Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

 

אשמח לדעת איזה מידות מותרות ברכב שלי, שהוא מאזדה לאנטיס 323BG שנת 97

 

מכיוון שלמאזדה קצת דמיון מפותח וישנם הרבה דגמים בעלי שמות שונים באיזורים שונים תמונה יש כאן

 

 

בתודה מראש, יבגני.

 

נ.ב - ניסתי להתקין AD הכי חדש, זה באמת עד כדי מסובך, או שפשוט רוכשים מקורי? (אצלי עלו שגיאות, והודעות על וירוסים)

 

WIN7 64BIT.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

שאלתי בעבר בשרשור הזה אך לא קיבלתי מענה, אני אנסה שוב.

 

האם מרווח הברגים זהה בקרייזלר קונקורד 2002 ובדודג' קרוואן2003? (או קרייזלר וויאג'ר)

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
אהלן!

 

אשמח לדעת איזה מידות מותרות ברכב שלי, שהוא מאזדה לאנטיס 323BG שנת 97

כמדומני "הלאנטיס" זה 323BA ולא 323BG.

בכל מקרה, ערוך חיפוש בפורום, לא חסרות תשובות בנושא.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מתנצל על הטעות, מדובר ב323 כזאתי

 

ניסתי כמובן לבצע חיפוש לפני ששאלתי אך לא מצאתי :oops:

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

עמית,

קראתי את המאמר המעולה (מומלץ לכולם!!!).

כעת אני לא בטוח איזה צמיגים עדיפים בטיחותית. לפי הבנתי המידות צמיגים מסודרות כרגע מהפחות טוב אל הטוב. אני צודק?

  1. 175-08R14
  2. 185-80R14
  3. 195-60R14
  4. 190-60R15

תודה

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
אני מתנצל על הטעות, מדובר ב323 כזאתי

 

ניסתי כמובן לבצע חיפוש לפני ששאלתי אך לא מצאתי :oops:

מידות בשלוף -

1. 155R13

2. 175/70R13

3. 185/60R14

עמית,

קראתי את המאמר המעולה (מומלץ לכולם!!!).

כעת אני לא בטוח איזה צמיגים עדיפים בטיחותית. לפי הבנתי המידות צמיגים מסודרות כרגע מהפחות טוב אל הטוב. אני צודק?

 

175-80R14 - צמיג נחמד, לא חלב לא בשר.

185-80R14 - מתקשה להאמין שתמצא צמיג "פרייבט", הרוב במידה הזו הם למסחרי.

195-60R14 - בעדיפות גבוהה, אם כי היקר מכולם כנראה.

190-60R15 - אולי באנגליה תמצא זאת.

תודה

באדום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

205.70.15

 

מידת הג'אנט היא 15 ואני רוצה להרכיב מגנזיום.

איך אני יודע (אני צריך לדעת? זה בכלל משנה?) אם ג'נאט 15 (כל ג'אנט 15 יתאים?) יתאים?

יש לי חמישה ברגי נעילה, אם זה בכלל משנה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תעיף מבט על החישוק שברכבך, תמצא את החריטה שעליו, מופיעה בו מידת החישוק.

המידה בנויה מרוחב החישוק(ספרה בודדת)Xוקוטר החישוק(אצלך 15).

מידת הרוחב היא זו הדרושה לך להשלמת המשימה(תתכן סטיה של 1/2"+) לרכישת חישוקי סגסוגת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
BMW 316I 1989 מנוע 1600

 

אני צריך את כל המידות החוקיות לרכב הנ"ל.

 

תודה.

175/70R14

195/65R14

205/55R15

אם תמצא מכון רישוי אשר עדיין מחזיק את האוגדן הישן של משרד התחבורה, תוכל לאשר גם - 195/60R14.

205.70.15

 

מידת הג'אנט היא 15 ואני רוצה להרכיב מגנזיום.

איך אני יודע (אני צריך לדעת? זה בכלל משנה?) אם ג'נאט 15 (כל ג'אנט 15 יתאים?) יתאים?

יש לי חמישה ברגי נעילה, אם זה בכלל משנה.

 

תעיף מבט על החישוק שברכבך, תמצא את החריטה שעליו, מופיעה בו מידת החישוק.

המידה בנויה מרוחב החישוק(ספרה בודדת)Xוקוטר החישוק(אצלך 15).

מידת הרוחב היא זו הדרושה לך להשלמת המשימה(תתכן סטיה של 1/2"+) לרכישת חישוקי סגסוגת.

המידה המבוקשת הינה 5.5X15

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום, רציתי לדעת מה המידות של הצמיג שאני יכול לשים על סוזוקי בלנו שנת 97 ?

יש על הרכב עכשיו R13 ורציתי להגדיל, מה המידות האפשריות ?

×
×
  • תוכן חדש...