Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 החדשה - יומן מעקב


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הזכרתי שהמתלים שלה היו חדשניים, מה שעשה את ההבדל הוא הכיול המופלא שלהם - פשוט מלאכת מחשבת.

 

בנימה זאת אציין את הפוקוס MK1, שנחשבה אפילו למהנה יותר מה-306.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 350
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פיג'ו מפרסמת נתוני תאוצה עם נהג בלבד, על פי רוב כ שהנתונים אינם ממש מחמיאים למכונית.

ה 308 הקודמת האיצה מ 0-100 במבחן התקני תוך 14.5 שניות, לאילו עם נהג בלבד תוך 13.1, נתון " מוכר" יותר.

הפעם הראשונה שהחברה השתמשה בשיטה זו היתה בשנת 90', כשהושקה הסיטרואן xm, שלפחות בדגם ה 2.0 היו לה נתוני תאוצה די מביכים.

 

אני מקווה שאתה לא טוען שנטקאר יודעים יותר טוב מהיצרן..

 

תסתכל בטבלה,רובריקה הראשונה,עם צמיגים 16אינצ..9.1שניות למאה לאוטומטי.

 

http://www.peugeot.co.uk/media/peugeot-308-prices-and-specifications-brochure.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שאת נתון התאוצה לא בדה אהרונוביץ מהרהורי ליבו.

ואז יש שתי אפשרויות - או שהנתון הרשמי הוא עם נהג בלבד, וזה לא חדש בפיג'ו, או שהוכח מעל לכל ספק במבחן דרכים שהנתון אינו מציאותי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שאת נתון התאוצה לא בדה אהרונוביץ מהרהורי ליבו.

ואז יש שתי אפשרויות - או שהנתון הרשמי הוא עם נהג בלבד, וזה לא חדש בפיג'ו או שהוכח מעל לכל ספק, במבחן דרכים שהמלון אינו מציאותי.

נקודת המוצא שלך לפיה הנתונים במדריך אצל אהרונוביץ׳ הם בגדר עובדה וכל השאר, בין שמדובר ביצרנים בין בכאלו שכן עשו מבחן דרכים על כלי הרכב הרלבנטיים, הם שצריכים להוכיח משהו, קצת נחפזת להבנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף מאשימים אותי, להזכירכם פיג'ו עוד לא שייכת לאבא שלי..

על פי רוב אני מייחס אמינות גבוהה לנתונים בנטקאר, וכאן מדובר על הפרש כמעט בלתי הגיוני, לא כמה עשיריות שנייה.

אני זוכר היטב שבמדריך של מגזין אוטו, כשאהרונוביץ ערך אותו, נתוני התאוצה היו תמיד הנתונים הרשמיים של היצרן, אלא אם הוכח מעל לכל ספק שהמכונית איטית או מהירה יותר מהנתון הרשמי.

ותסכימו איתי שאין שום סיכוי בעולם שהונדה סיביק 1.6 אוטומטית מאיצה תוך 8.9 שניות מ 0-100.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מסקרן אם יש עוד דגמים (של יצרנים אחרים) שיש הבדל בנתונים בין אתר כזה לאחר, או שמדובר בפ'גו הספציפית הזו? (או בפ'גו בכלל).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף מאשימים אותי, להזכירכם פיג'ו עוד לא שייכת לאבא שלי..

על פי רוב אני מייחס אמינות גבוהה לנתונים בנטקאר, וכאן מדובר על הפרש כמעט בלתי הגיוני, לא כמה עשיריות שנייה.

אני זוכר היטב שבמדריך של מגזין אוטו, כשאהרונוביץ ערך אותו, נתוני התאוצה היו תמיד הנתונים הרשמיים של היצרן, אלא אם הוכח מעל לכל ספק שהמכונית איטית או מהירה יותר מהנתון הרשמי.

ותסכימו איתי שאין שום סיכוי בעולם שהונדה סיביק 1.6 אוטומטית מאיצה תוך 8.9 שניות מ 0-100.

אין פה ענין של אשמה, יש פה לא יותר משאלה למה דווקא המדריך של אהרונוביץ׳ הוא האורים והתומים בעוד על כל השאר יש איזה נטל הוכחה במקרה של סתירה. כך למשל אצל אותו יצרן הוא טוען לנתון האצה קצת מוזר של למעלה מ 17 שניות ל 208 1.2 הרובוטית. הואיל והאוטו הזה מענין אותי, חיפשתי ברשת מבחנים ונתונים, לא ראיתי עוד מקום ולו אחד עם נתון גבוה שכזה, או אף קרוב לו, אז כולם טועים ורק אהרונוביץ׳ צודק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנתי שאלה בפורום נטקאר.

האמת, שתי הנתונים נראים קצת לא מציאותיים.

כל ה קומפקטיות שלהן הספק דומה לזה של הפיג'ו איטיות ממנה, ולפיג'ו יש תיבה פלנטרית.

מצד שני 11.6 נראה לי איטי מידי.

נמתין לתשובה ונדע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בינו ל-308 הקודמת, למרות שפיג'ו "נתקעו" עם המספר הזה.

מעניין לאן זה יתקדם. הרי יש כבר 309 ו301. מה יקרה כשתתחיל סדרה 9? לאלוהי פג'ו הפתרון

בנסיעה מצומת מורשה עד גלילות, במהירות קבועה של 100 קמ"ש

צריך להחזיק ברכב לפחות כ-5K ק"מ

מסכים. מגבלות או יתרונות, זה לא משנה. אחרי יומיים אי אפשר ממש לתת מסקנות אמינות. (לא שאנחנו כתבי רכב אבל עדיין).

חכה קצת, צבור ק"מ עם הרכב במגוון כבישים ובמגוון שעות היום ואז תבוא עם סיכומים.

בנוסף- למדוד צריכת דלק ברכב חדש דנדש בהרצה, ועוד לפי המחשב, ועוד בקטע כביש של 5 ק"מ... לא רציני ולא אמין בכלל.

 

תתחדש ותהנה!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין מאיפה הנתון של

אהרונוביץ, להלן נתונים שנאספו ממיבחנים של ממיטב מגזיני הרכב באירופה ונוגעים לגרסאות הידניות.ההשוואה היא בין ה 308 לגולף 1.2 ולליאון 1.4 122 (באתר הנ"ל אין נתונים של הגולף 1.4 122) :



http://www.zeperfs.com/en/match5327-5420-4669.htm

להזכירכם הנתון 0-100 של הגרסה האוטומטית של ה 308 טוב ב 0.5 שניות מהידנית! על פי הנתונים הרשמים הידנית מאיצה ב 9.6 שניות

לעומת 9.1 שניות באוטומטית.

כאמור הנתונים הם ממיבחנים שנערכו בפועל, להלן הצהרת האתר לגבי ההשוואה הנ"ל :

Measures (at real speed) from car magazines : Le Moniteur Automobile, Auto Motor & Sport, Autopista, Automobile Magazine, Auto Zeitung, Auto Plus, Estimated data ZePerfs & performance claimed

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת באחור,תתחדש ותהנה.

יש לי פינה חמה בלב לצרפתיות,ולפג׳ו בעיקר,ראה חתימה.

לצערי היבואן לא מזכיר את ימיו העליזים עם שלל הגרסאות(xs,xr,xt,ידני או אוטומט לבחירת הלקוח),אותי הוא הפסיד כאשר החלפתי את ה307האהובה,התעניינתי ברצינות ב208GT,אך העדר יחס ראוי וגמישות באבזור הרכב גרמו לי להמשיך הלאה לאלפא ולהגשים חלום ילדות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1688 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...