Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במידה ויש אפשרות הייתם קונים טסלה?


CAPOBOSS
שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 12 שעות, eladts כתב:

הטבת המיסוי שיש בישראל על רכב חשמלי הולכת להצטמצם

עם זהירות מסויימת, אני מעריך שמחירי רכבים חשמליים בארץ יישארו בערך מה שהם היום לעוד הרבה שנים, מסיבות הבאות:

- לפי נסיון עם הטבות מס לרכבים היברידיים - כאשר התחילו למכור אותם עם מס קניה של 30% לפני יותר מעשור גם פרסמו תוכנית להעלות מס אחרי שנתיים-שלוש.

  אבל המחירים היו גבוהים והביקוש היה נמוך. המדינה כל פעם הייתה מאריכה הטבות במשך כ 5-6 שנים והם העלו מסים על ההיברידיות רק בשנים אחרונות.

  היום, אחרי שכבר העלו מסים על היבירידות, טויוטה פריוס עולה בערך אותו דבר מה שהיא עלתה לפי 10 שנים.

- אם מחירי רכבים חשמליים בעולם לא יירדו מהר, העלאת מסים בעוד שנים ספורות תגרום לקפיצת מחיר בארץ ויחסל את המכירות, מה שיגרום לביקורת של OECD על ישראל.

המדינה תרצה להמנע מהביקורת ולכן הם לא יעלו מסים עד שמחירי רכבים חשמליים בעולם יתחילו לרדת, אבל המחיר לצרכן בארץ יישאר אותו דבר.

מה שמדינה כן יעשה, לדעתי, הם יבטלו את הטבות באגרת הרישוי (מה כבר כמעט בטוח) וגם יכולים להטיל מס נסוע בהתחלה רק על רכבים חשמליים ואחר כך על כולם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטווח של ה 10 שנים אני מסכים איתך, בעיקר שעלויות הייצור של רכב חשמלי ירדו. בטווח הקצר , עד 2025, אני לא בטוח. התמחור של היבואנים הרגילים משאיר להם הרבה בשר, כך שבהעלאת מיסים הם יכולים לספוג חלק מהעליה. טסלה נראה כמי שמתמחרת את הרכב על המילימטר, כך שכל העלאת מס תהיה על חשבון הצרכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, evc כתב:

לבקשת הקהל מצורף הסרטון.

 

 

לאון מוכשר אין ספק. אהבתי את הסרטון בעיקר כי מגיש בצורה מהנה את הדת שאני מאמין בה 😜

בתמצית הוא מחדד את ההבדל בין נהיגה לנסיעה. מכבד את אלו שצורכים משהו שונה מהטעם שלי.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, utsur כתב:

טסלה נראה כמי שמתמחרת את הרכב על המילימטר

 

טסלה, כמו כולם, דורשת מחיר מקסימלי שהיא יכולה לקבל בהתחשב בכמויות שהיא רוצה למכור.

החידוש של מכירה ישירה ללקוח הוא שבמקום להתחלק ברווח עם סוכן מקומי, טסלה לוקחת לעצמה את הכל.

אחרת, איך אתה מסביר שמחיר טסלה מודל 3 SR+ בגרמניה, ללא ההטבות, הוא כ-40 אלף יורו.

אבל מחיר של אותה מכונית בארץ, ללא מס קניה, הוא כ-45 אלף יורו?

שני המחירים כוללים מע"מ, אבל בגרמניה הוא 19% במקום 17% בארץ, ככה שהבדל ללא מע"מ עוד יותר גדול.

הם גם העלו את המחירים פעמיים תוך חודש כאשר ראו שיש ביקוש טוב לסחורה שלהם.

אין פה שום הטבות ללקוחות, עסקים כרגיל. להפך השירות שהם נותנים יותר גרוע מיבואנים וותיקים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מבין שלאון אומר זה, מי שאוהב לבשל שלא יקנה אוכל מוכן, מי שאוהב לצייר ביד שלא יקנה מדפסת,  ומי שאוהב לפתור תרגילי חשבון על נייר שלא יקנה מחשבון.
לגיטימי, אבל מזה להגיע לרכב חרא, לא סביר.
אם כמו שהוא אומר הרכב מהיר, חזק, בולם טוב, אוחז טוב, נכנס לפניות כמו שצריך ואפילו עושה דריפט, אז הוא רכב טוב. גם אם הנהג לא צריך לעבוד קשה בשביל זה.
בהקצנה, אם היה מצב "מסלול אוטונומי" שבו הנהג עוזב הכל והרכב עושה לבד את המסלול, ועושה את זה יותר מהר מכל רכב אחר בסביבה, אז מה נקרא לו? רכב חרא?

 

פעם בשביל לנהוג במסלול היית צריך טכניקת קלאצ' וגז ביניים. היום ברוב המכוניות הספורטיביות יש תיבה שמחליפה לבד. לא זוכר שחוסר צורך בטכניקת קלאצ' הפריע לי להנות במסלול.

