Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 החדשה - יומן מעקב


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 350
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפרופו גולף, נתון מעניין להשכלה כללית:

308 החדשה אינה ברת-השוואה לגולף 1.2 (אותו נפח) אלא דווקא ל- 1.4 TSI היקרה.

זאת מהסיבה הפשוטה שיש לה נתוני הספק ותאוצה הרבה יותר קרובים לאלה של 1.4.

עדיין מחפש סיבות שיצדיקו את פער המחירים בין השתיים, מעבר לנושא התדמית (בעיקר היסטורית)

 

נושא התדמית אולי הסיטורי, אבל תקף. נסה למכור C4 נניח או 308, במחיר שאפילו קרוב למחירון... מצד שני, אמנם לגולף יש DSG7, שאלוהים יודע איך אנשים קונים כיד שניה (אני לא מצליח להביא עצמי לרכוש אפילו חדש...), אבל גם ה- 308 לא היתה חפה מתקלות.

 

*** הכי חשוב תתחדש, אני שוקל את הסטיישן, ונא להעלות תמונות פנים של הרכב, כולל המסך במצבים שונים :-) ***

 

יופי של אוטו, אבל למה כולם מתעקשים להשוות לגולף הישראלית? ברור שאז הגולף תחוויר לעומת ה-308.. מאד לא נוח לפרנקופילים פה להשוות ללאון 1.2. :wink: עכשיו הגיע הזמן שאחד העיתונים ירים את הכפפה ויערוך מבחן משולש של שלושת המשפחתיות-קומפקטיות הטובות בארץ: מאזדה 3 1500 נגד סיאט לאון 1.2 נגד פיג'ו 308 1.2.

 

אהממ: ראשית, הלאון נראית נורא. לטעמי. שנית, המזדה 1.5 טובה במשהו? לא שמתי לב... כסאות לא נוחים במיוחד, מרווח ראש מינימאלי, תאוצה בינונית ומטה, תא מטען לא קיים כמעט. במה היא משפחתית קומפקטית טובה?

 

פשוט גנבת לי את המילים מהפה.

אם היה בלאון משהו באמצע ללא ספק הייתי הולך עליו. הם לא שפויים.

זה או ללכת על רכב ערום לגמרי, או להוסיף עוד 40K על אבזור שיש למתחרות ב(הרבה)פחות כסף.

 

ו.... שבוע שעבר הזמנתי מאזדה 3 גירסת 2 ליטר רמת גימור ספיריט בסכום ביניים של 140K.

 

תתחדש!

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאון בסדר גמור מבחינת מראה. אם זה הדבר היחיד שאתה יכול לזקוף לרעתה, זה אומר דרשני. אולי אתה "מתעקש" למצוא בה משהו רע על מנת להצדיק קנייה אחרת? תברר עם עצמך..

 

ה-3 מרגישה "יוקרתית" מבין היפניות, גם אם לא ברמה של הלאון. הקורולה אולי זריזה יותר ומתאימה יותר למשפחה מבחינה פרקטית, אבל אם אתה אנין טעם יותר ואכפת לך מהתנהגות, כנראה שתעדיף את ה-3.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, זה קצת OFF TOPIC לפה, אבל לא ברור לי למה אתה מגיב.

 

הלאון בסדר גמור מבחינת מראה. אם זה הדבר היחיד שאתה יכול לזקוף לרעתה, זה אומר דרשני. אולי אתה "מתעקש" למצוא בה משהו רע על מנת להצדיק קנייה אחרת? תברר עם עצמך..

 

ה-3 מרגישה "יוקרתית" מבין היפניות, גם אם לא ברמה של הלאון. הקורולה אולי זריזה יותר ומתאימה יותר למשפחה מבחינה פרקטית, אבל אם אתה אנין טעם יותר ואכפת לך מהתנהגות, כנראה שתעדיף את ה-3.

 

"תברר עם עצמך"? אתה בסדר? אתה רוצה אולי לרשום לי גם תרופות? כתבתי בפרוש למעלה שה- DSG7 מונע ממני חזרה לקונצרן. רק צריך לקרוא... מה גם שמראה הוא עניין של טעם. אם ארכוש לאון, זה יהיה על אף המראה שלה. ואני לא היחיד שחושב כך...

