Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

ראיתי סרטון של החלפת פילטר שמן + שמן מנוע למאזדה 3. 

 

הסתכלתי על הסרטון וזה נראה ממש קל, לא מבין למה צריך לשלם 500 שקל במוסך על פעולות בסיסיות כאלו... 

 

הבעיה היחידה היא שאין לי ליפט כדי להחליף. 

 

 

איך עושים את זה בלי ליפט?

 

 

פורסם (נערך)

אכן אפשרי באמצעות בוקים או רמפות, עושה אתה כבר שנים.

חצי שעה של פזצט''א וחסכון של כמה מאות שקלים.

עריכה אחרונה על ידי trademark
פורסם

תודה על המענה. @trademark

@מרק10 

 

ומה צריך לעשות קודם - להוציא את הפילטר שמן או לפתוח את בורג אגן השמן ולרוקן את השמן? 

 

ועוד דבר - 

כששמים פילטר חדש צריך קצת לשמן אותו לפני?

פורסם

כשאני עושה הזמנה יש אפשרות לקבל שייבה נחושת לפילטר שמן בעלות של 2₪ 

יש לי צורך בזה? לא ראיתי בסרטון שהשתמשו בזה

פורסם (נערך)

אחרי כל החלפת שמן מחליפים שייבה.

 

לא ראית בסרטון, כי אין סרטונים שמראים לך באמת טיפול ברכב מ- א" עד- ת", תמיד יהיה חסר מידע חשוב.

 

מומלץ לקנות ג'ק בקבוק להרים את הרכב, ושני בוקים להחזיק את הרכב עליהם בזמן העבודה.

עריכה אחרונה על ידי yosilogen

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

אפשר גם להחליף גיר ומנוע בלי ליפט, ואנשים אפילו עושים את זה. זה מן הסתם הרבה פחות נח, אבל אפשרי.

 

בנושא טיפולים - ממליץ טיפול שניים ראשונים לעשות עם עוד מישהו שכבר ביצע, ואולי גם להתצטרף לטיפולים של אחרים כדי להכיר קצת.

 

יש קבוצה שעוסקת בטיפולים עצמיים ברכבים בלבד (מוסכים הם מחוץ לתחום שם, לטוב ולרע) - קוראים לה "תשאלו כנופצון" בפייסבוק.

פורסם

אני מחליף על חצי מדרכה. מוציא בורג ריקון. ואז שם אבן משתלבת מתחת לג'ק. ומרים את הרכב עד למצב ישר. שכל השמן יצא. כמובן שאני לא מתחת לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...