Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש ואדי ערה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם כאן זה המקום המתאים,

אבל, מישהו יודע מה קורה בכביש ואדי ערה (65 מחלף עירון - צומת אום אל פאחם), אם היה שם אירועים חריגים/התפרעויות בשבוע האחרון (חוץ מחמישי בלילה שהיה שם לויה וחסמו את הכביש) ?

פורסם

עכשיו הייתה שם תאונה קטלנית

"במהלך המהומות בשבועות האחרונים, בין היתר בכביש ואדי ערה, נעקרו רמזורים ואחרים פשוט חדלו לעבוד בשל הנזק שנגרם להם - כך גם בצומת שבו אירעה התאונה. הרמזורים טרם הותקנו מחדש או תוקנו"

פורסם

אני עובר בכביש הזה מידי יום פשוט הזוי שהשאירו כביש כזה בלי רמזורים, בימים "החמים" לא עברתי היה ממש מסוכן כרגע לא ראיתי בעיות מיוחדות מעבר למסוכנתו הטכנית של הכביש, כמובן לא לוקח אחריות על הנסיעה ונכתב על דעתי בלבד

פורסם

ההמלצה האישית שלי היא לנסוע בדרכים חלופיות.

 

מבחינת סיכון ביטחוני - הוא נכון לעכשיו לא מסוכן שם

מבחינת סיכון תעבורתי - הוא חזר אחורה בערך 20 שנה.

התאונה הקטלנית שם תעיד כמו אלף עדים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 58 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ההמלצה האישית שלי היא לנסוע בדרכים חלופיות.

 

צודק, בהמשך לדיון שלנו מהשירשור הפוליטי.

 

בסך הכול הגיוני לדרוש לעשות עיקוף כזה:

 

image.thumb.png.c8340415979a1c54b7761fd728d05311.png

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא זה לא הגיוני, אבל נכון להיום זה כביש שנמצא במובלעת, לא במדינת ישראל.

רוצה לנסוע משם? תפאדל, ההמלצה שלי אחרת.

אגב מבחינת זמנים זה +- 15 דקות תוספת.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני מודד את זה ביחס לנסיעה קצרה הרבה יותר - ראש העין - עפולה, ועדיין, המקום הוא כרגע מובלעת, לא שטח ישראל, לא מדינת ישראל, לא בכאילו ולא בערך.

 

אגב יש כבר 2 רמזורים שלמים שתוקנו בכביש הזה, אבל ייקח לפי ההערכות עוד שבועיים - שלושה לייצר מחדש את כל הרכיבים שנהרסו, עד שהכביש יחזור לקדמותו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צומת זה זכר.

צומת מרומזר.

צומת גדול.

צומת מסוכן.

 

נראה מתי נתיבי ישראל יתקנו את זה, לא בטוח שהמדינה תרוץ לתקן רמזורים ביישוב שמפרק אותם כל פעם שיש בלאגן, לפחות לא עד שירגעו העניינים.

אני בטוח שזה בתוכנית עבודה, רק לא חושב שזה מקודם חזק, יש עוד כמה מקומות לתקן בהם תשתיות, ברובם אפשר להבטיח את ביטחון העובדים בצורה טובה יותר.

 

 

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

בתור אחד שגדל בעפולה, 

בזמן השירות הצבאי הייתי רוב הזמן בדרום ובכל נסיעה הביתה הייתי עובר שם ונזכר בחלום שלי:  הקמת נתיב מהיר.

כמו ההוא של התל אביבים,

במרכז ואדי ערה,

מחדרה ועד עפולה, ללא הפרעות.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
בתאריך 26.5.2021 בשעה 00:51, אין שום יאוש בעולם כתב:

אני לא יודע אם כאן זה המקום המתאים,

אבל, מישהו יודע מה קורה בכביש ואדי ערה (65 מחלף עירון - צומת אום אל פאחם), אם היה שם אירועים חריגים/התפרעויות בשבוע האחרון (חוץ מחמישי בלילה שהיה שם לויה וחסמו את הכביש) ?

 

סע ותהנה, אין משהו חריג. הרמזורים רובם כבר תוקנו עד להפרעויות הבאות, אם חס וחלילה קורה משהו תפעיל ווישירים וסע מהר ישר 🤪

  • מצחיק 1

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 28.5.2021 בשעה 10:23, shellcase כתב:

צומת זה זכר.

צומת מרומזר.

צומת גדול.

צומת מסוכן.

 

נראה מתי נתיבי ישראל יתקנו את זה, לא בטוח שהמדינה תרוץ לתקן רמזורים ביישוב שמפרק אותם כל פעם שיש בלאגן, לפחות לא עד שירגעו העניינים.

אני בטוח שזה בתוכנית עבודה, רק לא חושב שזה מקודם חזק, יש עוד כמה מקומות לתקן בהם תשתיות, ברובם אפשר להבטיח את ביטחון העובדים בצורה טובה יותר.

 

לפי הבנתי אין עיכוב שנובע משום סיבה, חוץ מאשר זמן ייצור.

הבנתי שהשמידו תשתיות שונות, שצריך לייצר, וזה לוקח זמן, את התקציבים והכל כבר העבירו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...