Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמנות (ועלות) אחזקת ה-M2


BobbyMiata

פוסטים מומלצים

אנחנו כמובן לא מדברים כאן על ספורט מוטורי ובכלל הכל זה בסוף פשרה או התאמה לייעוד, אנחנו גם לא ממש מדברים על טוב או פחות טוב, לכל רכב יש את הייעוד שלו, הקהל שלו ולכולם יש מקום. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הנסיון האישי והסובייקטיבי שלי הכתיב את התובנה שלא משנה מה נעשה, הפיזיקה מנצחת את המתמטיקה - מסתבר שהמשקל של הרכב מכתיב (עבורי) את ההנאה הרבה יותר מאשר מספרי הכח. משקל נמוך מייצר חוויה ושליטה שונים, ואני מציין את זה כי הנחת המוצא שלי היתה הרבה יותר מתמטית/הנדסית בהוויתה - זא חשבתי שיותר כ"ס ו/או פיצ'רים יתורגמו עבורי ליותר הנאה. בפועל, אחרי נסיון על איטלקיות גרמניות יפניות בריטיות וגם כמה צינורות מרותכים בסדנא - גיליתי שמשקל נמוך מאוד מאוד מסייע לחוויית השליטה, ובהתאמה להנאה האישית שלי מהנהיגה. 

 

דרך טובה להמחיש את זה היא... קרטינג. מי שעשה קרטינג טוב במקום פתוח ידע לספר כמה הנאה אפשר לשאוב מכלי כ"כ חלש, בזכות ה playfulness שלו, שבין היתר מגיע מהמשקל הנמוך.להבדיל מלא הבדלות, זכורות לי היטב מספר פעמים בהם התאכזבתי מרכבים שעל הנייר נשמעו מדהים - ובפועל היו כבדים מדי בשביל שאצליח לחלץ מהם את הכיף לו ציפיתי (m5 לדוגמא)

 

בהקשר של השרשור, אציין כי הform factor של m2 בגרסא הזו - הוא אחד הרכבים הנאים ביותר שיוצרו אי פעם, לדעתי. הפרופורציות מושלמות והחבילה מסתדרת מצוין, מאזנת בין מראה ספורטיבי, יוקרתי, ויומיומי (בקטע חיובי). אם הייתי חייב להחזיק רכב אחד בלבד הוא כנראה היה בשורטליסט... אחד הרכבים שתמיד רציתי אבל לא באמת הסתדר לי להחזיק כי לא היה לו את הזמן הנכון. 

 

קיצר נראית מצוין! 

  • אהבתי 2

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הפיסקאות הראשונות שלך על סף קריאת מחשבות שלי. בדגש על חווית הקארטינג.

(וזה כהמשך להתייחסות שצרפתי בתגובה קודמת עם לינק ל EVO, בה מיאטה ללא שרירים וכמויות של גומי זוכה לפודיום)

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, BobbyMiata כתב:

אני אף אקח את הטענה הזו צעד אחד קדימה. החל מפורשה וצפונה (פרארי, לימבו, מקלארן, תמשיכו מפה לבד) היצרנים, כתפיסה, מוכרים מוצר דיי סגור. פורשה מגיעות דיי מושלמות מהחברה ופחות ״נהוג״ לעשות בהן שינויים. דווקא BMW נוקטת גישה שונה, היא מוכרת פלטפורמה שאמורה להתאים פחות או יותר לנהג הממוצע ומשם יש שוק אדיר של אפטרמרקט שמאפשר לבעלים להתאים את הרכבים לסגנון הנהיגה שלהם. מאוד דומה אגב ל-BRZ מיאטה ואחרות.

 

כטענת נגד אפשר לומר שיש לBMW שוק אפטרמרקט כי צריך.

זאת אומרת שהרכב לא מגיע "מוכן" לגמרי ויש בו פשרות שכנראה לא מתאימות לרכב ספורט/מסלול.