 

אגב תזכורת לגבי השאלה המקורית בשרשור - האם היית קונה טסלה?
אז אם אתה לאון טאובס והעבודה שלך היא ללמד אנשים איך לשלוט ברכב - התשובה היא לא, כי אין שם כל כך עבודה לנהג... בכלל המטרה של טסלה קדימה היא לבטל את הצורך בנהג...
העניין הוא שרוב האנשים הם לא נהגי מרוץ מקצועיים, והשאלה הזו נוגעת אצלם לעניינים אחרים לגמרי מ"חיבור ישיר לכביש".

 

  • אהבתי 1

My responses are limited. You must ask the right questions

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, EvGriga כתב:

 

טסלה, כמו כולם, דורשת מחיר מקסימלי שהיא יכולה לקבל בהתחשב בכמויות שהיא רוצה למכור.

החידוש של מכירה ישירה ללקוח הוא שבמקום להתחלק ברווח עם סוכן מקומי, טסלה לוקחת לעצמה את הכל.

אחרת, איך אתה מסביר שמחיר טסלה מודל 3 SR+ בגרמניה, ללא ההטבות, הוא כ-40 אלף יורו.

אבל מחיר של אותה מכונית בארץ, ללא מס קניה, הוא כ-45 אלף יורו?

שני המחירים כוללים מע"מ, אבל בגרמניה הוא 19% במקום 17% בארץ, ככה שהבדל ללא מע"מ עוד יותר גדול.

הם גם העלו את המחירים פעמיים תוך חודש כאשר ראו שיש ביקוש טוב לסחורה שלהם.

אין פה שום הטבות ללקוחות, עסקים כרגיל. להפך השירות שהם נותנים יותר גרוע מיבואנים וותיקים.

אם זה היה נכון העלאת המחיר הייתה ספציפית לישראל,(או למדינה בה יש ביקוש) בפועל העלו לכל העולם, כלומר , לא בגלל ביקוש אלה בגלל עלויות יצור. העלאה שניה הייתה בגלל טעות בחישוב המיסים שהם עשו. 

הבדלים בינינו לגרמניה בהחלט הגיוניים בהתחשב שמדובר בשוק הרבה יותר גדול. כך שעלויות התפעול פר מכונית הם הרבה יותר קטנות, ובהתחשב ש ds3 חשמלית  עולה בגרמניה 30k יורו ובארץ 200 אלף שח, ובהתחשב לביקוש בארץ לטסלה, הם די הוגנים הייתי אומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנושא השירשור - לא, לא הייתי רוצה טסלה.

 

הייתי רוצה רכב עם כח וטווח של טסלה, אבל בגימור בסיסי, בלי צעצועים מסביב. כמו קורולה סאן, אבל חשמלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן של DS3 החשמלית כנראה לא חייב למכור אותה. כאילו, עושה לנו טובה שבכלל מביא אותה לפה.

לטסלה יש רק מכוניות חשמליות, אם הם רוצים למכור יותר מ-2000 בשנה (אחרת אין טעם להקים פה אופרציה) הם חייבים להיות תחרותיים.

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, מיץ פטל כתב:

 

לאון מוכשר אין ספק. אהבתי את הסרטון בעיקר כי מגיש בצורה מהנה את הדת שאני מאמין בה 😜

בתמצית הוא מחדד את ההבדל בין נהיגה לנסיעה. מכבד את אלו שצורכים משהו שונה מהטעם שלי.

עדיין מתקיימים מרוצי סוסים ברחבי העולם.

 

https://openoureyeslord.files.wordpress.com/2020/10/of_course_funnyjunk_is_better_i_m_just_sayin_that_there_cb7da5cc6791f6cd742ce69a35d7cf5a-1456817484-1525223812338.jpg

 

אבל מסכים, לכל אחד יש את הצרכים שלו וכדאי שיבחר את המוצר לפיהם. אישית, אני מכוון לרכב עם נוחות נסיעה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, utsur כתב:

הם די הוגנים הייתי אומר

 

אני יכול להסכים אתך שהמחיר שלהם הוא טוב ביחס לאחרים.

אבל אין דבר כזה מחיר "הוגן". כל סוחר לוקח מקסימום שהוא יכול בנסיבות.

להראות "הוגן" בעיני הלקוחות זה רק אחד מהאמצעים כדי להגדיל מכירות.

אם הם היו חושבים שמשתלם להם להעלות מחיר של דגם בסיסי ל-250 אלף שקל - הם היו עושים את זה בלי למצמץ, אפילו יותר מהר מאחרים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

לנושא השירשור - לא, לא הייתי רוצה טסלה.

 

הייתי רוצה רכב עם כח וטווח של טסלה, אבל בגימור בסיסי, בלי צעצועים מסביב. כמו קורולה סאן, אבל חשמלי.

 

לדעתי זה עניין של 3-4 שנים עד שנראה רכב כמו שאתה מחפש תוצרת סין או אפילו מבית טסלה עצמה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שאתה צודק.

 

אגב, טסלה התחילה לרשום הזמנות של Founder Series Roadsters, כך שכנראה התכניות לייצור מכוניות העל של טסלה אכן מתממשות ויסופקו תוך שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...