 

הלאון מרגישה יוקרתית? חבר אתה חולם. אנין טעם ירכוש מזדה 3? הוא גם יאכל בפלאפל ליד הבית ויגיד שזה תחליף טוב למול-ים? על מה אתה מדבר? וגם אם הרכב "מתקשר" או אפילו "פוסע" ;-) - בלי מנוע שיתמוך בזה - מה זה שווה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אנחנו מדברים פה יוקרתי?!

על לאון ומאזדה 3??

לדעתי דווקא הלאון נראית טוב מבחוץ,אבל העיצוב הפנימי פשוט זוועה,אני לא הייתי רוצה לשבת בתא נוסעים כזה,שנות ה90 כבר מאחורינו.

למאזדה באמת תא נוסעים יפה ומאובזר מאד בספיריט,אבל כל כך צפוף,הכסאות מיניטוריים וממש נמוכים,ממש לא לעניין,הרכב עצמו נראה יפה.

ל VAGתקלות קשות של מכלולים ראשיים {מנוע,גיר},שאין באף רכב אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שלא נפגעת.. הכל יחסי. אם לא הייתה לך ג'ולייטה והיית צריך להסתפק ברכב אחד לא היית קונה קורולה. אין סיכוי.

 

ל-3 יש אופי. היא כיום היחידה בשוק המקומי שיכולה להתמודד בכבוד עם הטובות שבאירופאיות.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא הייתה לך ג'ולייטה והיית צריך להסתפק ברכב אחד לא היית קונה קורולה. אין סיכוי.

 

דווקא יש סיכוי, ובכל מקרה אין סיכוי שהייתי קונה 3, משום שהיא לא רלוונטית למשפחה (בוודאי לא של "גבוהים" יחסית).

כאשר מדובר על ריכשה פרטית, למשפחה, לפחות אצלי נכנסים שיקולים של אמינות ושירות, לצד מרווח ואבזור (וגם זריזות יחסית). האמינות והשירות הן הסיבה לחשש הגדול שלי מגולף או אוקטביה, נניח, למרות שבעיני אשתי הגולף הוא עדיין הרכב המושלם עבורה. אגב, GTI עם DSG6 ושלוש שנות אחריות, היא חבילה מעולה, אך יקרה לי כרגע כאשר אני צריך שני רכבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו, זה יומן מעקב של חבר פורום שרכש 308, לא שרשור קניית רכב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יודעים, כל הכבוד לפיג'ו עם פות"ש כל כך (לפחות כרגע) מבסוט מהרכישה שלו אחרי שעבר מוולו זה אומר הרבה..אז שאפו להם ואיפה תמונות פנים הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין מאיפה הנתון של

אהרונוביץ, להלן נתונים שנאספו ממיבחנים של ממיטב מגזיני הרכב באירופה ונוגעים לגרסאות הידניות.ההשוואה היא בין ה 308 לגולף 1.2 ולליאון 1.4 122 (באתר הנ"ל אין נתונים של הגולף 1.4 122) :



http://www.zeperfs.com/en/match5327-5420-4669.htm

להזכירכם הנתון 0-100 של הגרסה האוטומטית של ה 308 טוב ב 0.5 שניות מהידנית! על פי הנתונים הרשמים הידנית מאיצה ב 9.6 שניות

לעומת 9.1 שניות באוטומטית.

כאמור הנתונים הם ממיבחנים שנערכו בפועל, להלן הצהרת האתר לגבי ההשוואה הנ"ל :

Measures (at real speed) from car magazines : Le Moniteur Automobile, Auto Motor & Sport, Autopista, Automobile Magazine, Auto Zeitung, Auto Plus, Estimated data ZePerfs & performance claimed

לפי התשובה שקיבלתי בנטקאר, נתון התאוצה של ה 308 האוטומטית הוא עם נהג בלבד, וזה לא חדש בפיג'ו.

לא מכיר שום מכונית בעולם שמצויידת בתיבה פלנטרית שמזנקת מהר יותר מהגירסה הידנית, למעט השברולט קורבט C3 ו C4.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התשובה שקיבלתי בנטקאר, נתון התאוצה של ה 308 האוטומטית הוא עם נהג בלבד, וזה לא חדש בפיג'ו.

