Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמנות (ועלות) אחזקת ה-M2


BobbyMiata

פוסטים מומלצים

יש מצב שירגמו אותי באבנים, אבל אחרי נהיגה ב-E92 M3, אני חושב של-BRZ יש יותר Finesse בכל הקשור להתנהגות, היזון חוזר וחיבור בין נהג למכונה. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 דקות, menir1 כתב:

אבל אחרי נהיגה ב-E92 M3,

זו לא ה M הנכונה פשוט, לדעתי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, fizban כתב:

בהחלט תמיד עדיף לקנות M וספרה אחת מאשר ה״חיקויים הזולים״ כמו 235 ושאר ירקות.

 

כאילו, אייה.

 

לפני כשעה, fizban כתב:

כל מי שקונה לא M בסוף קונה ושם חלקים של M בהשקעה עצומה.

 

אל תכליל :)

 

-

 

@BobbyMiata תודה שחזרת לעדכן! אשמח לדעת האם אתה חווה רעשים (יותר מהרגיל) עם ה-BlueStuff, וכמו כן אילו צלחות אתה מרכיב איתן? OEM?

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fraysa כתב:

כאילו, אייה.

אם אתה נהנה מהרכב, הדעה שלי לא תשנה לך כקליפת השום. 💪

 

לפני כשעה, Fraysa כתב:

אל תכליל :)


צודק. התכוונתי הרוב.  :)

 

לפני 32 דקות, Avia כתב:

אולי, אבל איזה מנוע...


עם הכוח, באות הבעיות...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, menir1 כתב:

יש מצב שירגמו אותי באבנים, אבל אחרי נהיגה ב-E92 M3, אני חושב של-BRZ יש יותר Finesse בכל הקשור להתנהגות, היזון חוזר וחיבור בין נהג למכונה. 

 

על זה אומרים של-BMW אין באמת מכוניות ספורט, יש יופי של רכבי M אבל מכונית ספורט מהיסוד, כמו BRZ, קאיימן, מיאטה... פשוט אין. אז אמנם מהנדסי M מאוד מוכשרים ויודעים מה שהם עושים, אך הם עדיין עושים את זה עם המגבלות של רכב רגיל בבסיס שלו. ה-Z היא עם פוטנציאל למשהו כזה אבל עד היום ב.מ.וו לא ניצלה את זה עד הסוף. 

 

לצד זה, אין מה להשוות בין רכב קל משקל לרכב שכבד יותר בכמה מאות ק"ג. גם כאן מהנדסי M יודעים להסוות היטב את המשקל אבל בסוף זה תמיד בא על חשבון משהו. 

עריכה אחרונה על ידי Supertigre
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Supertigre כתב:

 

על זה אומרים של-BMW אין באמת מכוניות ספורט, יש יופי של רכבי M אבל מכונית ספורט מהיסוד, כמו BRZ, קאיימן, מיאטה... פשוט אין. אז אמנם מהנדסי M מאוד מוכשרים ויודעים מה שהם עושים, אך הם עדיין עושים את זה עם המגבלות של רכב רגיל בבסיס שלו. ה-Z היא עם פוטנציאל למשהו כזה אבל עד היום ב.מ.וו לא ניצלה את זה עד הסוף. 

 

פעם צפיתי באיזה סרטון של dealership של פורשה באמריקה, כשבא בן אדם ושואל מדוע לו לקנות קאיימן ולא M2. הנימוק הראשון של איש המכירות היה שהקאיימן בנויה מהיסוד כרכב ספורטיבי, כאשר ה-M2 היא סדרה 2 ש״הוסבה״ לרכב ספורט, שבבסיסו הוא עדיין רכב רגיל. זאת אומרת, כמו שאתה אומר, שלא משנה כמה מוכשר המהנדס יהיה, עדיין הבסיס שלו מוגבל.

 

ב-M235, אני מרגיש את זה מאוד - כאילו לקחו סדרה 2 וזרקו עליה מנוע חזק והפסיקו שם. ב-M2 זה טוב יותר, מן הסתם, אבל אני חושב שצריך להשוות תפוחים לתפוחים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

הנימוק הראשון של איש המכירות היה שהקאיימן בנויה מהיסוד כרכב ספורטיבי, כאשר ה-M2 היא סדרה 2 ש״הוסבה״ לרכב ספורט, שבבסיסו הוא עדיין רכב רגיל.

 
גם יאריס GR בנויה סביב היאריס, ועדיין זה רכב מירוץ לכביש. חבל שלא מגיעה לארץ ממש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון האיריס GR לא בנויה בכלום מהאיריס, חוץ אולי מהסוויץ׳ של החלונות וכמה חלקי  פלסטיקה ופח זה רכב שמתחת לצורה שלו ברמה המכנית אין שום דבר במשותף עם היאריס, לא אותה פלטפורמה לא אותו בסיס של מנוע. נאדה. הם גם לא מיוצרים באותו המפעל בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתם צודקים.
עירבבתי לחלוטין בין הקורולה GR ליאריס GR. 🤪

 

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, fizban כתב:

חבל שלא מגיעה לארץ ממש.

