Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעיה בגיר - דייהטסו סיריון אוטומט 2006. אני סוחב את הבעיה שנה +, בהתחלה זה לא כ"כ הפריע, אמרו לי שאפשר לסחוב עם הגיר ככה, אבל זה קצת מתחיל להציק ואני בודק חלופות. המחירון של הרכב הוא אלפים בודדים ולהחליף גיר שיעלה לי באזור המחירון של הרכב (לפי מה שידוע לי מחיר של גיר עם עבודה עולה באזור 3-5 אלף) זה לא נראה לי כ"כ משתלם.
תיאור הבעיה: לאחר התנעה של הרכב ומעבר להילוך D ישנה השהיה, לפעמים אין השהיה כלל, לפעמים יש השהיה קצרה של 2 דקות ולפעמים 10-20 דקות עד שהוא נכנס להילוך וניתן לנסוע. לרוב זה קורה כשהרכב קר, כלומר אם אני מתניע את הרכב שוב מספר דקות לאחר שהוא היה בנסיעה אז אין בעיה של השהיה, אבל בהתנעה חוזרת לאחר יום / מספר שעות יש יותר סיכוי שתהיה השהיה.
פעולות שבוצעו: הוחלף שמן גיר + פילטר שמן + נעשה שימוש בתוסף שמן גיר. הפעולות לא עזרו אולי הם עזרו רק זמנית, לא בטוח בכך.
**עוד דבר - לאחר ההשהייה, ישנה בעיטה/קפיצה של הגיר, שמתי לב גם כשאני לוחץ חזק על הגז במצב כזה והוא מגיע לטורים גבוהים לאזור - 4 אז הוא מצליח להיכנס להילוך, נותן בעיטה חזקה וניתן לנסוע. אבל זה נראה לי טיפה מסוכן הקיק הפתאומי ואולי זה הורס את הגיר.
אולי הטעות היא שלא ביצעתי מראש בדיקה ממוחשב במכון גירים, אני אעשה זאת, אבל בכל מקרה משתף כאן, אולי יש פה חברים / אנשי מקצוע שמזהים את התקלה ויש להם טיפים בנושא. כמו כן אשמח להמלצות על מקומות שמתמחים בנושא וברכב.
תודה!
פורסם

אם שמן הגיר שהוחלף הוא איכותי,העומד בתקן וההחלפה בוצעה לא מזמן כנראה שיש כשל בתיבת ההילוכים (הגיר).

כדי לפתור את הבעיה סופית,צריך לגשת למכון גירים אוטומטיים לבדיקה ולקחת בחשבון,שהתיקון עלול להגיע עד שיפוץ גיר מלא,שעלותו סביב 4-4.5K.

אם אינך מעוניין להשקיע סכום שכזה בתיקון כנראה,שנגזר עליך לנסוע עד שהרכב ייעצר ואז למכור לברזל ולהשתדרג לרכב אחר ככל שניתן.

לדעתי,אם אין לך אפשרות להשתדרג משמעותית לרכב לפחות שנתון 2010-11,עדיף לתקן,לחסוך מעט וכאשר תהיה אפשרות למכור את הרכב תקין ולהשתדרג לרכב הבא.

 

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תאם וגש אל "יניב גירים אוטומטיים" שברח' האלוף דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת,

טל' 053-4561723 או 03-9303488 והוא יבצע בדיקה ויגיד לך מה יש לעשות,

עלויויות וכו'.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 4 שעות, colauti 9 כתב:

אם שמן הגיר שהוחלף הוא איכותי,העומד בתקן וההחלפה בוצעה לא מזמן כנראה שיש כשל בתיבת ההילוכים (הגיר).

כדי לפתור את הבעיה סופית,צריך לגשת למכון גירים אוטומטיים לבדיקה ולקחת בחשבון,שהתיקון עלול להגיע עד שיפוץ גיר מלא,שעלותו סביב 4-4.5K.

אם אינך מעוניין להשקיע סכום שכזה בתיקון כנראה,שנגזר עליך לנסוע עד שהרכב ייעצר ואז למכור לברזל ולהשתדרג לרכב אחר ככל שניתן.

לדעתי,אם אין לך אפשרות להשתדרג משמעותית לרכב לפחות שנתון 2010-11,עדיף לתקן,לחסוך מעט וכאשר תהיה אפשרות למכור את הרכב תקין ולהשתדרג לרכב הבא.

 

 

 

אוקיי, תודה על התשובה המפורטת. לתקן ב-4-5 לא נראה לי משתלם, גם ככה המחירון שלו נמוך, שנתון ישן 2006, ק"מ 215 אז לא שאעשה מהמכירה העתידית רווח משמעותי. מניח שעכשיו במצב הזה אני יכול למכור אותו באזור ה-3 גם במצב הזה.

לפני 3 שעות, רפי לין כתב:

תאם וגש אל "יניב גירים אוטומטיים" שברח' האלוף דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת,

טל' 053-4561723 או 03-9303488 והוא יבצע בדיקה ויגיד לך מה יש לעשות,

עלויויות וכו'.

בברכה  -  רפי לין

תודה רפי על הפרטים, אני אצור איתו קשר.

×
×
  • תוכן חדש...