Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במידה ויש אפשרות הייתם קונים טסלה?


CAPOBOSS
שימו לב! השרשור הזה בן 1097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ממתין בקוצר רוח לדעת מה יהיו המחירים של הקיה והיונדאי החשמליות ומבחן דרכים שלהן.

 

אגב, לא הייתי פוסל גם את הU5 החדש.

 

מעניין מה יעלה בגורל המס בשנת 21 לגבי רכבים חשמליים.

 

אם המס יעלה יתפספס חלון ההזדמנויות.

 

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הקטן שמגיע עם טווח של 350 ק"מ יכול להיות הצלחה מסחררת, במחיר של 130 אלף ש"ח. הדגם הגדול יותר, עם טווח של 480 ק"מ במחיר של 187 אלף ש"ח נשמע כמו רכב שנותן פייט למודל 3 SR. מעניין אם יציאו אלטרנטיבה ל-LR.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת, האיוניק 5 תתחיל בערך מאזור ה190 אלף, כלומר עם הסוללה הקטנה וטווח של 350 ק"מ.

ה135 אלף שקל  זה המחיר של הקונה החשמלי, עם טווח של 305 ק"מ. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, נכון. תודה על התיקון. אם כך, האיוניק לא נותנת פייט רציני למודל 3, חוץ מזה שמדובר בSUV וזה מה שיכול למשוך את הקהל.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Opel Astra GSI כתב:

אני ממתין בקוצר רוח לדעת מה יהיו המחירים של הקיה והיונדאי החשמליות ומבחן דרכים שלהן.

 

אגב, לא הייתי פוסל גם את הU5 החדש.

 

מעניין מה יעלה בגורל המס בשנת 21 לגבי רכבים חשמליים.

 

אם המס יעלה יתפספס חלון ההזדמנויות.

 

נכון לעכשיו, אין שינוי במיסוי הירוק כך שעד סוף 2022 המיסוי על חשמליות נותר ללא שינוי - 10% מס, עד לגובה של 75,000 שקל לעומת מיסוי רגיל. משנת 2023 המס יעלה ל-20% וגובה ההטבה המרבי ל-60,000 שקל ובשנת 2024 מדובר על 35% והטבה על לגובה של 50,00 שקל. בהכירנו את האוצר, הכל יכול להשתנות אפילו מחר, אני הערכתי שברגע שנגיע לכ-10,000 רכבים חשמליים בשנה יישנו את המיסוי, זה לפחות מה שהאוצר עשה עם המפץ של רכבי הליסינג ההיברידיים. 

 

 יש יעדים שישראל חתמה עליהם עם האיחוד, זו גם הסיבה שאנחנו רואים כיום פרסומות של חברת החשמל המעודדת התקנה של פנלים סולריים לבתים, זה לא כי היא מעוניינת בכך אלא רק כי זה חלק מהיעדים בהם ישראל צריכה לעמוד. 

 

לגבי התמחור, העיתונאי בטח קיבלת תשובה כללית של "מחיר תחרותי לדגם זה או זה", אז לגבי האיוניק 5 התשובה כנראה הייתה מחיר תחרותי למודל 3 או משהו כזה. בשוק הקוריאני לפחות המחירים עם סוללת 72.6kWh הגדולה מקבילים לאלו של מודל 3. מה זה אומר לגבי השוק המקומי שלנו? נחייה ונראה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אוהב את העיצוב של יונדאי, לא אלגנטי, זוויות מוזרות, לדעתי. גם של מכוניות בנזין שלהם וגם של החשמליות.

לטסלה מודל 3 יש עיצוב יותר מוצלח (גם יותר מוצלח ממודל Y השמן), למרות שלרוב מתייחסים עליו כסתמי, לדעתי הוא יותר טוב.

החלק האחורי קצת פחות טוב, פתח הבגאז' צר מדי ומבנה ליפט-בק (כמו פריוס :)) היה עדיף במקום סדאן.

עניין של טעם.

 אני גם לא מתלהב מתאוצות שלה, כל מה שפחות מ-9 שניות ל-100 זה בסדר גמור מבחינתי, כל מה שיותר מהר מ-7 שניות - מיותר על כבישים ציבוריים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, robertf כתב:




יש מישהו שכבר מכר ב-30,000 יותר ממה שקנה.

 

חבר שלי קנה פרפורמנס ב-30,000 שקלים יותר מהמחיר של חדשה כדי להיות ראשון.

הוא כרגע יד 2 על האוטו ומאושר מכל רגע.

עשיתי איתו עליה סיבוב לפני כמעט שבועיים והרכב שווה כל שקל.

  • לא הבנתי... 1

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה החכמתי מהחבר שלך.

