Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמנות (ועלות) אחזקת ה-M2


BobbyMiata

פוסטים מומלצים

בתאריך 10.2.2025 בשעה 10:59, Fraysa כתב:

 

פעם צפיתי באיזה סרטון של dealership של פורשה באמריקה, כשבא בן אדם ושואל מדוע לו לקנות קאיימן ולא M2. הנימוק הראשון של איש המכירות היה שהקאיימן בנויה מהיסוד כרכב ספורטיבי, כאשר ה-M2 היא סדרה 2 ש״הוסבה״ לרכב ספורט, שבבסיסו הוא עדיין רכב רגיל

עם זאת לקיימן חסרים המון דברים בבסיסה כמו lsd שזה הבסיס של הבסיס ברכב ספורטיבי ( אלא אם מוסיפים בעת ההזמנה כמובן) 

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 דקות, Or05230 כתב:

עם זאת לקיימן חסרים המון דברים בבסיסה כמו lsd שזה הבסיס של הבסיס ברכב ספורטיבי ( אלא אם מוסיפים בעת ההזמנה כמובן) 

ה 718 בגרסה הבסיסית של 2 ליטר טורבו לא מרגשת הרבה יותר מ BRZ סטוק. תכנון זה לא הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, GTאי כתב:

ה 718 בגרסה הבסיסית של 2 ליטר טורבו לא מרגשת הרבה יותר מ BRZ סטוק. תכנון זה לא הכל.

בהחלט, אבל בגלל זה הן עולות כמו brz בשוק היד2...

הריגוש האמיתי זה האטמוספריות ועדיף כמה דורות אחורה...

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור מעולה, חבל שראיתי באיחור גדול, מאוד נהנתי... אפשר שאלה של בעל נסיון... למה לא הלכת על קאדילק ATS-V, היית מגיע לביצועים טובים בהרבה, ועוד נשאר עם הפרש של איזה 100 אלף בקניה, יש לי קאדילק ATS רגילה וחלום שלי זה הדגם החזק, בכל הביקורות היא עדיפה גם M2 , ובהתנהגות כביש גם על M3 מלבד מעט בכח... לא שאני בא לנחס לך את הקניה חלילה... רק רוצה עוד ידע לגבי החלום שלי... שהוא במחיר הרבה יותר שפוי כ160-180 אלף..... ואם תאמר לי שהיא קצת פחות אמינה... גם אתה שילמת טבין וטקילין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Or05230 כתב:

עם זאת לקיימן חסרים המון דברים בבסיסה כמו lsd שזה הבסיס של הבסיס ברכב ספורטיבי

בוא, זה פורשה, היצרן מספר אחת ביכולת שלו להוציא כל שקל עודף שיש ללקוחות שלו, על פאקינג כפתורים בהגה לוקחים שם כסף מהלקוח :-) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמתפשר זה הלקוח בקצה.רוצה LSD-תשלם.

רוצה רכב שופוני שכל השכנים יראו שיש לך פורשה..בבקשה תקנה בלי.

אפשר כמובן להתווכח על שיטת השיווק הזו והתמחור שלה,שבה כל דבר כרוך בתוספת תשלום.

אבל כלקוח הכל פתוח בפניך,תלוי ברצונות ובעומק הכיסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כלקוח BRZ הכל פתוח בפניך.
תתעלם בבקשה מהמדינה שנקראת ישראל שהיא בגדול כשלון בכל הנוגע למוטוריקה. בכל מדינה נורמאלית האפשרויות שפתוחות בפניך לשיפור כל מה שאתה מעלה על הדעת בBRZ מוגבלות רק ע"י עומק הכיס שלך.
 

לפני 10 שעות, GTאי כתב:

לטעמי הפשרה שמרגישים היא שמצד אחד הרכב באמת לא ממש פרקטי ליום יום, ואז זה רק מתבקש שהוא יהיה "הרבה יותר" כשאתה עולה על המסלול, אבל כשאתה מגיע לשם אתה מבין שאתה צריך להוציא עוד הרבה עשרות אלפי שקלים בשביל להפוך אותו לרכב ספורט ממש ולא לרכב פאן -  ולכן זה קצת מבאס

לא חושב שאני מסכים, הBRZ היא "רכב ספורט ממש" גם במצב סטוק. בפסקה הקודמת ציטטת מויקיפדיה מה זה רכב ספורט, לדעתי היא עונה על כל הדרישות.
אתה צודק שלפלטפורמה של הBRZ יש עוד המון פוטנציאל לא ממומש. אתה צודק שהיא לא מכונת מסלול כי הברקסים לא יעמדו בעומס לאורך זמן, אבל היא בהחלט "רכב ספורט ממש", יש שיגדירו אותה אחרת, "רכב ספורט טהור".

