Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במידה ויש אפשרות הייתם קונים טסלה?


CAPOBOSS
שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברמת העיקרון כן. מכיר בעל טסלה אחד שקיבל הצעה למכור את הרכב במחיר החדש למרות שהוא קנה במחיר הישן. כלומר, יכול היה להרוויח כמעט 7 אלף. אבל לא הייתי בונה על זה. מה שכן, יש סיכוי מאוד סביר שאם תקנה את הרכב תוכל למכור אותו במחיר הקניה שלך למישהו שלא רוצה להמתין.  (אני כמובן  מתכוון חודש חודשיים אחרי קבלת הרכב לא בעוד שנה)

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כזאת בהלה, זה רק נראה ככה, בסך הכל כמה מאות הזמנות בצנרת, ואם תזמין עכשיו תקבל באוגוסט.

 

 מי שכבר הזמין יקבל בסוף חודש מאי או אמצע יוני (תלוי בדגם) זה לא הבדל גדול במועד האספקה.

 

להעביר את זכות הרכישה אי אפשר, אתה יכול למכור לאחר הרכישה והקונה יהיה יד 2.

 

האם מישהו יהיה מוכן לשלם תוספת מחיר כדי לחסוך המתנה של כחודשיים, חודשיים וחצי ולהיות יד 2? לא חושב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי מועד האספקה הבא אחרי אוגוסט?
אפשר לדעתכם לרכוש טסלה ולמכור אותה במחיר גבוה יותר ממחיר הקנייה בגלל זמני ההמתנה הארוכים יחסית והבהלה לזהב שיש עכשיו על טסלה?
 

אף אחד לא יודע מתי. אפשר לנחש שזה יהיה נובמבר, אבל מי יודע.

יש מישהו שכבר מכר ב-30,000 יותר ממה שקנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן אני שואל מה מועד ההספקה לאחר אוגוסט?

ביצעתי הזמנה, לא הצלחתי להתאפק, אבל אני חושש להתקע עם ה3008, ואני לא יכול להשאיר את אישתי בלי רכב עד אוגוסט ולחפש קונה מעכשיו לפג'ו.

מצד שני, אני לא מתכוון להחזיק גם טסלה וגם את ה3008. אני מתכנן למכור ולהשלים את ההפרש רק לטסלה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Opel Astra GSI כתב:

אבל אני חושש להתקע עם ה3008

אתה יכול לקנות טסלה בהלוואת גישור עד שנה על הסכום החסר לך.

אפשר לפרוע כל רגע ללא קנס, הריבית מאוד נמוכה וזה לא יעלה הרבה.

ולמכור את הרכב שלך בשקט אחרי שתקבל את טסלה.

זה דורש קצת התעסקות עם הבנק, אבל זה כדאי במקרה שאתה לא יודע מתי תקבל רכב חדש ותוך כמה זמן אתה רוצה למכור.

תמיד אפשר למכור מהר, אבל אז אתה צריך להתפשר במחיר ויכול להיות שזה יצאה יותר יקר מריבית על הלוואה (פחות מ 0.5% לחודש)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, robertf כתב:


אף אחד לא יודע מתי. אפשר לנחש שזה יהיה נובמבר, אבל מי יודע.

יש מישהו שכבר מכר ב-30,000 יותר ממה שקנה.

 

לא מכר, רק פירסם.

 

אבל לא הבנתי מועד האספקה לאוגוסט כבר נגמר?

 

בדקתי באתר טסלה, מועד האספקה אכן באוגוסט.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Lior_Django כתב:

ענייני קיימות..

 

אני מניח שזה פחות זיהום לייצר סוללה יותר קטנה.

ורוב האנשים לא עם נסועה מטורפת ביומיום.

 

ואם אני לפני סופשבוע ומתכנן נסיעה ארוכה - אז מזמין סוללה יותר גדולה או מחליף כל 50 קילומטר סוללה - למרות שזה כבר טרחה.

 

מנקודת המבט של קיימות/יעילות/נצילות, למה אני צריך להשתמש בסוללה עם הספק שאני לא צריך..

זו הגישה של מאזדה עם MX-30 החשמלי ולמעשה, זו הגישה של כלל יצרני הרכב מיפן רק שכשאר נותנים לך כסף חינם על רכב חשמלי מלא, לא תיקח? העולם מבזבז טריליונים על רכב מבוסס סוללות מבלי אפילו לשאול אם זה הדבר הנכון ברגע זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, ch2856 כתב:

העולם מבזבז טריליונים על רכב מבוסס סוללות מבלי אפילו לשאול אם זה הדבר הנכון ברגע זה. 

"העולם" זה לא משהו מנוהל או תבוני, אז הוא לא שואל שום דבר.

 

יש היצע, יש ביקוש, התמורה למחיר טובה לקונים, העסק כלכלי, אז זה מוכר.

אם ממשלות שיש להן חומרי גלם או אמצעי ייצור לסוללות יטילו מס זיהום על הייצור הזה, המחיר יעלה והביקוש ירד.

 

העולם גם בכלל לא החליט בשום שלב לעבור לרכב חשמלי. אם טסלה לא היתה מוכיחה שזה מודל שעובד טכנית וכלכלית, עדיין היינו מחכים שהגרמניות יפסיקו לחלוב את פרות הבנזין שלהן.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

My responses are limited. You must ask the right questions

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, 20VT כתב:

"העולם" זה לא משהו מנוהל או תבוני, אז הוא לא שואל שום דבר.

