפני פקקים לא צפויים או שוטרים

-בחלק מהמערכות ניתן להקליט תמידית את הווידאו של מצלמת הרוורס, מה שהופך אותה למצלמת דרך נוספת

-ניתן להוסיף ישומי בקרה/מדידה כגון OBD ו/או TPMS

-ברכבים מסויימים ניתן להוסיף פונקציות מובנות ברכב למסך מערכת המולטימדיה בנוסף או במקום התצוגה על לוח השעונים (מצב מזגן, טמפרטורה, דלת פתוחה וכו')

 

מספר תובנות שנתקלתי בהן עם מערכות מולטימדיה שהתנסתי.

*רצוי מאוד שיתמכו בממשק הקיים ברכב, בכפתורי ההגה וכו'

*חשוב מאוד לבחון את בהירות ואיכות המסך לפני ההרכבה, כל המערכות שהתקנתי עד עכשיו סבלו מבהירות כ"כ עלובה שלא ניתן היה להשתמש בוויז ביום קיץ...

*איכות האודיאו של המערכות בהן נתקלתי אינה מדהימה, אולם הן תומכות ביותר ערוצי אודיאו מאשר רדיו פשוט. כיום אני (מנסה עדיין) לחבר מגבר דיגיטלי במקום להשתמש במגבר של מערכות המולטימדיה שרכשתי.

פורסם

תודה לכולם על התגובות. 

אתייחס בכללי לכמה נקודות. 

 

מצלמת רוורס לא הייתה לי בשום רכב, מעניין כמה היא עוזרת. מכיוון שלא נסיתי קשה לאמור. 

 

מסתדר מצויין ללא חיישני רוורס, היו ופירקתי, לא מצאתי שהם תורמים משהו. 

 

משתמש בוויז כשנוסע ליעדים חדשים. פעם בשבוע - שבועיים בערך. 

 

 

לגבי חיבור פונקציות של הרכב, אין שם מה לחבר, אין חיישני  TPMS, המזגן מכאני. 

 

הטלפון אצלי מותקן בצד שמאל, הוא לא מסתיר אפילו מילימטר אחד מהשמשה, מקום שמאפשר תפעול בלי להסיר את היד מההגה. יש גם חיוג מהיר מהרדיו. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 23 שעות, Buki כתב:

הטלפון אצלי מותקן בצד שמאל, הוא לא מסתיר אפילו מילימטר אחד מהשמשה, מקום שמאפשר תפעול בלי להסיר את היד מההגה. יש גם חיוג מהיר מהרדיו. 

 

 

גם לי יש setup דומה, רק עם טעינה אלחוטית לטלפון

 

20211006_110908_HDR.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 13 דקות, vadim6385 כתב:

גם לי יש setup דומה, רק עם טעינה אלחוטית לטלפון

 

20211006_110908_HDR.jpg

הטלפון לא חוסם את פתח המזגן?

נראה לי שהמיקום שלו דורש הסטת מבט.

 

לפני הרכב הנוכחי, כשהטלפון היה על תושבת, חשבתי לשים אותו בצד השמאלי קצת יותר גבוה, אבל חששתי שכאשר החלון פתוח הוא יכול ליפול מהתושבת החוצה או להיגנב על ידי רוכבי דו גלגלי או קבצנים בצומת.

אני קניתי צושבת ייעודית שנכנסת לרווח שבין ה"קומה" של המזגן לזו של מערכת השמע כך שלא נזקקתי לתושבת ואקום

פורסם
לפני 29 דקות, mottis כתב:

הטלפון לא חוסם את פתח המזגן?

נראה לי שהמיקום שלו דורש הסטת מבט.

חוסם חלקית, אבל זה לא מפריע לי, כי יש לי עוד פתחים בצד ימין.

 

בנוסף, נתקלתי במצבים שהטלפון מתחמם והטעינה האלחוטית נפסקת, אז במקרה הזה המזגן מקרר גם את הטלפון.

 

הסטת מבט - זה קורה כך או כך, בין אם יש מולטימדיה בדשבורד, לבין אם הטלפון תקוע בצד ימין. בטוח שאני לא מתכוון לתקוע אותו מול העיניים של הנהג.

 

וגם כדי להעביר שיר, לענות לשיחה או לשנות ווליום אני לא צריך את הטלפון (אם כי לענות לשיחות).

 

כמובן שהיה עדיף אם הייתה שליטה על ההגה, אבל זה מה יש ברכב מ2002. אבל אם יש התקן אפטרמרקט לזה, המערכת תומכת בזה, כבר חיברתי לה פעם שליטה מההגה במונדאו ימשו"ז, יש לי אפילו מתאם לזה.

 

לBT בתקן יחסית מתקדם (מ15 שנה האחרונות בערך) יש גם ערוץ חוזר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 5.10.2021 בשעה 01:44, hans כתב:

מצלמה אחורית זה נחמד מאוד, אבל ההבדל מבחינה פרקטית בינה לבין חיישנים מוצלחים - זניח.

בחניה בין מכוניות, זניח.
כשאתה עושה רוורס ולא רוצה לדרוס ילד שלא תמיד יראו במראה - הבדל של שמיים וארץ.

 

ל @Buki הייתי ממליץ רק על המערכות היקרות יותר, שיתנו חוויית שימוש טובה יותר ויאפשרו AA/קארפליי - אחרת זה פשוט לא שווה את המאמץ.
קח בחשבון שהוראות ההתקנה והתיעוד שם לא תמיד טובים, במיוחד בזולות מביניהן.
למשל, כדי לגרום לשליטה מההגה לעבוד במולטימדיה המאוד-זולה שיש לנו במאזדה הייתי צריך הרבה סבלות, מולטימטר וקריאה של הרבה פורומים רוסיים שתורגמו לאנגלית...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

חיישנים מזהים ילדים בדיוק כמו מצלמה, אין שום הבדל בתפקוד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 7 שעות, hans כתב:

חיישנים מזהים ילדים בדיוק כמו מצלמה, אין שום הבדל בתפקוד.

יכול להיות שזה רק אני, אבל לחיישנים יש false positive גבוה ואני נעזר בהם בעיקר כשאני יודע שיש משהו, רק לא כמה קרוב הוא. בנוסף, מצלמה רואה כמה מטרים אחורה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לדעתי אם הרכב הוא גם המשרד שלך ואתה נהנה לשהות בו תשקיע במולטימדיה איכותית 

אבל אם הרכב רק משרת אותך להגיע מA  לB תישאר אם הקיים (אם כי על חיישני רוורס אני תמיד ממליץ)

"בלי סיכון אין סיכוי"

×
×
  • תוכן חדש...