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

בכל מדינה נורמאלית האפשרויות שפתוחות בפניך לשיפור כל מה שאתה מעלה על הדעת בBRZ מוגבלות רק ע"י עומק הכיס שלך.

 

זה לא באמת נכון. אנחנו אוהבים להגיד את זה, אבל ברוב המדינות בעולם המשטרה יושבת על המשפרים לא פחות מפה. אפילו בארה"ב זה מאד תלוי מדינה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Itzik-b כתב:

מי שמתפשר זה הלקוח בקצה.רוצה LSD-תשלם.

רוצה רכב שופוני שכל השכנים יראו שיש לך פורשה..בבקשה תקנה בלי.

אני לגמרי מסכים. אך התייחסותי הייתה להקשר שנכתב כאן בו הוצגה פורשה כמכונית שמגיעה ללא צורך בשיפורים, או כמתוכננת ומוגשת מהיסוד כמכונית ספורט.

 

הפורשה היא חלום לחובב ההגה, אבל שיווקית היא מזמן פונה לקהל עשיר, שופוני שמקפיד על סטייל. אין בזה רע. אבל זה מיקוד שמוכן להקריב תכונות טהורות של רכב ספורטיבי על חשבון יוקרה וסטייל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו, חטפתם קצת את השרשור עם סיפורי ה-BRZ, אבל אתן את ה-2 גרוש שלי. אבל קודם אתייחס פה לבחור עם הקאדי

 

לפני 22 שעות, 0527693409 כתב:

שרשור מעולה, חבל שראיתי באיחור גדול, מאוד נהנתי... אפשר שאלה של בעל נסיון... למה לא הלכת על קאדילק ATS-V, היית מגיע לביצועים טובים בהרבה, ועוד נשאר עם הפרש של איזה 100 אלף בקניה, יש לי קאדילק ATS רגילה וחלום שלי זה הדגם החזק, בכל הביקורות היא עדיפה גם M2 , ובהתנהגות כביש גם על M3 מלבד מעט בכח... לא שאני בא לנחס לך את הקניה חלילה... רק רוצה עוד ידע לגבי החלום שלי... שהוא במחיר הרבה יותר שפוי כ160-180 אלף..... ואם תאמר לי שהיא קצת פחות אמינה... גם אתה שילמת טבין וטקילין...

 

הסתכלתי על הקאדילק. וכשאני חיפשתי, המחיר היה פחות או יותר זהה ועל הנייר הקאדילק הייתה עדיפה. עם זאת:
(1) אני לא ראיתי ביקורות שבהן הקאדילק עדיפה, אשמח האמת לקישור

(2) אני לא אהבתי את האינטיריור, איכות החומרים. זה מאוד אמריקאי, איכשהו הם יודעים לתת המון פינוקים וגם לגרום להכל להראות ולהרגיש זול. 
(3) אני פחות מתחבר ללוק של סאדן. דווקא ה-ATS  נראית טוב, אבל סדאן תמיד מרגיש לי משפחתית מדי ואני לא מתחבר (זו גם הסיבה שהאלפא ג׳וליה למשל מעולם לא הייתי ממש אופציה בשבילי). זה לא עניין של מותג, גם ה-M3 לא עושה לי את זה. 

(4) ענית בעצמך - הנפילת ערך של האמריקיות הרבה יותר גדול. אם הייתי הולך על הקאדילק, הייתי מפסיד איזה 100,000 יותר מאשר הבימר. 

 

עם זאת, ב-160-170, זו יכולה להיות אופציה מאוד מעניינת. חבר קנה לא מזמן CTS-V - יחס העלות לתועלת הוא בלתי נתפס. (כמו-גם צריכת הדלק 🤣)

