Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על העזרה...

 

לאחר שענית שזה מתאים לרכבי נותרו לי 2 שאלות:

 

1) האם החלפת הג'נטים למגנזיום של ה 306 שיורכבו ב 106 זה מצריך אישורים מסויימים? זה חוקי ?

 

2) האם זה יתאים לרכב? כלומר אם הצמיג קצת יותר גדול אז גם גובה הרכב ישתנה? או שזה לא קשור...

 

תודה שוב לעונים...

פורסם

אתה חוזר על עצמך:

אין כל צורך לאשר חישוקים, אתה צריך לאשר מידת צמיגים.

אתה צריך למצוא צמיגים אשר יתאימו לחישוקים ואשר מאושרים לרכבך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם ברצוני לדעת מהי המידה המכסימאלית לסקודה פייבוריט 94 כרגע המידה היא 165/70/13

 

מהו ההליך הרגיל אם בכלל לקבלת האישור

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
שלום,

יש לי BMW e36 מנוע 2.0,

כרגע יושבים אצלי צמיגים של 205/60/15,

יש למכר שלי את אותו הרכב אבל מושבת ואני מעוניין לקחת את הגאנטים שלו, יש לו מידה 17.

הלכתי היום לקומפיוטסט ברשל"צ ואמרו לי שהמידה הכי גדולה לרכב הזה היא 225/50/16.

איך זה יכול להיות שיש אצלו ובעוד הרבה רכבים כמו שלי מידה 17 מאושרת?

 

תודה

לאחר בדיקה חוזרת, הן בספר והן בתוכנה, אין אישור ל-17" לרכבך.

תוכל לפנות אל המח' הטכנית של היבואן לברור קבלת אישור.

שלום לכולם ברצוני לדעת מהי המידה המכסימאלית לסקודה פייבוריט 94 כרגע המידה היא 165/70/13

 

מהו ההליך הרגיל אם בכלל לקבלת האישור

1. 175/70R13

2. 185/70R13

 

לקבלת אישור יש להחליף צמיגים למידה הרצויה, להגיע למכון רישוי ולאשר את המידה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום רב עמית

לאחר חיפושים רבים כאן ובפורומים בעולם ובמכון טסטים

 

מבקש את עזרת במציאת מידות צמיגים 17 לגולף דור-5 1.6 2008(כרגע מותקן 15R195/65)

מבקש את עזרך המקצועית.

רוב הפורומים בחול מדברים על215/45/R17

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם

עמית שלום בנושא סקודה פייבוריט שינוי מידות צמיגים האם לאחר ההחלפה של הצמיגים אני צריך לעשות כיוון פרונט מחדש

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
הנה אתגר:

מה המידות המותרות לפיאט 127, שנת 82, שכיום נועלת 155/70-13?

מידה נוספת אחת - 135R13 :twisted:

שלום רב עמית

לאחר חיפושים רבים כאן ובפורומים בעולם ובמכון טסטים

 

מבקש את עזרת במציאת מידות צמיגים 17 לגולף דור-5 1.6 2008(כרגע מותקן 15R195/65)

מבקש את עזרך המקצועית.

רוב הפורומים בחול מדברים על215/45/R17

ניתן לאשר 225/45R17(חישוק 7").

כמו-כן ניתן לאשר 225/40R18(חישוק 7.5").

עמית שלום בנושא סקודה פייבוריט שינוי מידות צמיגים האם לאחר ההחלפה של הצמיגים אני צריך לעשות כיוון פרונט מחדש

אתה מוזמן לקרוא.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

צריך חוות דעת מומחה :

יש לי שני צמיגים כאלו בתמונה.

ורוצה להזמין שניים כאלו מאותו היצרן NANKANG :

CX668 145 R15 77T BSW

 

בתמונה חתך 78 ואלו הנוספים חתך 77.

גובה הדופן יוצא שונה

מה ההבדלים בניהם ? ניתן להרכיב את כל הארבעה על אותו הרכב ?

תודה

תמונה045.jpg

פורסם

77 ו-78 אינם ה"חתך" של הצמיג. אלו הם קודי העומס.

 

loadindex.jpg

 

חתך הצמיג שבתמונה הינו 80.

ככל הנראה, לשני הזוגות אותו חתך.

איזה רכב נועל 145R15?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
77 ו-78 אינם ה"חתך" של הצמיג. אלו הם קודי העומס.

 

 

חתך הצמיג שבתמונה הינו 80.

ככל הנראה, לשני הזוגות אותו חתך.

איזה רכב נועל 145R15?

 

תודה KOMPY על ההשקעה.

הרכב סיטרואן GSA (בתמונה).

בספר הרכב כתוב 145SR15XZX מישלין כמובן.

פורסם
אסור! בדוק אפילו אל תנסה! המידה המירבית ל"סופר" לנסר היא 185/55/15

 

יש לי על הסופר לנסר 195/55/15 עם אישור

×
×
  • תוכן חדש...