Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, london130 כתב:

לא הבנתי, זה טוב או לא?🤔

 

לא, זה כבוד, טויוטה ידנית זה אירוע נדיר עד לא קיים במחוזותינו.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

למדתי נהיגה על סובארו לאונה 1600 (או אולי 1300? כבר לא בטוח) ידנית. הייתה לי מאוד כבדה ולא נעימה לנהיגה.
הרכב הראשון שלי היה סובארו ג'אסטי ידנית - מאוד אהבתי אותה. היה בה מזגן בהתקנה מקומית שהניתוק שלו השפיע באופן מורגש על הביצועים.
במקביל יצא לי מיד לאחר הרישון לנהוג גם ברנו 5 ובפג'ו 205 צבאיות לא מעט

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

למדתי בסוף 98 תחילת 99 על אימפרזה די טריה, מניח ששנתון 98. סה"כ זכורה לי מאד לטובה.

 

האוטו הראשון שנהגתי עליו היה אפלאוז 92 קרבורטור, שאחרי זה גם עברה לרשותי (מאבא, אז בלי העברת בעלות) וסיימה חייה על כתם שמן בטרם עת, עם 341010 ק"מ ובמצב mint לחלוטין.

 

האוטו הראשון שהיה בבעלותי גם באופן רשמי היה אלפא 146 1.6, מעניין אם היא עדיין בחיים או שכבר שתיתי ממנה מונסטר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רגע, רישונות אחרים גם צריך לרשום? 

משאית MAN TGL שנת 2006.

אופנוע קווסאקי ER5 שנת 1999.

טרקטור צבאי Clark איזור השנים 1970-1980.

 

 

פורסם
לפני 22 שעות, ariel000 כתב:

טויוטה ידנית? 😲

 

לא יודע אם ב2007 היה, אבל ראיתי בוודאות דיזל ידנית 2005 בתל אביב לפני שנה בערך. אני יכול לחפש את התמונה...

לפני 20 שעות, itsik170 כתב:

למדתי נהיגה על פאסאט טורבו דיזל ידנית שנת 1998.

 

היה TDI כבר בשנות ה90? בטוח שלא SDI?

פורסם
לפני 36 דקות, EliC25 כתב:

היה TDI כבר בשנות ה90? בטוח שלא SDI?

פאסאט דיזל תמיד היה TDI. דור 5 המדובר הגיע ב 1997.

 

SDI עם 64 כ"ס זה פדיחה ברכב "מנהלים". 

 

 

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

רגע, רישונות אחרים גם צריך לרשום? 

...

אופנוע קווסאקי ER5 שנת 1999.

נו מה, אם אתה שולף את זה...:

 

img051.thumb.jpg.1afed906c8259905c5127724aff3067d.jpg

 

מימין האופנוע הראשון, מודל 1992 שנקנה יד שלישית ב-1995 (רשיון "עד 500" משנת 1994). סוזוקי GS500, אחד האופנועים האלמותיים. משמאל, זה שהחליף אותו וכבר נקנה חדש על ידי ב-1998, סוזוקי בנדיט 600. יופי של דבר, וכאחד שאח"כ רכב על אחיו הגדול, ה-1200, אני עד היום טוען שה-600 עולה עליו פה בישראל, בה אפשר לנצל אותו עד תום.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 דקות, yohai71 כתב:

נו מה, אם אתה שולף את זה...:

ER5 זה אופנוע עליו למדתי לרישיון. 

כנ"ל המשאית והטרקטור 😃

 

אופנוע בבעלותי, לא היה... 

 

 

פורסם (נערך)

^

ER-5? אמריקה בצבעים, כמו שנהגנו להגיד כשהיינו קטנים...

 

תראה על מה אני למדתי, זה מה שהיה לבי"ס הנהיגה "יקי", היחיד בחדרה עם אופנועים דאז- Suzuki GSX400:

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f1/Suzuki_400.jpg

 

לידו ה-GS500 שלי היה מכונת MotoGp חסרת פשרות. 😁

 

עריכה: למי שכמוני, רצה לעלות ברשיון ל"בלתי מוגבל" (מעל 500), למד ועבר טסט על האופנוע השני של אותו בי"ס, ה-Suzuki GSX550 ES:

 

https://bike.net/res/media/img/hx400/ref/950/47863@2x.jpg

 

זה כבר היה כלי מכובד, מה שנקרא "אופנוע כבד" (תרתי משמע) עם ארבעה צילינדרים וחצי פיירינג! עברתי בטסט ראשון. טוב, זאת לא הייתה חוכמה ליד הנערים שניסו לשווא להשתלט על טילוני הדאלים 50 סמ"ק... אחד מהם נפל מהכלי כבר ביציאה ממגרש השליטה. 😂

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Buki כתב:

רגע, רישונות אחרים גם צריך לרשום? 

 

משאית עד 15- מסוף שנת 2000,  Man tgl (רישיון צבאי, טסט שלישי)

היתר האמר- מאותה תקופה (לצורך זה רישיון המשאית).

היתר ג'פ"ס/ סופה- צ'ופר, כחצי שנה לפני השחרור 😁

מלגזה (טויוטה)- 2011

רישיון נגמ"ש- 2012 (במילואים 😆. כלי ממש מגניב, האמת).

אופנוע 50 סמ"ק- אחרי הצבא נכשלתי בשני טסטים וירדתי מהעניין. בטסט השני הייתי צריך לתת בלימת חירום במגרש. נתתי פול גז ובבלימה כנראה שלחצתי שבריר שנייה על הבלם הקדמי לפני האחורי, ועפתי קדימה.

לא נגרם שום נזק, וכאמור, ירדתי מהעניין.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

אה, אז אם השרשור סובל גם אופנועים, להלן שניים אהובים במיוחד מתוך האחד עשר שהיו ברשותי לאורך השנים...

 

Cagiva Freccia C10R שהיתה מופרעות לשמה למרות מנוע שתי-פעימות צנום בנפח 125 סמ"ק, ו-R750 שהיה מופרע הרבה יותר אבל היה אלגנטי מספיק כדי להביא אותנו לחופה ביום החתונה (אמיתי לגמרי)...

 

2040232102_C10RR750.thumb.png.92456a739a9ed999308ff40b569a1b80.png

עריכה אחרונה על ידי X9500
  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be


×
×
  • תוכן חדש...