Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

יש ברשותי הונדה סיויק קופה. אני צריך לעבור טסט בשבוע הקרוב. עכשיו הבעיה היא כך:

 

הצמיגים שיש לי עכשיו הם 195/50/15 שהם על פי חוק לא מאושרים ברישיון, מה שמאושר לי ברשייון הוא 215/40/16

שזה צמיג מטורף!!!!

 

אני נתון בבעיה קשה מאוד, שהיא או לשים את הצמיגים המאושרים בכל הונדה אפשרית שהיא 195/55/15, או יתר על כן לשים את הצמיג ה215/40/16. שבעליוי הקודמים הכניסו לרישון של הרכב, שזה חוקי!!! (אין לי מושג איך הוכנס לרישון)

 

- מה יותר טוב???

- מה כדי לי לשים??

- מה יצרוך יותר דלק?

- ומה עדיף לי יציבות עם הצמיג הגדול? או טיפה יותר מהירות בצמיג הקטן?

 

אני אשמח לכל תשובה בעלת ידע בצמיגים!

focal

the spirit of sound

פורסם

אם זכרוני אינו מטעני(מחר אבדוק בעבודה), לסיויק קופה אין אפשרות חוקית לצמיגי 15" לא כל שכן 16".

מידת ה-15" שציינת מתאימה לסיויק סדאן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני היום אישית בדקתי בספר של המציגים:

 

הצמיג המותר הוא 195/55/15

על פי חוק!!

 

אבל אצלי ברשיון הבן אדם הקודם של הרכב הכניב לרשיון עצמו 215/40/16 ואין לי מושג איך אבל זה רשום ברשיון רכב זאת אומרת חוקי מאודדדד.

 

אתה מבין בצמיגים?

מה לשים מה לא לשים?

מה כדי?

user_online.gif

focal

the spirit of sound

פורסם

עוד משהו, סבא שלי עובד בדינממוטר והיום חרשתי על הספר של הצמיגים, ולקופה אפשרי את המידה היחידה ב15 שהיא:

195/55/15 , והוא היחידי שב15 שמותר!!!!

עכשיו אני לא יודע מה לעשות? אני בבעיה , יש לי עד סוף השבוע להשלים את הטסט,

 

מה עושים?

focal

the spirit of sound

פורסם

שלום,

יש ברשותי מידות גלגלים כאלה במאזדה 6

195/45/15

 

קניתי מגנזיום וגלגלים רחבים במידות האלה:

225/45/17

 

הגלגלים הרחבים החדשים,מתאימים והכל בסדר

השאלה האם יעשו בעיות בטסט או שפשוט צריך לשלם 30 שקל לעדכן ברשיון רכב וזהו זה?

פורסם
אני היום אישית בדקתי בספר של המציגים:

 

הצמיג המותר הוא 195/55/15

על פי חוק!!

 

אבל אצלי ברשיון הבן אדם הקודם של הרכב הכניב לרשיון עצמו 215/40/16 ואין לי מושג איך אבל זה רשום ברשיון רכב זאת אומרת חוקי מאודדדד.

 

אתה מבין בצמיגים?

מה לשים מה לא לשים?

מה כדי?

user_online.gif

215/40R16 הנו "חוקי" בדיוק כמו קומבינה.

עוד משהו, סבא שלי עובד בדינממוטר והיום חרשתי על הספר של הצמיגים, ולקופה אפשרי את המידה היחידה ב15 שהיא:

195/55/15 , והוא היחידי שב15 שמותר!!!!

עכשיו אני לא יודע מה לעשות? אני בבעיה , יש לי עד סוף השבוע להשלים את הטסט,

 

מה עושים?

תסתכל בצילום המצורף, אם תמצא את המידה שציינת, אני אישית רושם לך את המידה ללא עלות.

אמנם הצילום לא ברור דיו, אך המידות המופיעות בו הנן:

175/65R14

185/60R14

שלום,

יש ברשותי מידות גלגלים כאלה במאזדה 6

195/45/15

 

קניתי מגנזיום וגלגלים רחבים במידות האלה:

225/45/17

 

הגלגלים הרחבים החדשים,מתאימים והכל בסדר

השאלה האם יעשו בעיות בטסט או שפשוט צריך לשלם 30 שקל לעדכן ברשיון רכב וזהו זה?

לא יאושר!

תוכל לאשר את ה-215/45R17.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
215/40R16 הנו "חוקי" בדיוק כמו קומבינה.