אני לא יודע לומר כמה BMW עושים זאת בכוונה באמת או שפשוט אלו המגבלות.

 

הBRZ והמיאטה מבחינתי יוצאות מהמפעל כפשרה לגמרי ונמכרות כפלטפורמה לשיפורים ואולי אפילו כקנבס לבן.

לא מכיר בנאדם אחד שעושה נהיגה ספורטיבית אמיתית (טיולים/מסלול) ולא החליף מתלים ברכבים האלו, במיוחד במיאטה.

כמעט כל מי שאני מכיר עם BRZ דור ראשון שידרג את הכוח בצורה כזאת או אחרת.

ברכבים האלו כולם החליפו את הג'אנטים שלהם (שלא נדבר על צמיגים), שידרגו את הבלימה (מנוזל ועד קיט ברקסים שלם), החליפו בושינגים, מערכות פליטה וכו'

 

זה גם עניין של שוק ולמי אתה מוכר.

בנאדם שקונה רכב ב2 מיליון שקל כנראה לא רוצה להתעסק עם שיפורים ולשבת שעות על האינטרנט כדי להחליט איזו רפידה תהיה לו הכי טובה.

שלא נדבר על אחריות ושאר העלויות.

 

לעומת זאת ברכב של 200K הרבה יותר קל להיכנס לעניינים האלו, כי הלקוח גם שונה לגמרי.

 

הM2 יושבת איפשהו באמצע של שתי הדוגמאות האלו לדעתי.

היא מספיק יקרה וטובה כך שרוב האנשים יוכלו להנות ממנה כמקורית, ומנגד היא לא יקרה מדי ולא מוכנה לגמרי כך שיהיו אנשים שמוכנים להשקיע ולשנות כדי להוציא ממנה עוד ביצועים וחוויה.

 

 

אגב, יש מחשבות על הרכב הבא? :)

 

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

הBRZ והמיאטה מבחינתי יוצאות מהמפעל כפשרה לגמרי ונמכרות כפלטפורמה לשיפורים ואולי אפילו כקנבס לבן.

לא מכיר בנאדם אחד שעושה נהיגה ספורטיבית אמיתית (טיולים/מסלול) ולא החליף מתלים ברכבים האלו, במיוחד במיאטה.

כמעט כל מי שאני מכיר עם BRZ דור ראשון שידרג את הכוח בצורה כזאת או אחרת.

ברכבים האלו כולם החליפו את הג'אנטים שלהם (שלא נדבר על צמיגים), שידרגו את הבלימה (מנוזל ועד קיט ברקסים שלם), החליפו בושינגים, מערכות פליטה וכו'

פשרה לגמרי?

הבסיס אינו פשרה - משקל קל, מרכז כובד נמוך, הנעה אחורית, חלוקת משקל. 

אלמלא כל הדברים האלו שלא ניתנים לשיפור - הן לא היו נרכשות וזוכות לכל מקצי השיפורים.

וזו בדיוק הנקודה בין מה שתוכנן מלכתחילה כרכב ספורטיבי לאחר שתוכנן מראש עם  שיקולים פראקטיים (זו פשרה!)

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכונית באשר היא היא פשרה. גם פורשה ופרארי, כי יש מגוון אילוצים של תקינה, בטיחות וכו'. ככל שעולים בתקציב, המיקוד עולה ויש פחות פשרות. אבל כל מכונית כוללת לא מעט פשרות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אמירה כללית נכונה וברורה. אבל בהקשר של מכונית שתוכננה מראש כמוביל מנהלים/משפחות וכד' יש ויתורים בסיסיים גדולים יותר בהיבט הספורטיבי לעומת כזו שתוכננה מראש להיות ספורטיבית.

(אשתדל מאוד מכאן לא להגיב למה שאינו על הM2, מרגיש שזה חטא לשרשור המהנה הזה. )

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.2.2025 בשעה 15:55, HybridBoy כתב:

הBRZ והמיאטה מבחינתי יוצאות מהמפעל כפשרה לגמרי ונמכרות כפלטפורמה לשיפורים ואולי אפילו כקנבס לבן.

