Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 החדשה - יומן מעקב


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כאחד שזוכר מאד לטובה את פיג'ו של פעם, במיוחד את ה-306 (הייתה לאבי 1.8, ומ-א-ד אהבתי אותה) עם השלדה וניהוג הכי טובים שנתקלתי בהם במכונית עממית והתנהגות ספורטיבית אמיתית, מאד מסקרן אותי לדעת איך היא נוסעת. אין לי אשליות בקשר להגה (ההגה חשמלי, אז לשחזר את ההגה הנדיר של אותה 306 אין סיכוי), אך מעניין אותי אם אנשי השיווק הרשו למהנדסים לשחזר את תכנון המתלים הפנטסטי של פעם :roll:

 

תכנון המיתלים במיני קופר יותר פנטסטי.

2007-mini-cooper-6_600x0w.jpg

mini_cooper_s56_pre_uff_432_22.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 350
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא חושב שההשוואה בין מיני קופר ל-306 במקום...

אני לא יודע אם נהגת ב-306, אך המופלא במכונית הזאת שהיא הציעה נוחות נסיעה מעולה ביחד עם שלדה כמעט ספורטיבית בהתנהגות שלה עם היגוי אשר העניק היזון חוזר נדיר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

 

לאחרונה הייתי בפריז ונתקלתי בפיז'ו 308 החדשה חונה לפני ה- 308 הישנה.

 

מה להגיד לכם ה- 308 החדשה היא שנראית הישנה, פשוט נסיגה עיצובית ומראה מיושן.

 

ניסו לכוון לגולף, לדעתי לא הצליח להם.

 

לפי התמונות לפחות, צבע לבן פנינה מחמיא לה.

 

הטכנולוגיה מרשימה והעיצוב הפנימי מתקדם בייחוד מסך המגע שמרכז את כל הפונקציות.

 

אבל פיז׳ו נחלשה מאד בישראל (וגם בעולם) והיבואן דוד לובינסקי בעצמו צופה מכירה של 1,500 רכבים בלבד בשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יצא לך להתעסק עם כיווני מיזוג האוויר תוך כדי נסיעה? עד כמה מסך המגע מושפע מאור השמש?

הרי הכפתורים אינם נגישים כמו ברכב רגיל. הם "אינם".

מחכים עדיין לעדכון בקשר לעוצמת המזגן, איכות מע" השמע ועוד.

תתחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שההשוואה בין מיני קופר ל-306 במקום...

אני לא יודע אם נהגת ב-306, אך המופלא במכונית הזאת שהיא הציעה נוחות נסיעה מעולה ביחד עם שלדה כמעט ספורטיבית בהתנהגות שלה עם היגוי אשר העניק היזון חוזר נדיר.

 

למה לא ? אם אנחנו מדברים על מיתלים בהנעה קידמית,

הועלה הנושא של מערכת המיתלים "המדהימה" ב 306, שרבים מתארים כפיסגת ההישג בהנעה קדמית,

ונהגתי בהחלט ב 306 ובאחיותיה, אז נכון היא מצוינת אבל המצוינת שלה לא נובעת מהמיתלים עצמם מאחר ומדובר במקפרסון מקדימה

וזרועות חצי-עוקבות מאחור, כלומר מיתלים חצי-נפרדים, שום דבר חדשני, גם לאותה תקופה, מה שייחד אותה היה כיול המיתלים,

והיגוי עם פידבק מצוין, אבל כבר חוויתי הגה יותר טוב ב ב.מ.וו E36, ותכנון המיתלים בפורד פוקוס כבר הציע מיתלים אחוריים נפרדים לגמרי,

ואילו המיתלים ותכנון השילדה במיני הבימרית עוד יותר אקזוטיים עם עצמות עצה באורך א-לה מכונית פורמולה, המאפשר שמירה הדוקה יותר על זויות ההיגוי,

והמרכב עצמו קשיח בהרבה משל הצרפתיה המתישנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיול המדהים זה הדבר האמיתי,לרכבים של הונדה למשל יש מתלים מתקדמים מאד,אבל מה זה עוזר שההתנהגות,האחיזה,הפידבק,בינוניים..?.

ההגה בE36 קל מדי וקצת חסר תחושה במיוחד במהירות גבוהות יותר,הוא בלי ספק פחות טוב משל ה306,היו לי 3 חתיכות של 306,שתיים חדשות,ואחת בת שנתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן ממשיך במסורת של לתת הנחות למועדונים בלבד.

כך הוא מצליח לפגוע עוד בשם שלו ובערך משומשות.

כמובן שאני לא אקנה ללא הנחה דומה.

 

בנוסף, הסקירה קצת נלהבת מדיי, על סף חשודה באהדת יתר למותג.

תלונות על מנוע לא חלק בנסיעה עירונית מחייבת בדיקה ע"י מי שרגיל לחלקות של אוטו יפני בעיר, לא ע"י מי שרגיל לC4 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא ? אם אנחנו מדברים על מיתלים בהנעה קידמית,

הועלה הנושא של מערכת המיתלים "המדהימה" ב 306, שרבים מתארים כפיסגת ההישג בהנעה קדמית,

ונהגתי בהחלט ב 306 ובאחיותיה, אז נכון היא מצוינת אבל המצוינת שלה לא נובעת מהמיתלים עצמם מאחר ומדובר במקפרסון מקדימה

וזרועות חצי-עוקבות מאחור, כלומר מיתלים חצי-נפרדים, שום דבר חדשני.