 

יש היצע, יש ביקוש, התמורה למחיר טובה לקונים, העסק כלכלי, אז זה מוכר.

אם ממשלות שיש להן חומרי גלם או אמצעי ייצור לסוללות יטילו מס זיהום על הייצור הזה, המחיר יעלה והביקוש ירד.

 

העולם גם בכלל לא החליט בשום שלב לעבור לרכב חשמלי. אם טסלה לא היתה מוכיחה שזה מודל שעובד טכנית וכלכלית, עדיין היינו מחכים שהגרמניות יפסיקו לחלוב את פרות הבנזין שלהן.

 

 

אם יחלקו רכבים בחינם יהיה ביקוש ויהיה גם היצע. לא מבין את הטענה שלך. טסלה הוכיחה שאם נתונים לך עשרות מיליארדי דולרים אפשר להקים עסק? וואוו, גאון אתה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, robertf כתב:


מכר.

יש גם מישהו שפרסם פרפורמנס (ששילם עליה פחות מ-260k) ב-330 אלף... emoji2369.png

 

טוב סלח לי פרייארים לא מתים וכל זה.

 

כמה זמן הקונה חסך בכך?

 

לא יאומן, אנשים לא שולטים בדחפים שלהם 🤯

 

לחלק גדול מהם הטסלה מודל 3 גם מהווה ירידה בתכונות שהם באמת רוצים וצריכים מרכב משפחתי ותכונות לא רלבנטיות (כמו ביצועים חסרי רלבנטיות מעשית) הן אלו שמניעות אותם (קח לדוגמה את הבחור עם ה- 3008).

עריכה אחרונה על ידי evc
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בידיוק טוב יותר ב3008? החלל הפנימי שלה לא גדול יותר מהטסלה. בטח שאין לה יכולות שטח. בסה"כ ג'פון איכותי. אני מת על הפג'ו, שלא תבין לא נכון. אבל לדעתי אני אחסוך כסף עם הטסלה.

אישתי נוסעת כ-150 קמ ביום לעבודה וחזרה.

עלות הביטוח, טיפולים, רישוי שנתי ודלק ישתלם לי יותר עם הטסלה.

בתקווה שגם חווית הפקקים תהיה נעימה יותר עם הטסלה עם יכולת זחילה ושמירת נתיב.

מעניין איך המערכת שלה מתמודדת עם הנהג הישראלי שחותך לך מול הפנים. 

כי בפג'ו אם אני על בקרת שיוט אדפטיבית ומישהו חותך אותי צמוד הזיהוי והבלימה מתאחרת ואני לא לוקח סיכון ותמיד בולם עצמאית.

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

 

אי אפשר להתקין עוד מנוע?

 

זה אותו בודי ואותה שלדה, אמור להיות יותר פשוט מהסבה של רכב בנזין לגפ"מ.

 

ה-LR זו גם סוללה יותר גדולה. ברמת העיקרון הכל אפשרי, אפילו לשים V8 בטסלה. ברמת המעשה יהיה יותר כלכלי למכור את ה-+SR ולקנות LR מאשר להכנס לכזה פרויקט.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני כשעה, Opel Astra GSI כתב:

מה בידיוק טוב יותר ב3008? החלל הפנימי שלה לא גדול יותר מהטסלה.

אישתי נוסעת כ-150 קמ ביום לעבודה וחזרה.

עלות הביטוח, טיפולים, רישוי שנתי ודלק ישתלם לי יותר עם הטסלה.

בתקווה שחווית הפקקים תהיה נעימה יותר עם הטסלה.

 

אם החישובים הם חסכון זה משהו אחר.

 

אבל אם נתעלם מהשיקול הזה, מבחנית התאמה של הרכב, אתה קנית ג'יפון 3008 ולא סדאן וגם לא סטיישן (אפילו לא את ה- 308 סטיישן) בגלל שאתה או אישתך רציתם ג'יפון ולא סדאן.

 

אם לא הייתה מודל 3 אני מניח גם שלא היית מחליף את ה- 3008 לרכב סדאן אחר כמה חסכוני שהוא יהיה אלא לג'יפון אחר, אחרת אישתך הייתה תולה אותך :)

 

יותר מזה, אם למודל 3 כפי שהיא בדיוק היו ביצועים של 10 שניות ל- 100 כמו איוניק חשמלית, אף אחד לא היה רוכש אותה גם כן, כי אף אחד לא רוצה סדאן חשמלית "עייפה" עם הבעייתיות שבכל זאת קיימת בנוגע לטעינה, טווח וכו' למרות הממשק הטכנולוגי שלה.

 

בשורה התחתונה הביצועים ביחס למחיר במודל 3 ריגשו את הרוב וזה בסדר :) אבל זה לא אומר שזה הדבר ההגיוני...

 

ובכל זאת, אם הייתי צריך להחליף רכב עכשיו, הייתי גם קונה את המודל 3.

 

אבל אם הייתי יכול לחכות, הייתי מחכה ורוכש את המודל y או קיה ev6 או איוניק 5 (או רכב חשמלי אחר שאינו סדאן) כפי שגם עשיתי בפועל.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...