לא מכיר בנאדם אחד שעושה נהיגה ספורטיבית אמיתית (טיולים/מסלול) ולא החליף מתלים ברכבים האלו, במיוחד במיאטה.

כמעט כל מי שאני מכיר עם BRZ דור ראשון שידרג את הכוח בצורה כזאת או אחרת.

ברכבים האלו כולם החליפו את הג'אנטים שלהם (שלא נדבר על צמיגים), שידרגו את הבלימה (מנוזל ועד קיט ברקסים שלם), החליפו בושינגים, מערכות פליטה וכו'


אני לא יודע איך אפשר לקרוא "פשרה" לרכב שמכיל את התכונות הבאות:
1. הנעה אחורית.
2. חלוקת משקל 50/50.
3. מנוע אטמוספרי חזק.
4. משקל יחסית נמוך.
5. גיר מצויין.
6. דיפ' מוגבל.
7. נראה מדהים.
8. אמין וזול לאחזקה.
... הייתי יכול להמשיך.
והשורה התחתונה כל זה תמורת 30K$ לערך.

איך אפשר לומר על זה פשרה? לי זה נשמע כמו חתיכת הישג שלא ברור איך היפאנים אלה מצליחים לעמוד בו ובכלל לא ברור איך המהנדסים קיבלו אישור לייצר את הדבר הזה בעת הזו של מכוניות משעממות שמתכננים סופרי אפונים ורגולציה של "ירוקים".

לקרוא לרכב כזה "פשרה" זו חשיבה עקומה משהו.
זה שאנשים שלוקחים את הרכבים האלה למסלול משדרגים אותם לא הופך אותם לפשרה.
אנשים שרוצים לשפר זמנים מבצעים שיפורים ושינויים לרכב שלהם כל הזמן, זה נכון גם לרכבים שיקרים פי 4 מהBRZ/מיאטה. גם מכוניות פורמולה עוברות שינויים ושיפורים במהלך העונה.
קח BRZ דור 2 סטוק למסלול ואם המטרה שלך היא לא לשפר זמנים כל הזמן אלה להנות פשוט עם הרכב לא צריך לשדרג שם שום דבר... ככה כמו שהיא היא נהדרת שום פשרה ולא הייתי משנה בה שום דבר.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, farkash7 כתב:


אני לא יודע איך אפשר לקרוא "פשרה" לרכב שמכיל את התכונות הבאות:
1. הנעה אחורית.
2. חלוקת משקל 50/50.
3. מנוע אטמוספרי חזק.
4. משקל יחסית נמוך.
5. גיר מצויין.
6. דיפ' מוגבל.
7. נראה מדהים.
8. אמין וזול לאחזקה.
... הייתי יכול להמשיך.
והשורה התחתונה כל זה תמורת 30K$ לערך.

איך אפשר לומר על זה פשרה? לי זה נשמע כמו חתיכת הישג שלא ברור איך היפאנים אלה מצליחים לעמוד בו ובכלל לא ברור איך המהנדסים קיבלו אישור לייצר את הדבר הזה בעת הזו של מכוניות משעממות שמתכננים סופרי אפונים ורגולציה של "ירוקים".

לקרוא לרכב כזה "פשרה" זו חשיבה עקומה משהו.
זה שאנשים שלוקחים את הרכבים האלה למסלול משדרגים אותם לא הופך אותם לפשרה.
אנשים שרוצים לשפר זמנים מבצעים שיפורים ושינויים לרכב שלהם כל הזמן, זה נכון גם לרכבים שיקרים פי 4 מהBRZ/מיאטה.
קח BRZ דור 2 סטוק למסלול ואם המטרה שלך היא לא לשפר זמנים כל הזמן אלה להנות פשוט עם הרכב לא צריך לשדרג שם שום דבר... ככה כמו שהיא היא נהדרת שום פשרה ולא הייתי משנה בה שום דבר.
 

