Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני היום אישית בדקתי בספר של הצמיגים:

 

הצמיג המותר הוא 195/55/15

על פי חוק!!

 

אבל אצלי ברשיון הבן אדם הקודם של הרכב הכניב לרשיון עצמו 215/40/16 ואין לי מושג איך אבל זה רשום ברשיון רכב זאת אומרת חוקי מאודדדד.

 

אתה מבין בצמיגים?

מה לשים מה לא לשים?

מה כדי?

user_online.gif

 

עוד משהו, סבא שלי עובד בדינממוטר והיום חרשתי על הספר של הצמיגים, ולקופה אפשרי את המידה היחידה ב15 שהיא:

195/55/15 , והוא היחידי שב15 שמותר!!!!

עכשיו אני לא יודע מה לעשות? אני בבעיה , יש לי עד סוף השבוע להשלים את הטסט,

 

מה עושים?

אולי תסגור עם עצמך, במה בדיוק הסתכלת?

בספר? בודאי שלא! מאחר ואת צילומו קבלת פה.

בתוכנה? אולי...מחר אבדוק זאת.

מקבל את הרכב עוד חודש פלוס מינוס.

מבחינתם זה נחשב דגם 2011. יש איזה הבדל של דיסקים מאחורה במקום טופים (1.4 לא TSI)

בכל אופן לא רלוונטי.

 

מכון טסטים ואוטודאטה לא רלוונטי? (ז"א ללכת למכון טסטים ופשוט לשאול מישהו?)

לא רלוונטי.

כל הספרים והתוכנות במכונים מעודכנים ל-09'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

Kompy,אשמח עם תענה על שאלתי !

 

מה ההבדל בין המידות האלה

225/45/17

לבין זאת

215/45/17

 

ה 10 ס"מ האלה נופלים ברוחב,היקף,גודל ?

 

והאם ההבדל או מזערי באיכות הנסיעה...

 

אשמח לפירוט

תודה לך...

פורסם

תודה רבה.

אז איזה אישור אני צריך להציג במכון הרישוי כדי להכניס את השינוי לרשיון?

אישור מצ'מפיון? הרי יש מדבקה ליד דלת הנהג ובה רשומות מידות הצמיגים שבשימוש בדגם לא?

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
זה קריטי לגאנט 17 עם חתך 45 ?

מה זה משנה?

אין לרכבך מידה כזאת, וזהו!

תודה רבה.

אז איזה אישור אני צריך להציג במכון הרישוי כדי להכניס את השינוי לרשיון?

אישור מצ'מפיון? הרי יש מדבקה ליד דלת הנהג ובה רשומות מידות הצמיגים שבשימוש בדגם לא?

אישור מצ'מפיון או ספר רכב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ברשותי בורה 2002 דיזל, הצמיג שם הוא 195/65/15.

 

אני רוצה לעבור למגנזיום, אני בונה על סט יד שנייה,

 

אני צריך לחפש 100*5 או 112*5 ?

 

תודה.

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

שאלה קטנה

 

אצלי ברכב (אודי A3 שנת 2002) מותקנים וגם מופיעים ברשיון רכב ג'נטים מידה 15 .

 

איך אני יכול להגדיל ל "17 ברשיון רכב?

 

שמתי לב שבודקים את המידות של הצמיג מידי פעם

 

כשעוצרים לביקורת רשיונות שגרתית ,ולא בא לי להסבך עם זה..

פורסם

אתה יכול להרכיב 225/45R17 חישוק 7.5".

את הרישום הנך מבצע בכל מכון רישוי המצויד ב"אוטודאטה" או עם אישור מהמח' הטכנית של "צמפיון".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה המידות המותרות לטויוטה קורולה 2008? על הרכב יש כרגע 15 (לא בטוח בגודל הצמיג) ורוצים להגדיל ל 205/55/16. חוקי או שאני צריך לקנות צמיג 16 יותר קטן?

 

תודה!

:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)
פורסם
אתה יכול להרכיב 225/45R17 חישוק 7.5".

את הרישום הנך מבצע בכל מכון רישוי המצויד ב"אוטודאטה" או עם אישור מהמח' הטכנית של "צמפיון".

 

 

עמית-

תודה על התשובה המהירה..:-o

 

אני אתקשר לצמפיון מחר ואבקש אישור כזה

פורסם
יש לי פיג'ו 306 XR שנת 1994, מה הגודל שאני יכול להרכיב שם?

 

165/65R13 - 5X13

165/70R13 - 5X13

175/70R13 - 5.5X13

175/65R14 - 5.5X14

185/60R14 - 5.5X14

185/65R14 - 5.5X14

185/55R15 - 6X15

195/55R15 - 6X15

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה המידות המותרות לטויוטה קורולה 2008? על הרכב יש כרגע 15 (לא בטוח בגודל הצמיג) ורוצים להגדיל ל 205/55/16. חוקי או שאני צריך לקנות צמיג 16 יותר קטן?

 

תודה!

קורולה 08' אינו מופיע באוטודאטה(מופיע עד 07').

רק דגם ה"ורסו" מופיע.

תבדוק מידות מותרות בספר הרכב או דרך המח' הטכנית של היבואן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...