 

והחכמתי גם לגבי כדאיות רכישת הפרפורמנס, שווה כל שקל לכולם, גם לברכה מגבעתיים שאוספת את הילדים שלה מהגן עם הפיקנטו וכל פעם מאחרת בגלל הפקקים ועד שהיא מוצאת חניה יוצאת לה הנשמה ונמאס לה מזה, עם הפרפורמנס היא לא תאחר, באמת שווה בשבילה כל שקל.

 

יש מצב שהחבר שלך יהיה מוכן לעשות לה טובה ולמכור לה ב- 50 אלף ₪ מתחת המחירון? לא נראה לי שאיכפת לו מכסף, היא לא רוצה לחכות 🙃

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר? ומה עם מי שקונה רכב ספורט במיליון שקל או אפילו 750K? גם אז תיתן את אותה הטענה? רק בגלל שהבחור קנה טסלה במחיר קצת יותר יקר זה פתאום VFM ברצפה? זה לפחות מה שהבנתי מהתגובה המתנשאת שלך

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, bobi כתב:

גם הפקת וזיקוק נפט זה דבר מזהם.

אבל בניגוד לגזים רעילים שנפלטים משריפת דלקים ומתפזרים לכל עבר ללא שליטה, סוללות ישנות ניתן לאסוף בצורה מרוכזת ולטפל בהן.

 

ואיך אוספים את הסוללות ומטפלים בהן? עם גמדים קסומים? תהליך יצור הסוללה, ריכוז וטיפול מזהם. המון. זו עובדה. 

 

ציטוט

לגבי הפקת חשמל, כבר ב 2020, כמות החשמל ממקורות מתחדשים

https://edition.cnn.com/2021/01/24/business/eu-renewable-energy-fossil-fuels/index.html

 

אין כזה דבר. קשקוש שיווקי. 

 

ציטוט

וברוב העולם פאנלים סולארים ואנרגית רוח, הפכו לשיטת הפקת החשמל הכי זולה.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-10-19/wind-solar-are-cheapest-power-source-in-most-places-bnef-says

 

 

יופי רק שאין בהם שום דבר ירוק או יעיל. נטו שיווק. 

לפני 3 שעות, eitanuch כתב:

אה, נכון. תודה על התיקון. אם כך, האיוניק לא נותנת פייט רציני למודל 3, חוץ מזה שמדובר בSUV וזה מה שיכול למשוך את הקהל.

 

נותנת פייט רציני מאוד. לא רק שהרכב נראה יותר טוב (לטעמי), מרחב הפנים הרבה יותר נדיב, אבזור עשיר והכי חשוב עומד מאחוריו יצרן אמיתי עם דוחות כספיים מעולים ולא בועה שמפסידה כסף קרוב ל-10 שנים ורק אלוהים יודע איך עדיין לא פשטה רגל. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, TheAvatar כתב:

אין כזה דבר. קשקוש שיווקי. 

 

אתה מזכיר לי את הבדיחה על אדם שבא לבקר בגן החיות. עמד מול הכלוב של הג'ירפה, הסתכל מלמטה למעלה ואמר: אין חיה כזאת!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, 20VT כתב:

 

העולם גם בכלל לא החליט בשום שלב לעבור לרכב חשמלי.

 

העולם החליט בכך שמדינות החמירו מאוד את תקני זיהום האוויר (ומחמירים כל שנה) מה שדחק את יצרניות הרכב להשקיע מיליארדים במחקר ופיתוח. אם לא הייתה החמרה בתקנים אף אחד לא היה יורק לכיון של רכב חשמלי. 

 

ציטוט

אם טסלה לא היתה מוכיחה שזה מודל שעובד טכנית וכלכלית, עדיין היינו מחכים שהגרמניות יפסיקו לחלוב את פרות הבנזין שלהן.

 

טכנית אולי, אבל כלכלית? הם לא הרוויחו דולר שחוק בכל הקיום שלהם. 

 

לפני 1 דקה, eladts כתב:

 

אתה מזכיר לי את הבדיחה על אדם שבא לבקר בגן החיות. עמד מול הכלוב של הג'ירפה, הסתכל מלמטה למעלה ואמר: אין חיה כזאת!

 

תצחק כמה שאתה רוצה. האנרגיה הרבע ירוקה היחידה שידועה למין האנושי זו אנרגיה גרעינית. כל השאר קשקוש בלבוש גימיק שיווקי ותו לא. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, TheAvatar כתב:

טכנית אולי, אבל כלכלית? הם לא רוויחו דולר שחוק בכל הקיום שלהם. 

 

אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

https://www.cnn.com/2020/01/29/business/tesla-earnings/index.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...