 

לגמרי פשרה כשאתה מדבר על נהיגה חזקה וחוויה של רכב ספורט (לא קשור לזמנים מבחינתי).

הכוח הוא מספיק בקושי.

סאונד של מיקסר.

מתלים זוועה במיאטה, בBRZ די פושרים.

אין כיווני קאמבר במקור בBRZ.

ברקסים סבירים, לא יעמדו בעומס של מסלול או נהיגה חזקה ממושכת.

בושינגים רכים מדי בחלק מהמקומות.

ועוד..

 

כמובן שאלו הפשרות שהיו צריכים לעשות כדי לייצר את הרכב הזה במחיר סביר.

ולכן הוא רק פלטפורה מבחינתי ולא רכב מוכן.

 

תורידו את הכובע של הפאנבויז :)

מדבר בתור בעלים של BRZ שהתחילה אצלי כסטוק ועכשיו משופרת.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

הכוח הוא מספיק בקושי.

אין שום בעיה של כוח לטעמי בBRZ דור 2.
 

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

סאונד של מיקסר.

הסאונד יכול להשתפר ברור, כשהסל"ד מטפס יש שיפור בפן הזה. לא הייתי אומר שזה "סאונד של מיקסר" הייתי אומר שלא נעשה מאמץ כדי לייצר סאונד טוב יותר ויש שם עם מה לעבוד.
 

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

מתלים זוועה במיאטה, בBRZ די פושרים.

לא נהגתי במיאטה. המתלים של הBRZ דור 2 לחלוטין מספיקים כדי להנות מנהיגה הן במסלול והן מחוץ למסלול ויחד עם זאת הרכב נוח ולא מתרסק.
הייתי אומר שכסטוק מדובר בפתרון לא רע בכלל. 
 

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

אין כיווני קאמבר במקור בBRZ

לא מעניין.

 

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

ברקסים סבירים, לא יעמדו בעומס של מסלול או נהיגה חזקה ממושכת.

הברקסים בסדר. הם עומדים בעומס של מסלול כולל של מסלול כמו מוטורסיטי, אבל כן, הם ידרשו מהנהג לתת לרכב לנוח לאחר מספר הקפות מועט יחסית.
זה לא מוריד אבל במאומה מהעובדה שהרכב לחלוטין יכול להסתדר נהדר במסלול בלי חשש ואפשר להנות ממנו מאוד במסלול ובידיים הנכונות גם אפשר להשיג איתו זמנים טובים כסטוק (בטח ביחס למחירו). 
 

לפני 15 דקות, HybridBoy כתב:

בושינגים רכים מדי בחלק מהמקומות.

שוב לא מעניין.

אתה נכנס פה לרזולוציות שרק מי שמגיע למסלול כדי לשבור זמנים נכנס אליהן. כיווני קאמבר, עוד קשיחות וכו'.
הרכב מספיק capable כדי לנהוג בו במסלול ללא חשש. כמובן שיש לו מגבלות, אחרי 5-6 הקפות כנראה שכדאי לתת לברקסים לנוח אם מדובר במסלול עם בלימות חזקות.
זה לא אומר שהרכב הוא פשרה. הרכב הוא הישג.

כשאני רואה בעיה שיש לה המון אילוצים ומהצד השני פתרון שעומד בהם והוא יעיל ואלגנטי אני קורא לו הישג לא פשרה וכן לכל פתרון יש פשרות, אין מושלם. הBRZ היא בדיוק זה, כל כך הרבה אילוצים ועדיין הרכב עומד בכולם, חתיכת הישג.
לבנות סופר קאר בלי מסגרת תקציב לפעמים יותר קל מלעשות את זה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

אין שום בעיה של כוח לטעמי בBRZ דור 2.
 

הסאונד יכול להשתפר ברור, כשהסל"ד מטפס יש שיפור בפן הזה. לא הייתי אומר שזה "סאונד של מיקסר" הייתי אומר שלא נעשה מאמץ כדי לייצר סאונד טוב יותר ויש שם עם מה לעבוד.
 

