Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם אתה רוצה דגם ספציפי אז הייתי ממליץ לך על זה:

http://www.ebay.com/itm/3M-VHB-5952-Double-sided-Acrylic-Foam-Tape-Automotive-100mm-X-200mm-/181188223075?hash=item2a2fa8e063:g:pLMAAOSwFqJWi1i5

 

לפני שאתה מדביק את הדבק תנקה טוב טוב את האזור שאתה הולך להדביק מאבק ולכלוך, וגם לוקח לדבק כמה שעות טובות(24-72) להגיע לחוזק המקסימלי שלו.

עריכה אחרונה על ידי car142
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים לב שהמצלמה בקישור שנתת מגיעה עם תפריטים בסינית בלבד. צריך לוודא שקיימת קושחה עם תפריטים באנגלית לפני שקונים (אלא אם כן אתה קורא סינית).

"ai motoare capul doare"

פורסם

אהלן,

נשבר לי הסטנד שנדבק לשמשה ב Viofo a118c, מאיפה אפשר להשיג חדש מבלי לרכוש מצלמה חדשה? אולי מישהו כאן מוכר?

 

תודה

פורסם

אהלן אנשים!

 

יש לי את המצלמה G1WH הותיקה שהמליצו עליה פה לפני כמה שנים..

 

היא שרדה יופי אבל הווקום התייבש עם השנים. האם יש אפשרות להזמין רק את החלק פלסטיק שמגיע עם ווקום חדש?

 

תודה

פורסם (נערך)

רק מעדכן לגבי הa119.

עוד מעט יהיה pre sale.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_328500.html?vip=114953

 

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_328499.html?vip=114954

 

 

המחירים הם:

122$ לגרסא ללא gps.

140$ לגרסא כולל gps.

 

כמובן שהמחיר הוא ראשוני ויכול להשתנות.

 

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר ולא חייב לקנות דרכם.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אהלן אנשים!

 

יש לי את המצלמה G1WH הותיקה שהמליצו עליה פה לפני כמה שנים..

 

היא שרדה יופי אבל הווקום התייבש עם השנים. האם יש אפשרות להזמין רק את החלק פלסטיק שמגיע עם ווקום חדש?

 

תודה

 

אצלי הפומפה עצמה נקרעה. זה מה שהזמנתי בזמנו:

 

http://www.ebay.com/itm/Mount-Holder-G1W-G1W-C-G1W-B-G1W-CB-Car-Dash-Cam-DVR-Old-Version-Sucker-/111722405392?hash=item1a032c9e10

"ai motoare capul doare"

פורסם

המצלמה (dome g90) השתגעה :)

כשהרכב בעמידה או תנועה במהירות נמוכה (עד 10 קמ"ש בערך) היא עובדת טוב-מקליטה ווידאו +קול .

הדגם שיש לי כולל gps ,הפונקציה הזו לא עובדת למרות שהפעלתי אותה

כשמתחילה נסיעה-כביכול הכל בסדר, נורית ההקלטה עובדת, התמונה במסך משתנה ז"א לא קפואה

כשאני מנסה להפעיל את הסרטון ,הוא נמשך כשנייה ונגמר וכך חוזר חלילה עם מספר סרטונים .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...