לא מכיר שום מכונית בעולם שמצויידת בתיבה פלנטרית שמזנקת מהר יותר מהגירסה הידנית, למעט השברולט קורבט C3 ו C4.

 

אז מה שאתה טוען זה שפיג'ו משקרים בנתונים הרשמים ? אגב יש עוד רכבים שמאיצים מהר יותר עם תיבה פלנטרית.

בנוסף פיג'ו היא היחידה שמספקת נתוני האצה וצריכת דלק לגודל החישוקים ! בכל אופן אולי מערכת קארספורום תארגן עימות האצה

קצר שיפתור אותנו מוויכוח מיותר זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיותר, סתם מעניין.

שוב, למעט הקורבט, אני לא מכיר אף מכונית אוטומטית עם תיבה פלנטרית שמזנקת מהר יותר מהגירסה הידנית שלה.

אפילו המרצדסים של שנות ה 80' וה 90' שהיה להם הילוך ראשון קצר מאד פיגרו אחרי הגרסאות הידניות.

שוב, וז לא הפעם הראשנה שפיג'ו מפרסמים נתוני תאוצה "עם נהג בלבד".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התשובה שקיבלתי בנטקאר, נתון התאוצה של ה 308 האוטומטית הוא עם נהג בלבד, וזה לא חדש בפיג'ו.

לא מכיר שום מכונית בעולם שמצויידת בתיבה פלנטרית שמזנקת מהר יותר מהגירסה הידנית, למעט השברולט קורבט C3 ו C4.

לא מבין משהו, החבר המצוטט אצלך הביא תוצאות של מבחנים שנערכו בפועל ע"י עיתוני רכב מאוד נחשבים, כך לטענת היצרן, לדבריו. ומכאן שחזרנו שוב לנקודת המוצא המאוד מוזרה, מחד נתוני נטקאר המסתמכים על תזה לפיה פג'ו לא בודקים את נתוני הביצועים כמו שאר היצרנים ובעצם עובדים על כולנו, מאידך נתוני היצרן המסתמכים בין השאר על חוות דעת של פירסומים מאוד מכובדים בעולם שמגלים תמונה שונה ואתה ממשיך לקבל את נתוני נטקאר והסבריו כעובדה ואת התמונה הנוגדת כפירכה מושלמת. וכל שאני מבקש הוא הסבר לעמדה הזו שלך, אם ישנו כזה כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיותר, סתם מעניין.

שוב, למעט הקורבט, אני לא מכיר אף מכונית אוטומטית עם תיבה פלנטרית שמזנקת מהר יותר מהגירסה הידנית שלה.

אפילו המרצדסים של שנות ה 80' וה 90' שהיה להם הילוך ראשון קצר מאד פיגרו אחרי הגרסאות הידניות.

שוב, וז לא הפעם הראשנה שפיג'ו מפרסמים נתוני תאוצה "עם נהג בלבד".

 

למיני יש תיבה פלניטרית זהה לזו שמותקנת ב 308, תבדוק בבקשה את נתוני 0 - 100 שלה בגרסת ה 1.5 ידני מול אוטומטית בנטקאר,

ותחזור להתנצל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר.

כל היצרנים מפרסמים נתוני תאוצה מ 0-100 קמ"ש שנערכים בכביש ישר, עם נהג+נוסע+75 ק"ג מטען.

במכוניות שנמכרות בארה"ב ובריטניה מפורסם נתון ההאצה מ 0-92 מייל"ש, בעוד שבעבר היה מפורסמים נתוני האצה מ 0-60 מייל"ש, מה שגרם תמיד לנתונים טובים יותר.

בניגוד למבחני צריכת דלק בהם יש תקן מחייב וקפדני, בנתוני ההאצה אין תקן מחייב, ולכן פעמים רבות הנתונים לא ממש מדוייקים, או שדורשים נהיגה חוליגאנית במיוחד, ברמה שאין שום סיכוי שמישהו ינסה אותם במכוניתו שלו.

PSA פרסמו, ויותר מפעם אחת, נתוני תאוצה הכוללים שימוש בנהג בלבד, בעיקר כשהנתונים לא ממש החמיאו למכונית.

גם לי נראה ההפרש מוגזם משהו, גם אם באמת הנתון כולל האצה עם נהג בלבד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...