לא נהגתי במיאטה. המתלים של הBRZ דור 2 לחלוטין מספיקים כדי להנות מנהיגה הן במסלול והן מחוץ למסלול ויחד עם זאת הרכב נוח ולא מתרסק.
הייתי אומר שכסטוק מדובר בפתרון לא רע בכלל. 
 

לא מעניין.

 

הברקסים בסדר. הם עומדים בעומס של מסלול כולל של מסלול כמו מוטורסיטי, אבל כן, הם ידרשו מהנהג לתת לרכב לנוח לאחר מספר הקפות מועט יחסית.
זה לא מוריד אבל במעומה מהעובדה שהרכב לחלוטין יכול להסתדר נהדר במסלול בלי חשש ואפשר להנות ממנו מאוד במסלול ובידיים הנכונות גם אפשר להשיג איתו זמנים טובים כסטוק (בטח ביחס למחירו). 
 

שוב לא מעניין.

אתה נכנס פה לרזולוציות שרק מי שמגיע למסלול כדי לשבור זמנים נכנס אליהן. כיווני קאמבר, עוד קשיחות וכו'.
הרכב מספיק capable כדי לנהוג בו במסלול ללא חשש. כמובן שיש לו מגבלות, אחרי 5-6 הקפות כנראה שכדאי לתת לברקסים לנוח אם מדובר במסלול עם בלימות חזקות.
זה לא אומר שהרכב הוא פשרה. הרכב הוא הישג.

כשאני רואה בעיה שיש לה המון אילוצים ומהצד השני פתרון שעומד בהם והוא יעיל ואלגנטי אני קורא לו הישג לא פשרה וכן לכל פתרון יש פשרות, אין מושלם.

 

אתה פשוט שולל את הטענות שלי כי אלו דברים שלא מעניים או מספקים אותך.

אבל לכל אחד יש העדפות ואופי שימוש שונה.

הדברים שדברתי עליהם משפיעים מאוד על חווית הנהיגה, לא התייחסתי לזמנים.

 

ולגבי מסלול- להגיע לשם ולהיאלץ לרדת ממנו אחרי 5 הקפות מאוד קצרות זה באסה ולגמרי פשרה, לא מבין איך אפשר לקרוא לזה הישג 🥴

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שולל כי גם בלי הדברים שציינת חווית הנהיגה בBRZ היא גבוהה מאוד. אם נתייחס למחיר של הרכב אז הייתי אומר שמדובר ביחס חוויה/מחיר הכי גבוה שתמצא, אז כן, אני שולל. עם הדברים הנוספים היית נהנה יותר? בסדר, זה לא מה שהופך את הרכב לפשרה. לשפר תמיד אפשר כל דבר.

לגבי מסלול אם תגיע למוטורסיטי ביום שישי כנראה שתגיע ליום שמחלקים את הנהגים ל-3 מקצים, יש זמן המתנה של כ-20 דקות בין המקצים.
כל מקצה הוא 7 הקפות בערך.
אתה גם ככה תירד מהמסלול ותיתן לברקסים להתקרר, לא תפסיד כלום רק קצת זמנים בהקפות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, farkash7 כתב:

שולל כי גם בלי הדברים שציינת חווית הנהיגה בBRZ היא גבוהה מאוד. אם נתייחס למחיר של הרכב אז הייתי אומר שמדובר ביחס חוויה/מחיר הכי גבוה שתמצא, אז כן, אני שולל. עם הדברים הנוספים היית נהנה יותר? בסדר, זה לא מה שהופך את הרכב לפשרה. לשפר תמיד אפשר כל דבר.

לגבי מסלול אם תגיע למוטורסיטי ביום שישי כנראה שתגיע ליום שמחלקים את הנהגים ל-3 מקצים, יש זמן המתנה של כ-20 דקות בין המקצים.
כל מקצה הוא 7 הקפות בערך.
אתה גם ככה תירד מהמסלול ותיתן לברקסים להתקרר, לא תפסיד כלום רק קצת זמנים בהקפות.