 

לא הזכרתי שהמתלים שלה היו חדשניים, מה שעשה את ההבדל הוא הכיול המופלא שלהם - פשוט מלאכת מחשבת.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יצא לך להתעסק עם כיווני מיזוג האוויר תוך כדי נסיעה? עד כמה מסך המגע מושפע מאור השמש?

הרי הכפתורים אינם נגישים כמו ברכב רגיל. הם "אינם".

מחכים עדיין לעדכון בקשר לעוצמת המזגן, איכות מע" השמע ועוד.

תתחדש.

כיוון המזגן תוך כדי נסיעה כמעט קל כמו אנלוגי, ואולי אפילו יותר קל ביחס לרכבים מסוימים

אם אתה כבר במסך של הבקרת אקלים - כפתורים גדולים , ברורים ונגישים למצבים השונים, וכן כיוון טמפ' ועוצמת אוורור לימין ולשמאל.

אם לא, נדרשת לחיצה בודדת על "קיצור הדרך" לבקרת אקלים. גם, כפתור בולט וזוהר, אי אפשר לפספס,

לחיצה ארוכה על "+" או "-" מאפשרת הגברה / החלשה גדולים יותר.

ברור שכפתור פיזי תמיד יהיה עדיף לצורך "חיפוש עיוור" (2 עיניים על הכביש),

אבל בהנחה שנהג זהיר ממילא לא אמור "לשחק" יותר מדי עם כל הפונקציות תוך כדי נסיעה,

בתוספת נראות מצויינת , וגם חיווי קולי מצויין זה בהחלט עונה על הדרישות!

 

היו יכולים לשפר ע"י אובייקט שמדמה Slide אנלוגי (חוגה או סליידר), לדעתי נמנעו מכך בצדק, על מנת להעדיף פשטות ובטיחות.

 

לגבי נראות :

ביום - אין שום השתקפויות.

בלילה - לא מסנוור מדי, אולי רק בכביש ממש חשוך, אבל אז ניתן בקלות לעמעם.

 

עוצמת מזגן:

מקפיא עצמות במצב המקסימלי.

במצב אוטומטי - עושה רושם די מדויק בשמירה על הטמפ' המבוקשת.

 

איכות שמע:

סבירה+ , לא יותר. צלילים נקיים, בס נעים ולא צורמני, וכיוונים פשוטים וסטנדרטיים.

הדיבורית המובנית משתמשת כמובן במערכת השמע, ונשמעת פשוט מעולה.

חובבי סטריאו - אל תצפו כאן ל"בוסט" לבטן, וטוויטרים שנוקשים באוזן...

 

בקרוב , אפתח שרשור מיוחד לטובת כל השאלות על סביבת הנהג והנדסת האנוש, ואצרף גם כמה תמונות.

אכן נושא שדורש התייחסות מיוחדת.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, הסקירה קצת נלהבת מדיי, על סף חשודה באהדת יתר למותג.

מודה באשמה.

כבר ציינתי קודם, שלמרות שאני מחזיק את מרבית גליונות "אוטו" מ-1986,

אני לא מתיימר להיות לא רוני אהרונוביץ' ואפילו לא דני פרומצ'נקו.

(האחרון גם נחשד באהדת יתר למותגים מסוימים... ע"ע למה אהרונוביץ' פרש)

אני בסך הכל חובב רכב רגיל כמו רוב האנשים כאן, וכמובן שאין לי יותר מדי בסיס להשוואה מלבד המכוניות שנהגתי בהן עד כה,

כאשר לא יותר מפעם ב-15 שנה גם יוצא לי "לקלף ניילונים".

במידה ויהיו דברים פחות "מלהיבים", במיוחד במעקב ארוך-הטווח, לא אהסס לדווח.

מתנצל מראש על חוסר המקצוענות בתחום.. ;-)

 

 

תלונות על מנוע לא חלק בנסיעה עירונית מחייבת בדיקה ע"י מי שרגיל לחלקות של אוטו יפני בעיר, לא ע"י מי שרגיל לC4 .

 

לא עברתי מ-C4, וגם לא מיפנית-ליסינג כלשהי,

אלא מ-S60-R שאומנם "זקנה" ב-8 שנים מהרכב הנוכחי, אך בתור חדשה עלתה קרוב ל-0.5M ש"ח ,

זה מתבטא בכך שחלק מהטכנולוגיות ואיכויות הנסיעה שהביאה איתה ב-2006, עד היום נחשבות לרמה גבוהה מאד

ביחס לרכבי ספורט מודרניים, בטח ובטח ביחס למשפחתית רגילה 2014.

אם היו בעיות של "נסיעה חלקה" בעיר , אני מניח שהייתי מרגיש בכך. ובהחלט גם מדווח.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בנוסף, הסקירה קצת נלהבת מדיי, על סף חשודה באהדת יתר למותג.

תלונות על מנוע לא חלק בנסיעה עירונית מחייבת בדיקה ע"י מי שרגיל לחלקות של אוטו יפני בעיר, לא ע"י מי שרגיל לC4 .

 

אם הוא היה קונה רכב חדש שהוא לא מתלהב ממנו, הוא היה בבעיה הרבה יותר גדולה.

הוא לא כתב רכב שצריך לעשות טבלת יתרונות וחסרונות והשוואות לרכבים אחרים, עבורו זה הרכב הכי טוב כרגע על פי מה שהוא רגיל אליו ויודע. הוא ממש לא "חייב" כלום.

עריכה אחרונה על ידי MiKa_P

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...