Jump to content

yuvaldo

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yuvaldo

  1. תודה על התשובה המהירה. במידה ואני מסתבך - למי כדאי לפנות שיעזור?
  2. תגידו, יש מצב שהמצת בסקודה אוקטביה אף פעם לא נכבה? (גם כשהרכב לא מונע וסגור) אם ככה, מה עושים?
  3. איך זה? http://www.ebay.com/itm/11ft-2A-Mini-USB-Power-car-Charger-Adapter-for-Dash-Cam-Camcorder-Vehicle-DVR-/281861232133?hash=item41a03d1605:g:NU0AAOSwT4lWTYoA
  4. טעיתי, אני בעצם צריך משהו כזה: http://www.ebay.com/itm/Dual-Two-Port-Way-Car-Cigarete-Lighter-Socket-Splitter-Power-Charge-Adapter-IP-/381483413279?hash=item58d22eef1f:g:0JIAAOSwfZ1WYbiL מכיר משהו כזה טוב? כי המצלמות שיש לי ברכב מגיעות ישר עם החיבור הגדול הזה למצת(אלא אם אני אקנה כבל ארוך כזה מהUSB ושיתאים למצלמה)
  5. יש למישהו המלצה למפצל טוב לשתי כניסות USB למצת מEBAY?
  6. foxoffer לא פה בשבועיים הקרובים והשני גם היה רשום wawy או משהו.. יש עוד אתר\ מוכר אמין מאיבי?
  7. אחלה תודה אני אבדוק תחנויות האלה וכן אל תדאג זה בטיפול..אני אקבל תכסף
  8. מאיפה חוץ מ GEARBEST (לא קיבלתי מהם את המצלמה עדיין(70+ ימים..) ובכללי מעדיף לא מאתרים סיניים) אפשר להזמין את: VIOFO A118C תודה
×
×
  • תוכן חדש...