ה-2 גרוש שלי לגבי ה-BRZ/בוקסטר - אני לא יודע כמה מהמגיבים לגבי הבוקסטר/קאימן באמת נהגו ברכב. יש לי הרבה מאוד קילומטרים של נהיגה חזקה על בוקסטר בסיסית בכבישים מאוד נכונים (הנה,  קישור פה). הבוקסטר הבסיסית, בלי LSD, בלי מנוע אטמוספרי ועם 4 צילינדרים ו-300 כ״ס היא אוטו מ ע ו ל ה. אין לי הרבה ניסיון על BRZ, על המקורית נהגתי כמה דקות ממש בכביש (הרגישה מאוד דומה למיאטה NC שהייתה לי בזמנו) ועשיתי סיבוב קצר על חדשה משופרת בנס הרים - רכב מצויין, אבל עם כל הכבוד, הפורשה הבסיסית טובה יותר (לא ב-Value for money), אבל אבסולוטית, דינאמית ומבחינת ההנדסה - עדיפה בעיני בכל פרמטר, זה אפילו לא כוחות, אבל מצד שני, זה גם רכב שעולה פי שלושה (!) 

 

לגבי מחשבות על הרכב הבא, תמיד יש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.2.2025 בשעה 09:34, farkash7 כתב:

לא חושב שאני מסכים, הBRZ היא "רכב ספורט ממש" גם במצב סטוק. בפסקה הקודמת ציטטת מויקיפדיה מה זה רכב ספורט, לדעתי היא עונה על כל הדרישות.
אתה צודק שלפלטפורמה של הBRZ יש עוד המון פוטנציאל לא ממומש. אתה צודק שהיא לא מכונת מסלול כי הברקסים לא יעמדו בעומס לאורך זמן, אבל היא בהחלט "רכב ספורט ממש", יש שיגדירו אותה אחרת, "רכב ספורט טהור"

בהתייחסות לויקיפדיה אז השורה האחרונה היא: "הן מיועדות בראש ובראשונה לשימוש במסלולי מרוצים" והBRZ כסטוק לא עונה על ההגדרה.

 

ברמה האישית, אני מסכים לחלוטין שזה רכב ספורט, רק חושב שיש בו קצת פשרה כי אם אתה קונה 718 אתה מבין שזה או לסטייל או שתשלם ותקבל את הספורט, וכאן אתה קונה את הספורט ולא מקבל אותו עד הסוף. 

ולמרות זאת אחלה רכב :)

 

 

לפני 14 שעות, BobbyMiata כתב:

ה-2 גרוש שלי לגבי ה-BRZ/בוקסטר - אני לא יודע כמה מהמגיבים לגבי הבוקסטר/קאימן באמת נהגו ברכב. יש לי הרבה מאוד קילומטרים של נהיגה חזקה על בוקסטר בסיסית בכבישים מאוד נכונים (הנה,  קישור פה). הבוקסטר הבסיסית, בלי LSD, בלי מנוע אטמוספרי ועם 4 צילינדרים ו-300 כ״ס היא אוטו מ ע ו ל ה. אין לי הרבה ניסיון על BRZ, על המקורית נהגתי כמה דקות ממש בכביש (הרגישה מאוד דומה למיאטה NC שהייתה לי בזמנו) ועשיתי סיבוב קצר על חדשה משופרת בנס הרים - רכב מצויין, אבל עם כל הכבוד, הפורשה הבסיסית טובה יותר (לא ב-Value for money), אבל אבסולוטית, דינאמית ומבחינת ההנדסה - עדיפה בעיני בכל פרמטר, זה אפילו לא כוחות, אבל מצד שני, זה גם רכב שעולה פי שלושה (!) 

נהגתי עליה במסלול, ואללה לא מבין איך הגעת למסקנה שזה "לא כוחות" אבל זה לחלוטין טעם וריח.

כמובן שכיף יותר לשבת ברכב, הפנים יותר יפה וכו'. אבל נטו הנהיגה לא מרגשת כמו שאתה מצפה מפורשה, ולפחות מבחינתי לא הרבה יותר מBRZ דור 2.

(לשם השוואה שהיא לא באמת השוואה, לאחר מכן נהגתי על GT3 RS 911  וואוו, מכונה מדהימה, מרגשת בכל סנטימטר). 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזדמנות טובה לשאול , מה בעצם עושה ה LSD ? (שואל הבחור שיש לו lsd ברכב...).  כלומר, אני מכיר את ההגדרה אבל מה מרגישים / עושים בפועל

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המומנט בשגרה מגיע לגלגלים בצורה שווה, ה LSD מאפשר חלוקה שונה של המומנט כך שהגלגל שיש לו יותר אחיזה יקבל יותר מומנט ולכן תוכל לצאת מהר יותר מהפניה.

 

אני בטוח שיגיעו המומחים שיוסיפו או ידייקו את התשובה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...