 

תסתכל בצילום המצורף, אם תמצא את המידה שציינת, אני אישית רושם לך את המידה ללא עלות.

אמנם הצילום לא ברור דיו, אך המידות המופיעות בו הנן:

175/65R14

185/60R14

 

לא יאושר!

תוכל לאשר את ה-215/45R17.

 

האמת שאתה צודק,בדקתי היום בצמיג של מאזדה 6 פרימיום שזה הדגם המפואר והמידות שלה היו כמו שציינתה

215/45/17

השאלה שלי עם יש חשיבות ל 10 ס"מ האלה שמפריעים כי הגלגלים שאני הבאתי הם

225/45/17

 

-גלגלים איכותים הבאתי ובאסה לי לוותר עליהם,השאלה עם אפשר לתת איזה בקשיש לטסטר מהצד,

או שאפשר לעשות איזה קומבינה

פורסם
השאלה שלי עם יש חשיבות ל 10 ס"מ האלה שמפריעים כי הגלגלים שאני הבאתי הם

225/45/17

חשיבות? בודאי!

זה ההבדל בין חוקי ללא חוקי(מספיק חשוב, לא?).

היצרן חושב שמידה זו אינה מתאימה לרכבו, האם זה מספיק חשוב? לא?

גלגלים איכותים הבאתי ובאסה לי לוותר עליהם,השאלה עם אפשר לתת איזה בקשיש לטסטר מהצד,

או שאפשר לעשות איזה קומבינה

לא בבית ספרי :x

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום אני מבקש לדעת איזה מידות צמיגים אפשרי להתקין על הפולו החדשה (דגם 2011)

כרגע היא מגיעה עם 14 175/75

 

ובנוסף אם אפשר לקבל איזשהו סדר פעולות שצריך לעשות ולאן צריך לגשת כדי להסדיר הכל בצורה חוקית ונכונה.

חיפשתי דיי הרבה זמן ולא מצאתי ממש.

 

תודה מראש.

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
חשיבות? בודאי!

זה ההבדל בין חוקי ללא חוקי(מספיק חשוב, לא?).

היצרן חושב שמידה זו אינה מתאימה לרכבו, האם זה מספיק חשוב? לא?

 

לא בבית ספרי :x

 

 

הבנתי אותך,

בכל אופן אני אלך למכון טסטים במידה והוא לא יתן לי אישור לצמיגים האלו

225/45/17

 

אני יחליף לצמיגים של היצרן שהוא הכי גבוה שהם :

215/45/17 כמו שאמרתה

ואז לא תיהיה בעיה לתת לי אישור

אמת ?

פורסם
שלום אני מבקש לדעת איזה מידות צמיגים אפשרי להתקין על הפולו החדשה (דגם 2011)

כרגע היא מגיעה עם 14 175/75

 

ובנוסף אם אפשר לקבל איזשהו סדר פעולות שצריך לעשות ולאן צריך לגשת כדי להסדיר הכל בצורה חוקית ונכונה.

חיפשתי דיי הרבה זמן ולא מצאתי ממש.

 

תודה מראש.

איך דגם 2011?

תבדוק בספר הרכב או דרך המח' הטכנית של צ'מפיון(75 ש"ח).

הבנתי אותך,

בכל אופן אני אלך למכון טסטים במידה והוא לא יתן לי אישור לצמיגים האלו

225/45/17

 

אני יחליף לצמיגים של היצרן שהוא הכי גבוה שהם :

215/45/17 כמו שאמרתה

ואז לא תיהיה בעיה לתת לי אישור

אמת ?

לא אמורה להיות בעיה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מקבל את הרכב עוד חודש פלוס מינוס.

מבחינתם זה נחשב דגם 2011. יש איזה הבדל של דיסקים מאחורה במקום טופים (1.4 לא TSI)

בכל אופן לא רלוונטי.

 

מכון טסטים ואוטודאטה לא רלוונטי? (ז"א ללכת למכון טסטים ופשוט לשאול מישהו?)

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
איך דגם 2011?

תבדוק בספר הרכב או דרך המח' הטכנית של צ'מפיון(75 ש"ח).

 

לא אמורה להיות בעיה.

 

רציתי לשאול אותך עוד שאלה קטנה,

מה ההבדל בין המידות האלה

225/45/17

לבין זאת

215/45/17

 

ה 10 ס"מ האלה נופלים ברוחב,היקף,גודל ?

 

והאם ההבדל או מזערי באיכות הנסיעה...

 

אשמח לפירוט

תודה לך...

×
×
  • תוכן חדש...