Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה רכשתי את ה MINI 0803 היא הפסיקה לעבוד , כאשר נדלקת לא מצלמת , ניסתי לעדכן תוכנה אבל זה לא פתר את הבעיה.

 

מעונין לקנות מצלמה חדשה באזור 60 - 90 דולר חשבתי על MINI 0805 האם היא מומלצת

האם יש המלצה למצלמה עם עדשה רחבה (135)

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרא כאן את חמשת הדפים האחרונים חתמתי תשובות מלאות.

 

המיני מצלמה מצוינת.

יש כאן המלצות חמות על מצלמה עם קבל במקום סוללה, כך שהיא מתאימה יותר לשימוש בחום של הקיץ הישראלי. מדובר ב a118c, הדגם עם c בסוף. מצלמת בריכות טובה יחסית, פחות טובה מהמיני לפחות בצילום לילה.

פורסם

לא כדאי לך לקנות mini 0805, היא לא כוללת קבל.

אחרי 3 חודשים בקיץ היא תתחיל לעשות לך בעיות, לשיקולך.

אם אתה ממש רוצה מצלמה עם מעבד מתקדם יותר, כדאי לך לחכות למיני 0807 עם קבל, שמתעקבת כבר הרבה מאוד זמן.

או לחכות לa119 שתכלול קבל.

פורסם
אם אתה לא מוצא פיתרון, אתה יכול לנסות לעדכן את הגירסא של המצלמה.

 

לידיעתך, עידכון גירסא כרוך בסיכון, המצלמה יכולה להיכנס למצב של brick. לרוב זה לא קורה, אבל תמיד יש סיכוי שזה יכול לקרות.

 

 

אוקיי..

ותגיד יש איזה מצלמה אחרת מומלצת?

איך המצלמות של dod שוות את המחיר?

פורסם

היי, יש לי אפשרות בדאבל דין להתקין מצלמת דרך בחזית הרכב וכל ההקלטות וההתנהלות מתבצעות דרך הדאבל דין, הדאבל דין שלי הוא של provision 7200g

 

איזה מצלמה אוכל להזמין שתקליט? וכמובן לאן אני אמור לחבר אותה בחיבורי דאבל דין?

מוכן להסתפק גם בזול ובאיכות זולה, העיקר שיהיה מצלמה

פורסם

חיובי.

כמו כן, אתה צריך לקנות לה קבל שיחליף את הסוללה, לעדכן לה גירסא לגירסא של קבל.

יש מצב שאתה צריך כבל usb ארוך+ שקע usb, לא בדקתי מה מגיע בערכה שבקישור.

פורסם
הסימפטומים דווקא מצבעים על סוללה שהתנפחה, אבל לא יזיק לנסות.

 

אתה צריך כרטיס clas10 עם 32 גיגה.

http://ksp.co.il/?uin=17788

 

במקום כרטיס של סאנדיסק, החלפתי לכרטיס של טראנסנד

המצלמה החלה לעבוד וכעבור כמה שניות התמונה קפאה.

מד השניות ונורית ההקלטה המשיכו לעבוד אבל הווידאו הוקלט רק עד שהתמונה קפאה.

אין ברירה , אצטרך להחליף מצלמה בתקווה שהפעם לא אפול על מצלמה תקולה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...