Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במידה ויש אפשרות הייתם קונים טסלה?


CAPOBOSS
שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Doron_Z כתב:

 

הוא גם ציין שנהג על פורשה טאייקן והרושם שלו נשאר זהה. מה גם שבחן בעיקר התנהגות, חיבור ותחושות/פידבק, מה כזה מפתיע שהרכב לא באמת ספורטיבית מצטיינת בתחומים האלה למרות שמאוד מהירה ועם ביצועים גבוהים? על הרכב עצמו אמר שמעולה לדיילי עבור המשפחה הממוצעת והוא עם התמורה הכי גבוהה שיש בשביל זה, בסכ״ה זה הכי הכי חשוב ל 99.9% מבני האדם וזה מה שיביא ומביא לטסלה את כל ההצלחה. הקהל שמחפש את מה שליאון בחן הוא שולי/זניח וטיפה בים בסופו של דבר. 

 

קל לתייג אותו כאינטרסנט והביקורת שלו גם אם בוטה (ואותי אישית הצחיקה והיתה מצחיקה גם אם היתה על רכב שאני מחבב שיש בו פגמים, הבנאדם שנון) היא בסכ״ה לגיטימית מהמקום שבו הוא הגיע והוא גם לא היחיד שחושב ככה או שאמר את הדברים האלה במילים כאלה ואחרות - גם אם פחות בוטות משלו.

אני שואל ברצינות, אתה באמת לא רואה דרך השקרים שלו? הרפרנסים שהוא הזכיר הם כיסוי תחת ולא יותר. כי אם הוא היה אומר "טסלה זה חרא!" ולא מוסיף כלום, הוא היה מקבל ביקורת בעצמו. היה חייב לעדן את זה עם אסמכתאות שקירות כלשהן. באמת שניסיתי להקשיב לביקורת שלו, אבל זה קשה שאתה רואה מישהו שרק מנסה להכפיש את הרכב שהוא אמור לסקור.

תאמת מהרגע שהוא אמר "אייפון" בקונוטציה שלילית, הבנתי שזה הולך להיות ביקורת בסגנון טמקא. כאילו מה רע בממשק סופר אינטואטיבי עם מסך בעל תגובה מיידית? או שהוא מעדיף את המערכת 5 אינץ שמגיעה בכל הואגיות מינהם עם זמן תגובה של 3 שניות

 

בתאכלס, מאוד הגיוני שהוא נהג הבית של צמפיון. כי מי לעזאזל יקנה קופרה ב250K שאפשר לקנות את הLR בהרבה פחות? או את הפרפורמנס?

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי עכשיו עוד כמה סרטונים של הבחור מצמפיון. אין ספק שלנהוג הוא יודע. לעשות סרטונים - תעשו לי טובה, גועל נפש. 

הבנאדם לא עלה על המסלול עם הגולייטה וכבר הכריז כמה הרכב מדהים. כמה שילמו לך אחי? אין לי ספק שהדעה שלו מוטה. הוא מסוג הבומרים שהתרגלו לדבר אחד ולא מסוגלים לקבל דבר שונה. באותה מידה תוכל לשאול עוד 10 שנים נהג על המסלול, ויש מצב שהוא יגיד לך שהוא לא סובל רעש של מנוע בנזין. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Turbulence כתב:

אני שואל ברצינות, אתה באמת לא רואה דרך השקרים שלו? הרפרנסים שהוא הזכיר הם כיסוי תחת ולא יותר. כי אם הוא היה אומר "טסלה זה חרא!" ולא מוסיף כלום, הוא היה מקבל ביקורת בעצמו. היה חייב לעדן את זה עם אסמכתאות שקירות כלשהן. באמת שניסיתי להקשיב לביקורת שלו, אבל זה קשה שאתה רואה מישהו שרק מנסה להכפיש את הרכב שהוא אמור לסקור.

תאמת מהרגע שהוא אמר "אייפון" בקונוטציה שלילית, הבנתי שזה הולך להיות ביקורת בסגנון טמקא.

 

בתאכלס, מאוד הגיוני שהוא נהג הבית של צמפיון. כי מי לעזאזל יקנה קופרה ב250K שאפשר לקנות את הLR בהרבה פחות? או את הפרפורמנס?

