Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בשתי מצלמות שונות ממפעלים שונים. ב0826, אין קבל.

למרות זאת, יש מצב הם יוסיפו קבל ל0826, היצרן השאיר בכוונה מקום לקבלים בכדי להוסיף אותם בעתיד.

 

לגבי סיקרה למיני 0807, כרגע ידוע לי רק על דוגמית שהיא בגרסאת בטא. ראיתי את הוידאו שלה בDCT, הפוקוס שלה על הפנים.

ה0807 הייתה אמורה לצאת לאור מזמן, כנראה יש להם בעיות עם חיישן התנועה/ פוקוס/ קוטע זרם.

בכל מקרה, יפה מצידם שהם לא משחררים את המצלמה לפני שהיא מתפקדת כמו שצריך.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

g1w-cb (הדגם עם הקבל)

בשימוש כמה ימים, עדיין באמצעות שקע המצת. ביום ראשון בבוקר, נוכחתי לדעת שהתאריך והשעה התאפסו.

מישהו נתקל בתופעה? יש לכך הסבר?

פורסם

תופעה ידועה ונפוצה בg1wc.

זה לא קורה בכל מצלמה, אבל יש סבירות גבוהה שיקרה מידי פעם בגלל שאין בתוך המצלמה סוללה ששמורת על התאריך והשעה.

 

לעומתה דווקה בa118c ישנה סוללה כזאת, לכן המשתמשים לא חווים את הבעיה שאתה מתאר.

פורסם

אצלי גם כן קרה. כתבתי בדף קודם..

אני חושב שזה קורה כשהאוטו מושבת למעלה מ24 שעות. וייתכן שאצל אלו שלא קורה - זה כי הם משתמשים באוטו בלי הפסקה...

פורסם
תופעה ידועה ונפוצה בg1wc.

אם זו תופעה, ולא בעיה, זה בסדר.

אני חושב שזה קורה כשהאוטו מושבת למעלה מ24 שעות.

בהחלט מסביר את זה, אני לא משתמש ברכב בשבת, וזה אכן התגלה ביום ראשון בבוקר.

פורסם

חשבתי ללכת על 3 מצלמות של a118 כדי להיות מכוסה קדימה אחורה ופנים הרכב ובאמת לקנות מפצל למצת של 3 ולחבר את כולן שם, רק שיש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני מתניע תמיד מחכה שכל הנורות נכבות ורק אז מתניע תרכב, זה עלול לפגוע בהדלקה האוטומטית של המצלמה הזאת?

פורסם

g1w-cb (הדגם עם הקבל)



הערב הופיע לי פס לרוחב המסך, בדיוק בקו האמצע של המסך. בסרט המצולם זה לא מופיע.

האם משהו נדפק במסך או הפעלתי איזו אופציה בלי לשים לב? אם כן, למה זה משמש?

פורסם

לפני כשבוע וחצי הפסיקה מצלמת ה- g1w-cb להתאפס כל יום אחרי כחודשיים שגרמה לי לבזבוז של הרבה שעות בניסיון לפתור את הבעיה. כל מה שנאמר פה עשיתי, כולל החלפת גירסת קושחה ושום דבר לא פתר את הבעיה.



פתאום, סתם כך, התחיל לחייך אלי.

(טפו טפו טפו, חמסה חמסה, TOUCH WOOD).

פורסם

אני נכה צה"ל בעל רכב טויוטה קורולה. תמיד כשאני מבקר אצל הוריי אני מגלה שריטות ברכב בעיקר מאחור,

 

וזה לא ברכב הראשון, מעצבן נורא. אני מנחש שאלו השכנים, אשמח לעיצה למצלמה שתתעד בזמן חנייה בלבד בעיקר

 

מאחור כשמחשיך עם תאורת רחוב מינימאלית . אם זה מקל לא מעוניין לתעד בזמן נסיעה.

 

המלצות תתקבלנה, תודה מראש.

 

נ.ב-לא מבין בזה כלום.

פורסם
חשבתי ללכת על 3 מצלמות של a118 כדי להיות מכוסה קדימה אחורה ופנים הרכב ובאמת לקנות מפצל למצת של 3 ולחבר את כולן שם, רק שיש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני מתניע תמיד מחכה שכל הנורות נכבות ורק אז מתניע תרכב, זה עלול לפגוע בהדלקה האוטומטית של המצלמה הזאת?

 

יש למישהו מושג לגבי זה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...