Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה זמן אתה עם המצלמות הללו? האם יכול להיות שהכרטיס זיכרון מלא ותקול ולא נותן להכניס מידע חדש?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כרטיס זיכרון חדש , אני כל הזמן מפרמט אותו כי אחרת המצלמה לא מקליטה דבר, גם כאשר הרכב ללא תנועה.

המצלמה הראשונה -כחצי שנה בשימוש

מצלמה שנייה-שבועיים בשימוש

המצלמות נרכשו לפני שנתיים בערך.

פורסם (נערך)

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_331534.html?vip=116818

 

דגם חדש של shadow.

העיצוב הוא כמו של הa119, כנראה אחד המעצבים מכר את העיצוב לשני המותגים :)

בכל מקרה, כוללת קבל, ומעבד A7.

חיישן צילום:IMX322.

כוללת gps מובנה ועוד כל מיני שטויות.

אם המחיר שלה היה 80$ זאת הייתה יכולה להיות אחלה בשורה, חבל שלא כך הדבר.

המחיר כרגע עומד על 110$.

האם לרוץ לקנות אותה? אני לא חושב שכדאי, עדיף לחכות לreview שלה מול הa119.

חוץ מזה היא כרגע יצאה, בטח עוד חודשיים שלושה המחירים יפלו.

 

קישור לכמה תמונות מDCT:

https://dashcamtalk.com/forum/index.php?threads/17066/

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10%, לא חייב לקנות אותה דרך הקישור.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תופסן למצלמה G1WH, התופסן שנדבק לשמשה עשה את שלו מהשמש בארץ.

הזמנתי לאחרונה את התופסן שמתחבר למראה של הרכב והוא לא מתאים

( מי שצריך מוזמן לקחת אותו בחצי עלות ) .

 

כרגע אני בהתלבטות, להזמין אותו תופסן כמו המקורי שנדבק לשמשה בוואקום או תופסן שנדבק בדבק 3M .

מה מציעים?, שניהם עולים כ-20 ש"ח .

 

המשך יום מלבלב, איציק :) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם (נערך)

לגבי התופסן שמתחבר למראה, גם אצלי הוא לא מתאים, מוט המראה דק מידי.

 

לקחתי את סיליקון הוואקום של התושבת שמתחברת לשמשה, גזרתי אותו וליפפתי אותו על המוט של המראה ועל זה סגרתי את התושבת של המראה.

אתה יכול להשתמש בחוסם עורקים/ פנימית של אופניים וכו'.

 

אם אתה מזמין חדש, לדעתי עדיף את ההוא עם ההדבקה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אחרי איפוס ההגדרות להגדרות יצרן וחיבור המטען לכניסה המקורית ברכב ,כבר יומיים המצלמה עובדת כמו שצריך .

אם התלות יחזרו ,לא תהיה ברירה להחליף (עד אז אולי המחיר של

a119 יירד ) .



 

כבל הטעינה הנוסף שיש לי מוסתר ומבחינה אסתטית יותר מתאים, חשבתי שהוא מחובר לפיוזים עם בצורה תקינה עם add a fuse

כנראה החשמלאי חיבר אותו בצורה אחרת-הבעיה שהטעינה לא יציבה ,פעם הכל עובד ופעם פתאום אין טעינה .

אעלה תמונות, אשמח אם תוכלו לעזור לי להבין מהי צורת החיבור וכיצד לתקן אותה .

נ.ב חבל שהלכתי לחשמלאי ולא ניסיתי להתקין לבד.

אין לי שום ניסיון אבל לפי ההדרכות ביוטיוב, ההתקנה לא מסובכת מדי .

 

פורסם

טוב בעצם זה ברור שכן אלא אם היא תיהיה מחוברת למצבר קבוע, אם היא תיהיה מחוברת קבוע, ותעבוד על חיישן תנועה, כמה זה יפגע במצבר?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)

חיובי. מדובר באותו מצלמה כמו בגירבסט, אין פה הבדל.

הם פשוט כותבים את האופציות שישנם במצלמה איך שנוח להם, כנראה שזה מה שמוכר.

 

כמו שכתבתי כבר, חיישן התנועהmotion detection/parking mode, לא חוסך אנרגיה מהמצבר, אם מחברים את המצלמה למתח קבוע בזמן שהרכב מכובה, המצלמה תמיד תעבוד וזה יגמור את המצבר.

תפקידן של הparking mode הוא בסך הכל לתת הוראה למצלמה איזה קבצים לשמור בזיכרון ועל איזה קבצים לדלג.

נטו בשביל לא למלא את כרטיס הזיכרון ולא יותר מזה.

 

אם אתה רוצה לחבר את המצלמה בכדי שהיא תצלם כאשר הרכב כבוי, תצטרך לקנות קוטע זרם יעודי.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

החלטתי לנסות לבדוק את הנושא של השארת המצלמה דולקת ברכב.

הגדרתי שלאחר שלוש דקות המסך כבה, וכך היה.

שלושה הימים הרכב פשוט לא זז מהמקום אבל המצלמה המשיכה לצלם, מה קורה למצבר? נגיעה בסאויץ והרכב עובד כמו אריה.

אז אין לי שמץ למה כולם כאן כל כך מפחדים להשאיר את המצלמה דולקת קבוע שכן אם שלושה ימים לא קרה כלום אז לילה שלם בטח שלא תהיה בעיה.

 

מצלמת A118C

 

אה הורדתי את האיכות מ1080 ל 720 בשביל לקבל הרבה יותר זמן הקלטה ובאמת נראה בסדר.

 

ד.א למרות שהיצרן כותב שהA118C תומך עד 32 גיגה, מישהו ניסה לשים פעם כרטיס של 64 גיגה..?

פורסם

לגבי זה שהרכב מניע כמו אריה, זה כבר טוב.

השאלה כמה זמן הוא ימשיך להניע כמו אריה?

 

לגבי הכרטיס זיכרון של 64 gb, יוצא לי לקרוא שישנם אנשים שעובד להם. לנסות לא יזיק.

לא ניסיתי על הg1wc שלי כי הכרטיסי של ה64 נמצא במצלמה xiaomi yi.

 

כמו כן, קישור לאתר של viofo/ אתר שמשווק אותם, את האמת אין לי מושג.

http://www.viofo.com/car-dash-cam/18-a118c-car-dash-camera.html

פורסם
הייתי שמח לשמוע מאנשים שיש להם A118C שהם משתמשים ב64 גיגה

כי חבל לי לקנות ואז לא יתאים.

אני עובד עם A118C עם כרטיס זיכרון 64GB ועובד מצוין.

גם במצלמה G90...אין שום בעיה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...