Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, shugiflex כתב:

מצטער לקלקל את החגיגות אבל פיג'ו בלי GTI זה פשוט בלתי נתפס ונוגד את המסורת של היצרן. חבל מאוד ובהחלט ירחיק חובבי נהיגה מהמותג.

בהתחשב בכמויות של ה GTI שנמכרו כאן לפחות, לא יודע מה קרה בחוץ, דווקא צעד די מובן.

פורסם
בתאריך 20.3.2021 בשעה 19:26, YNV כתב:

הוא לא כזה חדש.

סה"כ לקחו את הלוגו של שנות השישים ושינו לו את הרקע בצייר. מזל שלא חזרו ללוגו רובוטריקים שהחליף אותו

 

 

Peugeot-Logo-history-1352x1536.jpg

 

הלוגו הראשון מדהים בעיניי, היו צריכים לבחור אותו. 

פורסם

היום כל הכתבים העלו סרטונים.

אין גרסה ידנית במכונית אירופאית.

הם כנראה ממש לא מאמינים במכירות של הדגם, כולם עברו לג'יפונים

 

 

אייל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעקרון, גם אירופה עוברת לאוטומט.  תתרגל.

 

בכל מקרה, בעולם שעובר להיברידי וחשמלי מלא - אין ממש מקום/צורך/אפשרות להילוכים ידניים בכל מקרה.

פורסם
לפני כשעה, dani666 כתב:

בעקרון, גם אירופה עוברת לאוטומט.  תתרגל.

 

האמריקאים עברו לידני

ב.מ.וו M3/M4 בארה"ב יש גרסה ידנית, באנגליה אין.

פורד ברונקו 20% מהמכירות ידניות.

זה מובן שהיברידי אוטומטי, אפילו שהונדה crz ידנית היברידית.

פיג'ו 3008 שנמכרת יותר מגיעה עם ידני, הם פשוט לא התאמצו עם ה 308

אייל

פורסם
לפני שעה, LotusElise כתב:

אין גרסה ידנית במכונית אירופאית.

יש גרסאות ידניות, 1.2 110 כ"ס יהיה ידני בלבד

1.2 130 כ"ס  ו 1.5 דיזל יוצעו כידני עם אופציה לאוטומטית.

פורסם

יאללה איזה כייף !! סוף סוף משפחתית שעושה חשק להסתכל עליה וגם כנראה לנהוג.

LotusElise עזוב זה טיפה בים, והמגמה שאתה מדבר עליה לטעמי תצטמק, אירופה משקיעה באוטומט יותר ויותר דבר שלעולם לא היה בעבר, יש עיכובים של אספקות לדגמים אוטומטים בישראל הרבה בגלל שהשילוב של בנזין + אוטומט שתמיד היה מבוקש כאן, לא תמיד היה מבוקש באירופה שהייתה חולה על דיזל ידני.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...