Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

ניקיתי עכשיו את בית המצערת, יש תעלה שנראית כמו אקורדאיון מגומי שמובילה לבית המצערת מאזור הפילטר, הוא מחוזק מצד הבית מצערת עם מעין טבעת כסופה שמחוזקת בבורג פיליפס שטוח שמהצד השני יש אטם שנכנס לבורג, מניח שכדי שיהיה אטימה מוחלטת של אזור התעלה ושלא יהיה מצב שהגומי מחליק החוצה, אני לא מוצא את אטם החיזוק של הבורג, הוא נפל לי בפנים שהוצאתי את הבורג

נסעתי כמה דקות ככה ולא הרגשתי משהו מיוחד, האם מסוכן לנסוע ככה? הצינור מחובר היטב למצערת

 

הנה האזור שהתכוונתי אליו, תתיחסו רק לעיגול האדום ולחץ , הבורג עדיין אצלי ויש לו בסוף שלו אטם זהה! אבל לא הצלחתי להבריג אותו החוצה לא יודע למה 😪

הוא מסתובב אבל לא מראה על כוונה לצאת

יכול להיות שאני לא מנסה להבריג טוב פשוט? זה מסתובב אבל לאמתקבע (הבורג של הטבעת)

22.thumb.png.c07295655e6bc7cdd9b322bf2287da82.png

94478155_WhatsAppImage2021-09-13at21_01_18.thumb.jpeg.e2fd5609775f8a6a361c6e62fb2e4de2.jpeg

הנה הבורג והאטם העקשן בסוף שלו

הנה תמונה יותר ברורה של החלק החסר, בחץ התחתון

 

733738589_P1010216_thumb1.thumb.jpg.019e505f65831d535ff22cd0dc3f86b8.jpg

500796007_P1010216_thumb1.thumb.jpg.7ea1721745bc2950180f6c791612f626.jpg

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

עם אני מבין נכון, אתה מתכוון לפחית של התבריג (אום) שהבורג מתברג עליוו ומהדק את הבנד?

במידה וכן, תחליף בנד, או שתנסה לאתר אותו באזור, אולי שוכב בתחתית, במגן אבנים.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, efistr70 כתב:

עם אני מבין נכון, אתה מתכוון לפחית של התבריג (אום) שהבורג מתברג עליוו ומהדק את הבנד?

במידה וכן, תחליף בנד, או שתנסה לאתר אותו באזור, אולי שוכב בתחתית, במגן אבנים.

חבר סידר לי אום, וסידרתי את העניין.

הבעיה היא שעכשיו יש רעשים בגלל האום שנפל לתחתית הרכב, כנראה על הפלסטיקים שלמטה של האוירודינמיקה, ואין לי מושג מה לעשות

לא יודע אם אני מנפח כל דבר שאני שומע ומרגיש אבל בכללי מלא דברים מטריפים אותי, גם שאני מעביר הילוך יש כמו רעש של חריקה כזאת בזמן המעבר, מכה בזמן ההחלפה מP לR ולD ורעידות בסרק

בכללי הרכב נוסע בסדר אין בעיות חוץ מזה

לא בא לי על כל רעש ללכת למוסך, אין לי מושג מה בגדר סביר ומה לא

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

ממליץ לך ללכת למוסך מומחה/מומלץ בפורום ליישור קו רציני לרכב. שמתי לב שפתחת הרבה שרשורים טכניים בשבועות האחרונים בנוגע לרכב הנ"ל.

 

 

האם הבעיות בגיר התחילו לאחר החלפת שמן גיר (זכור לי שתיארת החלפה כזו בשרשור אחר). לגבי רעידות בסרק הייתי בודק תושבות מנוע/גיר. 

 

חתימה טובה.

 

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)

לא היה לי מושג שהרכב כה דפוק, אם הייתי יודע לא הייתי קונה אותו...

80 אלף ק''מ זה אומנם לא קצת אבל יש לרכב הזה בלאי של רכב ליסינג...

מבאס, כל הבעיות שציינתי בגיר היו קיימות לפני ואחרי ההחלפה של הנוזל גיר, בתנועה אין בעיה או חבטה של הגיר.

נוסף על כך יש תותבים דפוקים במשולשים לפי בדיקה שעשיתי, שעלות ההחלפה שלהם בשילוב עלות החלפת תושבות עושה לי חום.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

ביצעת בדיקה מטעמך לרכב לפני הקניה? קנית ממגרש/סוחר? פרטי?

אין מה לבכות על חלב שנשפך. בצע יישור קו, ואני סבור שעם התחזוקה הנכונה הרכב יוכל לשרת אותך נאמנה.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

כן, בוצעה בדיקה לפי הרכישה, ובאשר למנוע גיר שלדה יצא עובר ללא בעיות

כן צוין תותבים סדוקים במשולשים וצורך בכיוון פרונט (עשיתי בדיקת פרונט ואמרו שאין צורך בכך...)

קניתי מאדם פרטי, הרכב היה רק בידים פרטיות

ממה שאתה מכיר, כמה עולה החלפת תושבות?

×
×
  • תוכן חדש...