Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את רשיון הרכב הוצאתי ב-98 אני חושב.

רשיון.עד 15 טון הוצאתי ב-99 או 2000.

 

היום לימודי משאית זה דאבל קאבינה, אז היה קבינה אחת ומאחורה על המשטח, היה פחון שבו ישבו האחרים.

 

פרנקופיל מושבע!

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טרקטור פיאט 100 במושב

אחר כך למדתי לנהוג על קורטינה לבנה כמו למדוריסטים

לפיאסטה MKII הי״ד אני מתגעגע עד היום...

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הוצאתי רישיון ב2009

האמת, לא זוכר על מה למדתי, כמעט בטוח שזו היתה הונדה סיויק די חדשה בזמנו.

הרכב הראשון היה GMC אסטרו קצר של ההורים, אני אפילו לא זוכר איזה מודל, למרות הגודל היה מאיץ יפה (ואם מנמיכים את הרדיו אפשר לשמוע את המשאבה שותה את הדלק) ומהנה לנהיגה למרות האחיזה הדי גרועה (כשהאוטו ריק כל המשקל מלפנים)

הרכב הראשון שבאמת היה שלי - סיאט לאון 2015

 

פורסם

א. מיצובישי גלנט ידנית (היום זה נשמע מוזר), 88 או 89, לא זוכר כבר.

ב. קורטינה 82, 13,00 סמ"ק, 4 הילוכים (ידניים כמובן), צמיגים גמורים וצ'וק אוטומטי 😱 וכל המאסה הזו בעליות של ירושלים... פעם אחת נאלצתי לעצור באמצע העליה מעין כרם לקרית יובל ולא הצלחתי להמשיך, האוטו פשוט לא סחב. לא היתה ברירה אלא להדרדר אחורה לחלק מישורי יחסית, לקחת תנופה ולהתפלל חזק. זה עבד!

ג. (הרכב הראשון שקניתי בעצמי) - סיטרואן ZX רפלקס, 1.4 ידנית, 95. וואו, איה רכב זה היה לעומת הקורטינה הזו והג'אסטי'ז של ההורים אח"כ, אמנם היה צריך לבעוט בו קצת בשביל שהוא יזוז, אבל כשהוא התחיל לזוז, זה היה פשוט כיף.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

למדתי על וולבו v40 2007. נהיגה ראשונה סיוויק 2004 של אבא. רכב ראשון אפלאוז 97 ארורה.

עריכה אחרונה על ידי ארי62
פורסם

אם גם אופנוע, אז ג'אווה 350 וקוואסאקי ER5 בשנת 2002 לרשיון עד 500 סמ"ק. מתישהו כשהקורונה תיגמר בטח אשלים את ה-A, לפני הקורונה הלימודים היו על ימאהה MT07.

 

בבעלותי לא היה, הראשונים שרכבתי עליהם עם רשיון היו פיג'ו אליזאו וקוואסאקי GPZ500.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

פיאט ריתמו 60L, שנת 82, נפח 1,116 סמ"ק, רמת גימור של טרקטור סובייטי (השעון היה רק ברמת גימור CL....).

היה חלש, פלסטיקה קצת גסה, איכות מתחת לנורמה אפילו של שנות ה- 80 המוקדמות, אבל פרונט הכי אנושי שאני מכיר מכלל הרכבים.

 

הרכב האישי הראשון היה גם ריתמו שנת 82, אבל 65L עם מנוע 1,301 .....

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

חלק מהתגובות כאן מזכירות לי את החוק הידוע, שאני אוהב לצטט תמיד-

הגיל המינימלי להתחיל לנהוג בקיבוצים ובמושבים הוא הגיל שבו הרגליים מגיעות לדוושות 😆

ופעם גם תיקנו אותי (פה בפורום)- לא צריך לחכות שהרגליים יגיעו לדוושות, יש PTO ידני 😛

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

למדתי בשנת 2005 על סופרב 2.5 tdi (היה חיה רעה בזמנו), לא זוכר מה היה הרכב הראשון שנהגתי עליו אבל הרכב העיקרי שנהגתי עליו והיה הראשון בבעלותי היה אלפא רומאו ספרינט 88, 1.7 (8 שסתומים ושני קרב' כפולים).

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לפני שעה, ליסינג בצער כתב:

הרכב האישי הראשון היה גם ריתמו שנת 82, אבל 65L עם מנוע 1,301 .....

גם לי הייתה כזאת מודל 1981. גדם CL המפואר... 

 

יש שם מתלה אחורי עם קפיץ עלים לרוחב שהיה שוקע והאוטו היה כל הזמן במצב המראה 😁

 

 

פורסם

בס"ד 

 

למדתי על גרנד ליאונה 95 כמדומני, הרכב הראשון החוקי שנהגתי עליו היה לנסר סטיישן 89 אוטומטי 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בתאריך 19.1.2021 בשעה 09:40, רועי5 כתב:

אוסטין 1100 שלוש דלתות, נדיר היה אז והיום מעריך שבלי גוגל אף אחד לא יודע מה זה.

 

אז עשיתי גוגל ,

נראה לי שנהגת ברכב של השחקן הרזה והגבוה הזה  מסדרת הטלויזיה "המלון של פולטי" ?

 

רועי5 ,

עם כל המכוניות הנדירות (והפחות נדירות) שהוזכרו כאן , שלך באמת כנראה הנדירה ביותר.

האם היא הייתה כבר ממש ישנה שנהגת בה. (משהו כמו 15-20 שנה?).

האם זה היה רכב לימוד הנהיגה או רכב המשפחה?

בקונצפט שלה היא מזכירה לי מינימיינור מוגדלת.

פורסם
לפני 9 שעות, שביט כתב:

חלק מהתגובות כאן מזכירות לי את החוק הידוע, שאני אוהב לצטט תמיד-

הגיל המינימלי להתחיל לנהוג בקיבוצים ובמושבים הוא הגיל שבו הרגליים מגיעות לדוושות 😆

ופעם גם תיקנו אותי (פה בפורום)- לא צריך לחכות שהרגליים יגיעו לדוושות, יש PTO ידני 😛

 

תמיד הייתי נמוך, אבל עד גיל 15 הייתי גמד מדופלם, כך שבשנתיים שלוש הראשונות על הטרקטור נהגתי רק בעמידה...שב על הכסא לא תגיע לקלאצ' עד הסוף. 

PTO זה לקיבוצניקים העשירים עם ג'ונדירים חדשים...חחח מזכיר את זה לאשתי השמו"צניקית עד היום..(;-.

"אצלנו במושב" היה לחצי מהחקלאים פרגיסון (ולא פרגוסון) 135, 235 הגיע בסוף שנות השמונים, ולחצי השני פיאט 500 רומני...

תחשוב שלפורד שלנו לא היה הגה כוח, בלי משקולת קדימה, ואני בן 13 ו35 ק"ג, עף עם הקולטיבטור על השורה All over the place...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...