הדבר היחיד שהרגיש לי לא משהו זה שאמר ברשימה של הרכבים שכולנו אוהבים את המילה קופרה, עם כל הכבוד רכב שרחוק מלהיות שייך בכלל לקלאסיקות שהוא הזכיר שם וכן, זה נשמע כמו משהו שאמר בגלל שמחוייב למותג הזה אני מסכים, זה לא רכב שהוא כביכול קונטרה לטסלה כמו שאר הרכבים שמנה שם שהם יותר כאילו עם ״נשמה״ אבל לא חושב שזה לבד מערער על מה שהרגיש לגבי הרכב. בכל מקרה כל אחד ודעתו ואני מקבל ומכבד את מה שאתם אומרים, באמת שנהניתי והייתי שמח לראות עוד סיקורים/ביקורות על עוד כל מני רכבים שהן בסגנון קצת שלילי ובוטה ובפרצוף כי יצא מהאף כל הרוח המלוקקת/מתחנחנת שיש בעיתונות הרכב המקומית והעולמית בסיקורים שלה ולקבל משהו כזה זה באמת מרענן.

 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה אבל אתה הופך הכל לגמרי. מה זאת אומרת להיות עיתונאי "לקקן"? כאילו אתה מתכוון למישהו שנותן ביקורת שהיא לא נכונה בשביל הטבה כלשהיא?

 

אה רגע, זה מה שהוא עשה בביקורת שלו. אז גם הוא לקקן, בדרך מסויימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבקשת הקהל מצורף הסרטון.

 

אני לא בטוח שהוא ידע שכאשר הרכב על מצב של הנעה אחורית רק המנוע האחורי עובד והמנוע הקדמי לא עובד ולכן גם הביצועים חלשים יותר (לא שהיו לו תלונות על הביצועים).

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eladts כתב:

אבל אתה לא יודע שהסוללה של טסלה מתה אחרי x שנים או y קילומטרים. אתה פשוט מניח כך שכיוון שזה היה כך במכוניות של בטר פלייס. במכוניות של בטר פלייס לא היתה מערכת קרור אקטיבית לסוללה כך שהן לא דוגמא לכלום.

אז להערכתך הסוללה חיה בלי סוף?

 

כל סוללה בלי קשר למערכת הקירור מאבדת מכושרה עם הטעינות. זה מהשקורה בכל מכשיר נתמך סוללה נטענת.

 

מנוע בעירה פנימית יצרוך יותר דלק, יסחוב פחות טוב ואולי גם ישרוף שמן אבל עדיין יסע ויביא אותך לאותם המקומות. חשמלית לא כי היא מקטינה את מיכל הדלק ואין לך תחנות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Turbulence כתב:

סליחה אבל אתה הופך הכל לגמרי. מה זאת אומרת להיות עיתונאי "לקקן"? כאילו אתה מתכוון למישהו שנותן ביקורת שהיא לא נכונה בשביל הטבה כלשהיא?

 

אה רגע, זה מה שהוא עשה בביקורת שלו. אז גם הוא לקקן, בדרך מסויימת.

 

לא. אני מתכוון לסיקור גנרי ואוהד/משעמם לכל דבר סביר על 4 גלגלים. זה בערך חלק עיקרי מסיקורי הרכב בארץ ובעולם, לא תראה כמעט אף פעם מילות ביקורת קשות או שפה קצת נשכנית, הכל עטוף בצמר גפן, שרק לא להכעיס יותר מדי את האדונים ששלחו לך את הרכב. 

 

ולא אני לא חושב שלאון יצר ביקורת לא נכונה במקרה הזה בשביל איזושהי הטבה, אני חושב שככה הוא באמת מרגיש לגבי הרכב בדברים שחשובים לו. זאת דעתי. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, ממש הרבה מידע אני יכול להסיק שטסלה בולמת כמו תפוח אדמה, ושהיא נועדה להעביר משפחות ממקום למקום, ושלנהוג בטסלה זה כמו לשחק טניס עם מכונה.

 

יש פה המון דגלים אדומים על זה שהביקורת ממוסחרת (לפי דעתי), ולא צריך להיות גאון בשביל לראות את זה. טסלה יצרו אשכרה מצב מסלול בדיוק כדי לתת למי שאוהב מסלול עוד קצת שליטה, והוא בכלל לא דיבר על זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא יותר בקטע של דריפטים והחלקות בסרטונים שלו ולכן כיוון את זה לפי זה. הנעה אחורית ובלי בקרות זה אמור להיות כיף אבל זה פחות מהותי כי הבסיס של הביקורת שלו זה שהרכב חסר פידבק/מנותק ולא מהנה.

 

אני בספק שמצב מסלול היה באמת משנה משהו מזה מבחינתו. צריך להבין שהוא לא בא להביא עכשיו סקירה מקיפה ומקצועית, רק לקחת את הרכב לכמה סיבובים ולהרגיש אותו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Night Driver כתב:

אז להערכתך הסוללה חיה בלי סוף?

 

כל סוללה בלי קשר למערכת הקירור מאבדת מכושרה עם הטעינות. זה מהשקורה בכל מכשיר נתמך סוללה נטענת.