 

נו, איך אפשר לדבר על משהו כל כך סובייקטיבי כשאתה שולל את הדעה של האחר? :)

BRZ דור ראשון כסטוק הוא לא כזה חוויתי.

נכון, כשאתה משווה לגולף באותו מחיר אז מבחינת נהיגה ספורטיבית נטו הBRZ עדיפה, אבל היא נופלת בערך בכל דבר אחר מול הגולף (שוב, פשרות).

 

הייתי במסלול, יש גם מקצים פתוחים.

עם הסטאפ שלי כרגע אין לי ממש הגבלה, הרכב לא מתחמם והברקסים מחזיקים בעומס.

אני פשוט עושה סיבובי קירור יזומים כדי לשמור, אבל זה בעיקר הרגל שלי ופחות שהרכב סובל.

מיאטה/BRZ סטוק לא יעמדו בזה.

 

חוץ מזה, אני מדבר על החוויה עצמה, בעיקר בכביש.

מתלים טובים עם בושינגים נותנים הרגשה של קארטינג מבלי להתרסק,

להתלהב בכל פעם שאתה מושך את הסל"ד כי הרכב אשכרה נשמע טוב,

הברקסים תמיד שם לבלום אותך לא משנה כמה חזק נסעת וכו'.

אין את זה בסטוק.

 

 

בכל מקרה, נראה לי שמיצינו, נסכים שלא להסכים.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברז דור ראשון לא סובלת משום בעיית בלמים, והבור לא אישיו במסלול, כי לא יורדים לסל"ד הזה. גם בימי פיט פתוח המקצים שלי מוגבלי ריכוז ועייפות ולא בלמים, ואפילו לא טמפ' שמן. גם על מתלים סטוק (והייתי עם מתלים סטוק 4 שנים) היא בסדר גמור. אין באמת מכוניות שמגיעות עם כיווני קמבר מהיצרן ברמה שמתחת לפורשה GT למיניהן. דור שני פיקששו קצת, השאירו את אותם הבלמים על הרבה יותר כח (טבלת הנתונים בהחלט משקרת כאן) ולכן כן, הבלמים שלה לא מספיקים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נלך להגדרה של ויקיפדיה אז @HybridBoy צודק והBRZ ממש פשרה:

מכונית ספורט הן סוג של מכוניות קומפקטיות, מהירות במיוחד ובעלות מנוע חזק. לרוב מדובר במכוניות עם הנעה אחורית, בעלות שני מושבים, שתי דלתות, יכלות תמרון גבוהה יותר, ובעלות עיצוב אווירודינמי ומראה ספורטיבי.[1] למכוניות הספורט יש מנועים חזקים המאפשרים לבצע האצה מהירה במיוחד של המכונית ולהגיע למהירויות גבוהות במיוחד. לעיתים רבות הן בנויות מחומרים קלים יחסית על מנת שהן יהיו מהירות יותר. בעוד שלעיתים רבות אנשים שרוכשים מכוניות ספורט משתמשים בהן לשימוש יומיומי, הן מיועדות בראש ובראשונה לשימוש במסלולי מרוצים.

 

וברגע של רצינות, אני חושב (ויודע) שאפשר להוציא המון פאן על המסלול וביום יום מBRZ דור 2, והפאק האמיתי היחיד הוא הבלמים כמו ש @RK רשם.

לטעמי הפשרה שמרגישים היא שמצד אחד הרכב באמת לא ממש פרקטי ליום יום, ואז זה רק מתבקש שהוא יהיה "הרבה יותר" כשאתה עולה על המסלול, אבל כשאתה מגיע לשם אתה מבין שאתה צריך להוציא עוד הרבה עשרות אלפי שקלים בשביל להפוך אותו לרכב ספורט ממש ולא לרכב פאן -  ולכן זה קצת מבאס.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...