הגיעו כמה חתיכות לארץ ביבוא אישי - יש עכשיו אפילו אחת למכירה בסביבות ה 300K.

 

רכב חלום מבחינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.2.2025 בשעה 16:50, Fraysa כתב:

@BobbyMiata תודה שחזרת לעדכן! אשמח לדעת האם אתה חווה רעשים (יותר מהרגיל) עם ה-BlueStuff, וכמו כן אילו צלחות אתה מרכיב איתן? OEM?

 

ו…השרשור התעורר :) תמיד כיף.

 

אתחיל מהעיסוק בליבת השרשור - אחזקת ה-M. ה-Blue Stuff היו ככה ככה האמת, בהתחלה היו שקטות לגמרי, לאחר כמה זמן התחילו להרעיש בטירוף, במיוחד בבלימות עדינות (תחשוב על נסיעה עירונית…) ברמה שכבר חשבתי להחליף חזרה לסטוק או משהו, ואז הייתי ביום מסלול, הן ״חטפו״ כמה בלימות רציניות ויותר לא שמעתי אותן מתלוננות 🤣

 

הפעם הייתי ביום מסלול כמה ימים אחרי ההרכבה, אז אני מקווה לקבל שקט לתקופה ארוכה. אבל בשורה התחתונה, לא הייתי ממליץ אותן למי שבכלל לא עושה טיולים וימי מסלול, למי שעושה פעם ב…(כמוני) או מוכן ליכול לתת בראש מדי פעם, זו רפידה טובה מאוד. 
 

בתאריך 10.2.2025 בשעה 00:26, Supertigre כתב:

 

על זה אומרים של-BMW אין באמת מכוניות ספורט, יש יופי של רכבי M אבל מכונית ספורט מהיסוד, כמו BRZ, קאיימן, מיאטה... פשוט אין. אז אמנם מהנדסי M מאוד מוכשרים ויודעים מה שהם עושים, אך הם עדיין עושים את זה עם המגבלות של רכב רגיל בבסיס שלו. ה-Z היא עם פוטנציאל למשהו כזה אבל עד היום ב.מ.וו לא ניצלה את זה עד הסוף. 

 

לצד זה, אין מה להשוות בין רכב קל משקל לרכב שכבד יותר בכמה מאות ק"ג. גם כאן מהנדסי M יודעים להסוות היטב את המשקל אבל בסוף זה תמיד בא על חשבון משהו. 

 

על זה הייתי אומר שזו אמירה לא רצינית. 

פורשה היא ״באמת״ אותו ספורט? אני יכול לומר שהיא רכב ״לייפסטייל״ לאנשים שרוצים להרגיש שהם נוסעים ברכב ספורט. בסוף יש שם מזגן, ריפודי עור, כל מיני תוספות שכל קשר בינן לבין ספורט מוטורי נע על הציר שבין מקרי לבין הפוך. אפשר לומר אותו הדבר על פרארי ולמבורגיני - כי כולן חברות מסחריות שמייצרות רכבים לאנשים שונים אשר לכל אחד מהם יש את המשהו הקצת אחר שעושה להם את זה, ואי אפשר לטעון בהיבט הזה ש-BMW לא במשחק, נכון? 

אני אף אקח את הטענה הזו צעד אחד קדימה. החל מפורשה וצפונה (פרארי, לימבו, מקלארן, תמשיכו מפה לבד) היצרנים, כתפיסה, מוכרים מוצר דיי סגור. פורשה מגיעות דיי מושלמות מהחברה ופחות ״נהוג״ לעשות בהן שינויים. דווקא BMW נוקטת גישה שונה, היא מוכרת פלטפורמה שאמורה להתאים פחות או יותר לנהג הממוצע ומשם יש שוק אדיר של אפטרמרקט שמאפשר לבעלים להתאים את הרכבים לסגנון הנהיגה שלהם. מאוד דומה אגב ל-BRZ מיאטה ואחרות.

בהיבט של מוטורספורט ״אמיתי״ יש לפורשה וגם ל-BMW רכבים שמשמשים למרוצים - BMW למשל מתחרים בסדרות של GT עם ה-M4 ויש גם סדרות רבות לפורשה (וגם לפרארי ואחרים). בסוף, המדד האמיתי היחיד הוא בהנאה מנהיגה ואיך הרכב גורם לך להרגיש ואיך הוא משתלב בחיים שלך. 

גם נושא המשקל קצת יוצא מפרופורציה לדעתי. ה-M2 החדשה למשל שוקלת קצת יותר מ-1,700 קילו. אבל גם הפרארי 550 מרנלו מלפני הרבה שנים שוקלת ככה - לא חושב שראיתי איפשהו מישהו שטען שה-550 מרנלו לא ״באמת״ אוטו ספורט כי היא שוקלת 1,700 קילו… 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהקשר של משקל, תכנון מראש כרכב ספורטיבי, ובאמת בלי ניסיון לגנוב את השרשור - ממליץ לראות את הסרטון והדירוג בסיום.

https://www.evo.co.uk/ecoty/207450/evo-car-of-the-year-2024

שימו לב למיקום של המיאטה מול כל המפלצות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...