Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גורמת לרכבים בקבוצת VAG להיראות מיושנים.

אם נחזור 8 שנים אחרונה מי היה מאמין שפג'ו תיהיה על דרך המלך כיום

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
 
 

 

 
 
פורסם

יש גם בשורה לדגמים אחרים מ PSA, דור חדש של מערכת מידע/מולטימדיה שפותרת סוף סוף

את בעיית האיטיות והרזולוציה הנמוכה, בהדגמות המערכת נראית מעולה.

הבונוס הוא צימוד אלחוטי לקאר פליי ו AA כסטנדרט לפחות ב 308.

מתנצל אבל לא מצאתי סרטון באנגלית, אבל ניתן להתרשם בקלות

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

בהחלט נראית מכונית יפה.

מחכה לראות אותה בכבישי ארצינו, מגוונת קצת את נוף הקורולות והספורטאז'ים למיניהן.

במחשבה שניה, לא. לא יקרה. היא תהיה נדירה יחסית כמו הדור הנוכחי.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

היא מבוססת על אותם המכלולים של ה-C4 החדשה?

אם כן, אז נשאר רק לחשוף את אופל אסטרה החדשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בפורטפוליו (העצום אחרי האיחוד) של המותגים, פיג'ו אכן ממוצבת כפרימיום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא היא לא. פיז׳ו ממוצבת בסגמנט הUpper Mainstream בקבוצת Stellantis שזה סגמנט מעל הבסיס וכולל גם את אופל/ווקסהול.

סגמנט פרימיום כולל את אלפא רומיאו, DS, ולנצ׳יה.

פורסם

העיצוב מרשים אבל קשה לי להגיד שהיא יפה. את העיצובים האחרונים שלהם אהבתי מאוד מינוס ה-208 שפחות יפה בעיני, בעיקר בדגמים עם הפלסטיק השחור סביב בתי הגלגלים.

הגריל כאן קצת גדול מדי, החזית והזנב ארוכים ומכסה המנוע גדול מדי ומשתלט על הפרונט. יכול להיות שבמציאות זה נראה יותר טוב, ואולי תא הנוסעים יפצה על זה.

למרות חוסר חיבתי לעיצוב אם תגיע גרסת הדיזל לארץ אני בהחלט אשקול אותה.

פורסם
לפני שעה, robertf כתב:

לא היא לא. פיז׳ו ממוצבת בסגמנט הUpper Mainstream בקבוצת Stellantis שזה סגמנט מעל הבסיס וכולל גם את אופל/ווקסהול.

סגמנט פרימיום כולל את אלפא רומיאו, DS, ולנצ׳יה.

 

זה ההבדל בין הקטגוריות בחו"ל לארץ.

כאן אלפא רומיאו ו-DS ממוצבות ב"יוקרה", ופיג'ו ב"פרימיום", מתחרה ב-VW.

 

יותר מזה, כאן נראה שהכוונה היא למצב את אופל בקטגוריה ה"רגילה" יחד עם סיטרואן ומתחת לפיג'ו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הרכב נראה מדהים מבפנים ומבחוץ.

חלל הפנים נראה ברמה של שלושת הגרמניות אם לא טוב יותר.

מעניין איך תהיה איכות החומרים וההרכבה.

אבל דבר אחד בטוח - פיג'ו פשוט ממציאים את עצמם מחדש ועושים את זה מדהים.

פורסם

מצטער לקלקל את החגיגות אבל פיג'ו בלי GTI זה פשוט בלתי נתפס ונוגד את המסורת של היצרן. חבל מאוד ובהחלט ירחיק חובבי נהיגה מהמותג.

  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

זה אכן מבאס, ואפילו מאוד, אבל עדיין רחוק מלקלקל את החגיגה.

עדיין אפשר להנות ממה שיש.

סורי, תנסה לקלקל בצורה שונה... 😉

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...