 

מנוע בעירה פנימית יצרוך יותר דלק, יסחוב פחות טוב ואולי גם ישרוף שמן אבל עדיין יסע ויביא אותך לאותם המקומות. חשמלית לא כי היא מקטינה את מיכל הדלק ואין לך תחנות.

 

מנסיון מר, מנוע בעירה פנימית יכול בהחלט לשבוק חיים. כך גם תיבת הילוכים, אפילו ידנית. ההערכה שלי או שלך לכמה סוללה של טסלה יכולה להחזיק לא רלוונטית כי אנחנו לא מומחים בתחום. מה שרלוונטי זו הסטטיסטיקה, שכבר הובאה בשרשור זה. יש מכוניות של טסלה שעברו יותר מחצי מליון ק"מ עם הסוללה והמנועים המקוריים.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Night Driver כתב:

היית קונה רכב שאתה יודע שהגיר שלו מת בסביבות 100,000 ושהתיקון עולה פי 2 משווי הרכב כולו ולרכב יש 90,000 קילומטר?

אני לא.

 

בסיטואציה הזאת ממש לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, ch2856 כתב:

מדוע לרכוש עכשיו אם עוד שנה שנה וחצי בערך יהיו לטסלה סוללות הרבה יותר טובות? זה לא להמתין לדור שלם של רכב. 

 

בהחלט שיקול, אם לא עליית המיסוי הצפויה.

 

מצד שני הסוללות החדשות של טסלה (סוללות 4680) יציגו טווח נסיעה מוגדל של 16 אחוז, כלומר המודל 3 sr שטווח הנסיעה שלה כיום הוא 445 ק"מ מוצהר יהיה 516 ק"מ שזה כבר לא רחוק מהטווח המוצהר של 580 ק"מ היום של ה- lr.

 

הסוללות האלה יהיו גם זולות יותר לייצור ויציגו גם יתרונות נוספים.

 

בנוסף טסלה עוברים לייצור של 2 חלקי מרכב עיקריים גדולים (אחורי וקדמי) במקום פאזל של חלקים מרותכים כיום, דבר שיוזיל עלויות ייצור וישפר את המבנה של הרכב.

 

גם אם תהיה הוזלת מחיר לצרכן עקב הוזלת עלויות הייצור הרי שעליית המיסוי תהיה גדולה יותר מכך והמחיר של הטסלה צפוי לעלות בכל זאת, אבל תקבל רכב טוב יותר ועם יותר טווח.

 

במקום לרכוש דגם lr היום תוכל לרכוש מודל sr עוד כמה שנים נניח במחיר דומה ל- lr היום (כ-230 אלף ₪) אבל גם יציג נתונים קרובים.

 

אבל המחיר כבר יתאים להרבה פחות אנשים שרוכשים היום מודל 3 sr.

 

מי שרוצה לחכות עוד יותר שנים קדימה זה ישתלם לו :) עלויות הייצור יוזלו כל כך (יהיה זול יותר לייצר רכב חשמלי מרכבים עם מנועי בעירה פנימית) וטכנולוגיות הסוללות תשתפר כל כך, כך שגם לאחר עליית המיסוי עדיין תוכל לקנות מודל 3 במחיר זול יותר מקורולה ועם טווח נסיעה גדול יותר מהיום וזמן טעינה קצרצר. 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, evc כתב:

בהחלט שיקול, אם לא עליית המיסוי הצפויה.

גם אם תהיה הוזלת מחיר לצרכן עקב הוזלת עלויות הייצור הרי שעליית המיסוי תהיה גדולה יותר מכך והמחיר של הטסלה צפוי לעלות בכל זאת, אבל תקבל רכב טוב יותר ועם יותר טווח.

 

שום דבר לא צפוי. שר אוצר נכנס יכול להאריך את ההטבות במספר שנים טובות באותה קלות כמו שהוא יכול לעלות את המיסוי על חשמל בעמדות טעינה ולהשוות את אגרת הרישוי שתהיה זהה לרכבים רגילים באותה קטגורית מחיר. 

 

תכנוני מס זה לא שיקול לצרכן שרוכש רכב לשימוש שוטף. מה שצריך לעניין אותך זה אם מכלול היתרונות והחסרונות של רכב חשמלי ממודל X מתאים לך ביחס למחיר הרכב ולאלטרנטיבות הקונבציונאליות שניתן לרכוש פחות או יותר באותו הכסף. 

לפני 12 שעות, ch2856 כתב:

מדוע לרכוש עכשיו אם עוד שנה שנה וחצי בערך יהיו לטסלה סוללות הרבה יותר טובות? זה לא להמתין לדור שלם של רכב. 

 

מדוע לרכוש עכשיו במקום עוד 5-6 שנים כאשר הטכנולוגיה תבשיל, מחירים ירדו ויהיו עמדות טעינה בכל חור? יש הרבה שיקולים רובם רגשיים. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...