Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מעוניין לרכוש רכב 8 מקומות. לשימוש משפחתי. רוב הנסיעות לא יהיה מלא, רק בנסיעה ארוכה עם כל הילדים. כך שלא צריך להיות מידי מרווח - עדיף שיהיה יותר קומפקטי ופחות זולל דלק.

התקציב כ50K, אבל גמיש, מוכן להשקיע זול יותר על משהו זול או להשקיע יותר על משהו ששוה את זה.

הרשיון שלי B, אוטומטי. יכול לעשות ידני אבל חושב שעדיף לי אוטומטי.

האם שוה לשקול את אחד מאלו המוסבים לגז?

האם שוה לשקול את הסטיישנים הנמכרים ביד2 שהוסיפו להם ספסל אחורי עם 3 חגורות? (בעבר ניסיתי לברר מתי ואיך אפשר לעשות את זה חוקי והבנתי שזה עסק סבוך. כרגע פחות מטריד אותי החוק (המשטרה לא קונסת אם יש חגורות בדר"כ)  אלא הבטיחות. האם יש מהרכבים האלו שיושבים על מרכב מתאים.)

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי davidnead
פורסם

לא הייתי נוגע ברכב שהותקן בו ספסל אחרוי עם 3 חגורות, חבל על חיי הילדים שלך (ללא קשר לקנס).
בסכום הזה יש מעט מאוד מכוניות 7 מקומות, תתחיל לחפש:
ג'אמפי, או לחילופין טרנספורטר,
יש גם את הסאניונג רדיוס שמגיע כ9 מקומות כולם רכבים גדולים,

השברולט טראוורס אומנם נכנסת לתקציב אבל האחזקה שם יקרה כנ"ל הקרייזלר.

פורסם

יונדאי i800 בנוסף לאלו שהוזכרו למעלה.

אף אחד מהם לא קומפקטי אבל יחסית סבירים בדלק בגלל הדיזל, הג'אמפי אפילו חסכונית.

בשוק הזה ההיצע מצומצם וצריך סבלנות כדי למצוא רכב עם נתונים טובים ולא שחוט במחיר טוב.

פורסם

הרישיון שלך הוא עד 1+8 מקומות, בתנאי שהרכב לא מוגדר בתור אוטובוס זעיר.
לכן ג'מפי, I800, טרנספורטר יכולים להתאים ( לא חושב שיש ג'מפי אוטומטית בתקציב שלך ).
אני לא יודע איך רכב עם 8 מקומות יכול להיות קטן.
מיני וואן עם 8 מקומות קיימים, אבל לא בתקציב שלך ( טיוטה סיינה בחלק מהדגמים, קיה קרניבל דור אחרון ).
יש קרייזלר גרנד וויאג'ר גם בשנתונים יחסית ישנים. אבל צריכת דלק גבוהה ביותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

נו, ואם נשלים אם הגודל, יש מהם שיכולים ללכת עם גז, בשביל לעמוד במחירי דלק שפויים? (בסוף רוב הנסיעות אני עושה לבד)

 

אגב, מה לגבי הקרניבל? אורלנדו" סיינה?

עריכה אחרונה על ידי davidnead
פורסם

קרניבל רק בדור האחרון עם 8 מקומות

אורלנדו 7 מקומות

סיינה יש עם 8 מקומות

 

התקנת מערכת גז גונבת מקום מהמטען בשביל הבלון, בהרבה מקרים הגז גורם נזקים למנוע בטווח הארוך.

פורסם (נערך)

בכל מקרה קרניבל בסכום הזה תקנה כנראה צרות של אחרים, כנ"ל לסיינה
וויאג'ר - תמצא את עצמך מוציא הרבה מאוד במוסך.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
×
×
  • תוכן חדש...