Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש שעות צילום יותר ארוכות, בעיקר בזמן חניה בלילה.

 

קבל יותר עמיד לחום מסוללה רגילה.

אם אתה תירכוש מצלמה עם סוללה, גם אם הקיבולת של הסוללה גדולה מאוד, אחרי חודשיים עד חצי שנה הסוללה תפסיק לתפקד ותתן לך גג 5 דקות צילום.

 

אם אתה תקנה את הקוטע זרם, אתה יכול להגדיר אותו לשעה שעתיים בכיף. זה יספיק לך לחניות במרכזי קניות וכו'.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הכיסים שלך מספיק עמוקים:

http://thedashcamstore.com/blackvue-b-100-power-magic-battery-pack/

כמובן שיש עוד סוגים, תעשה חיפוש.

אני לא משתמש במוצר ולא יכול להמליץ עליו, תצטרך לברר עליו בכוחות עצמך.

אם תבחר לקנות את זה או מוצר דומה, כולנו נשמח אם תתן עליו חוות דעת.

פורסם
החברה הכי טובה שיש בשוק זו ANKER המוצרים שלהם ברמה מאוד גבוהה.

לפי דעתי עדיף לך לקנות מפצל של 4 יציאות USB, שתי יציאות אף פעם לא באמת מספיקות.

http://www.ebay.com/itm/Anker-48W-9-6A-4-Port-USB-Rapid-Fast-High-Speed-Quick-Car-Charger-For-iPhone-/121657312078?hash=item1c5357434e:g:wcsAAOSwv0tVXYFm

 

טעיתי, אני בעצם צריך משהו כזה:

http://www.ebay.com/itm/Dual-Two-Port-Way-Car-Cigarete-Lighter-Socket-Splitter-Power-Charge-Adapter-IP-/381483413279?hash=item58d22eef1f:g:0JIAAOSwfZ1WYbiL

 

מכיר משהו כזה טוב?

כי המצלמות שיש לי ברכב מגיעות ישר עם החיבור הגדול הזה למצת(אלא אם אני אקנה כבל ארוך כזה מהUSB ושיתאים למצלמה)

פורסם

הייתי ממליץ לך לקנות כבל USB ולא להשתמש במפצל של שקעים, הם מכוערים, גדולים, ומאוד לא נוח להיות איתם.

באופן כללי הפתרון הכי טוב הוא פשוט לעשות התקנה נסתרת, אם אתה לא יודע לעשות לבד אז לך לחשמלאי ותשלם לו 100-150 ש"ח.

פורסם

דווקא מבחינת תקינות אספקת החשמל שהמצלמות "מבקשות", עדיף מפצלים ואז משם להוציא USB.

עדיף להאריך את הכבלים של המתח הגבוה יותר (כבלים מאריכים של שקע מצת 12V) ורק כשהשקע קרוב לאיפה שהמצלמה צריכה להיות (בטווח של עד 2-3 מטר של כבל מקסימום) רק אז להוציא USB.

כי אחרת, אם תעביר כבל USB לאחורי הרכב למשל, תצטרך איזה 5 מטר של כבל ואתה עלול לאבד מתח (מתח תקין למצלמות דרך USB אמור להיות בין 4.8-5.2V ואתה עלול לקבל בסוף פחות ככל שהכבל ארוך יותר).

פורסם
מלאי מוגבל מאוד : לחברי הפורום בלבד , מחיר מיוחד למצלמת VICO MARCUS 3 רק 600 ש"ח ב-5 תשלומים שווים.

חבילת מורחבת כולל תפס מהיר עם אפשרות חיבור עדשת CPL

צילום מהיר במיוחד 60FPS ב-FULL-HD .

כמו כן מצלמת ב-2K.

2304 x 1296 @ 30 fps (Extreme HD 1296p)

1920 x 1080 @ 60 fps (High Speed 1080p @ 60fps)

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=22&lang=eng

https://www.youtube.com/watch?v=ruqfy2dC6RQ

https://www.youtube.com/watch?v=X02L0PmOrFI

 

 

הקפצה

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
זה מצלמה..יש אותה בהרבה מכוניות חדשות

 

זה החיישן מובילאיי - תרשום חיישן מובילאיי בגוגל ותראה

 

כמו כן באחד האתרים מראים את זה כרכיב התקנה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...