Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
למה שלא תזמיני A118C מהלינק שלעיל?

אמנם זה ייקח כשבועיים - שלוש, אבל גם תקבלי איכות, גם אמינות וגם זול.

 

כן אני חושבת על זה - האמת שהיא נראית מצלמה די גדולה - למישהו יצא להרכיב אותה באמצע האוטו - המטרה היחידה שלה היא לשמור בחנייה (לא לנסיעה)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרי דיברו פה בפורום על יורשים בעלי תמונה טובה יותר בעיקר בתנאי תאורה קשים, אותי כבר יש כאלה של חברות אחרות ושווה לו לשלם אקסטרא, מעבר לבעיות מינוריות יחסית לדעתי שקראתי פה.

 

 

לא הבנתי מה כתבת.. תנסה לעשות הגהה לפני שאתה מפרסם תגובה.

פורסם
לא ניסחתי נכון, קשה לי להאמין שאין מצלמה ברמה של אלו שציינת, אולי שווה לבחור לשלם על זה 1000 שקל. לא תמיד אנשים מחפשים את התמורה למחיר הטובה ביותר, אלה את הטוב ביותר.

 

בתאכלס אם תקח מצלמה ב1000 שקל או את הA118C כמה בתאכלס המצלמה של ה1000 שקל תהיה טובה יותר?

הרי כבר יש לך בA118 איכות HD 1080, קבל וכל מה שצריך שהתמונה תצא באיכות מעולה.. אז להוסיף עוד מאות שקלים? סתם חבל.

פורסם

מצלמה גדולה?

אני מאמין שלא ראית אותה במציאות, שכן אצלי ברכב שהיא מותקנת ואפילו אני מראה לחברים שיש לי את המצלמה ומסתכלים מחוץ לרכב קשה להם לזהות שיש שם בכלל מצלמה

ואילו ברכב היא יושבת יפה אחרי המראה בקושי רואים אותה והיא כלל לא מפריעה.

אפילו שהיא דלוקה ורואים את התמונה גם היא לא מפריעה ומאוד נוחה.

פורסם
המצלמות, a119 ו mini0807 .עדיין לא יצאו לייצור המוני ויש רק כמה דגמי בטא, אין לדעת מתי יתחילו למכור אותן.

 

 

גם כשתצא המצלמה A119 (מיני אני לא מתקרב אליהם, יש לי ניסיון מר עם 0805ׁ) עדיין אנחנו נתקרב למחיר של 100 דולר בערך שכן זה לרוב מחיר השוק של מצלמות חדשות שיוצאות לשוק

אז ה118 יכולה להיות מעולה ואם וכאשר היא תמות אני מאמין שעוד כשלוש שנים הערכה שלי זמן סביר למצלמה, נקנה 119 או משהו אחר אבל אין שום סיבה לשלם כפול על כמעט אותו דבר, נו אולי יהיה שם איזה רכיב GPS או פיצר קטן אחר, אבל כיום איכות הצילום והאמינות מה118C ללא ספק נותנת יופי של תמונה.

אני כפי שכתבתי במחיר של ה118C קניתי זוג מצלמות האחת קדימה והשניה מסתכלת תמיד אחורה לכל מפגר שהחליט שהוא לא רואה את הרכב שלי ברמזור או בכביש..

פורסם

חברים אם אני קונה קוטע זרם, מה המיגבלה שאני צריך לתת לקוטע זרם על מנת שיפסיק לפעול ובמקביל המצבר לא יגמר וכן יעבוד כאשר ארצה להניע את הרכב?

פורסם (נערך)

דבר ראשון, אם אתה יכול להבא, תקבץ את כל התגובות כתגובה אחת.

אתה יכול לצוטט את כולם בבת אחת.

 

דבר שני, אתה מטעה לגבי הa119.

כן יש לה מעבד חדיש בהרבה מהa118 וגם העדשה שלה טובה בהרבה במיוחד בתנאי לילה ובכללי.

 

גם בa118 וגם בa119 ישנה אופציה להוסיף gps.

 

 

 

לגבי המיגבלה של הקוטע זרם, הכל תלוי במזג אוויר, בחורף המצבר חלש יותר, לשיקולך.

בכללי רצוי מעל 12v.

אם מדובר במיגבלת זמן, תעשה 2-3 שעות.

 

רק שתדע, שימוש ממושך בקוטע זרם על האופציות של הקטיעה במתח הנמוך יותר יפגעו באורח חיי המצבר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
בתאכלס אם תקח מצלמה ב1000 שקל או את הA118C כמה בתאכלס המצלמה של ה1000 שקל תהיה טובה יותר?

הרי כבר יש לך בA118 איכות HD 1080, קבל וכל מה שצריך שהתמונה תצא באיכות מעולה.. אז להוסיף עוד מאות שקלים? סתם חבל.

hd 1080 זה לא הכל, כמו שציינתי יש גם איכות צילום בלילה שמושפעת הרבה מגודל החיישן, ויש כאלה שזה חשוב להם שישלמו על זה אקסטרה, מעבר לזה על עוד בעיות מינוריות של איפוס תאריך לפעמים רגישות משתנה של חיישן התנועה וכו', לא אומר שזה לא קנייה טובה וסביר שהיא התמורה הטובה ביותר למחיר, מכאן להפוך אותה למצלמה היחידה ששווה לקנות נראה לי לא סביר, תמיד יש מוצרים טובים יותר שעולים יותר ולחלק שווה לשלם גם אם הם לא התמורה הטובה ביותר למחיר.

פורסם

היי שוב מתנצלת שזה שרשור בתוך שרשור .כאמור אני צריכה מצלמה לחנייה לפחות ל- 8 שעות צילום .

 

מישהו אמר לי שהמוביוס קטנה מקופסת סיגריות - ה[h=1]A118C[/h]נראית הרבה יותר גדולה.

לגבי קוטע זרם הכוונה משהו כמו - http://www.amazon.ca/Blackvue-Power-Magic-Pro-Prevention/dp/B008B8ERIO?

 

האם כרטיס 32 מחזיק רק ל4 שעות צילום?

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

כן מדובר בקוטע זרם, עוד לא נתקלת בו, הוא נראה אחד עם פחות אופציות מהקוטע זרם של vico.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

תבדקי את שניהם ותחליטי מה בא לך.

לגבי גודל הa118c, בגלל שהיא צמודה לשמשה, לדעתי היא פחות גלויה.

 

את יכולה לנסות לקנות כרטיס זיכרון של 64 גיגה, הוא אמור לספק לך בערך 8 שעות הקלטה.

זה כן יכול לעבוד במצלמות, יש אנשים שטוענים שזה עובד להם, אבל לא בטוח שכל כרטיס זיכרון יעבוד, ולא בטוח שיעבוד בכלל.

מומלץ להמנע מכרטיסי זיכרון של סאן דיסק, עליהם מדווחות הכי הרבה בעיות עם מצלמות רכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

צריך לבדוק רק אם המצלמה העתידית שתרכשי תומכת בעד 64/32 גיגה..

בכל מקרה מומלץ כרטיס מהיר כמו קלאס 10.

אני עם זכרונות של סאנדיסק משתדל לקנות אותם רק באיבורי שאני יודע שזה מקורי ואפילו פעם אחת הייתה תקלה הוחלף בלי שאלות מיותרות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...