Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
זהו שקיוויתי למשהו זול יותר.

 

תודה בכול אופן :)

 

עריכה - משהו ששכחתי: הזווית הגדולה שלה מורידה מהאיכות ממה שהבנתי... כמה זה משמעותי? שווה את ההשקעה או כבר עדיף לשים עוד 50 ש"ח על המוביוס?

 

בנוסף - אני לא מוצא את הA118 בפחות מ60 דולר. אם מוביוס עולה 10$ מעל זה אז כבר לא משתלם לקחת את הA118, נכון?

אפשר קישור למוביוס סבירה\ שם דגם (והבנתי שגם צריך לקנות קבל בנפרד?)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

חדשות טובות, כנראה עומדת לצאת a119 vifo.

עם מעבד NT9660 וחיישן צילום OV4689.

כרגע עוד לא מצאתי מידע, האם תהיה גרסה שכוללת קבל, אבל אני מאמין שזה הכיוון.

 

המקור שממנו דליתי את המידע משער שלא יתחילו לייצר אותה עד שהחגים הסינים יסתיימו, בסביבות חודש מרץ.

 

השוואה בין a118 לביןa119

 

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
לאחר 36 יום הגיעה בשעה טובה המצלמה G1W-CB. התקנתי אותה ונראה שהכל טוב.

בגדול היא פועלת בסדר והצלחתי גם לכוון תאריך ושעה.

ובכן, נראה שגם עלי התקלה הזו לא פסחה... התאריך והשעה התאפסו לי.

זה כבר פעם שניה וכשאני חושב על זה, נראה לי שזה קורה כאשר האוטו לא נסע למעלה מ24 שעות.

אבדוק את זה שוב. יש בזה היגיון?

אגב, כשזה מתאפס, אי אפשר גם לכוון את התאריך כמו שצריך מחדש, אא"כ מאפסים את ההגדרות לברירת המחדל ואז מכוונים (אחרת אי אפשר לכוון חודש ויום, אלא שנה בלבד ושעה.)

מקווה שאמצא פתרון. אם לא, אבטל את הטבעת התאריך והשעה ע"ג הצילום, לפחות לא אתעצבן לראות את שנת 2000 על המסך כל הזמן...

פורסם
חדשות טובות, כנראה עומדת לצאת a119 vifo.

עם מעבד NT9660 וחיישן צילום OV4689.

כרגע עוד לא מצאתי מידע, האם תהיה גרסה שכוללת קבל, אבל אני מאמין שזה הכיוון.

 

המקור שממנו דליתי את המידע משער שלא יתחילו לייצר אותה עד שהחגים הסינים יסתיימו, בסביבות חודש מרץ.

 

השוואה בין a118 לביןa119

 

 

 

 

וכמה אמור לעלות התענוג?

זה דגם מחליף או דגם גבוה יותר?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
צר לי, לא אוכל להמליץ על מצלמה שמצלמת דו כיווני.

 

המצלמה שבקישור שלך, מצלמת באיכות ירודה, אמליץ לרכוש במקומה a118c, כמובן שהכבל מספיק ארוך והוא יספיק מהחלק האחורי לקדמת הרכב.

 

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=97432

מחיר סביב ה50$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=96088

מחיר: סביב 42$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

בעיה אפשרית ב g1wc היא תאריך ושעה שמתאפסים, זה לא קורה בכל מצלמה אבל זה יכול לקרות.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה.g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר או יקרה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון אך לא באמת חייב, המצלמות נשלפות מהתושבת המודבקת לשמשה:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודת לי.

 

אם אני קונה 2 מצלמות a118c אפשר לחבר אחת מקדימה ואחת מאחורה עם המפצל הזה למצת??: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

פורסם
צר לי, לא אוכל להמליץ על מצלמה שמצלמת דו כיווני.

 

המצלמה שבקישור שלך, מצלמת באיכות ירודה, אמליץ לרכוש במקומה a118c, כמובן שהכבל מספיק ארוך והוא יספיק מהחלק האחורי לקדמת הרכב.

 

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=97432

מחיר סביב ה50$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=96088

מחיר: סביב 42$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

בעיה אפשרית ב g1wc היא תאריך ושעה שמתאפסים, זה לא קורה בכל מצלמה אבל זה יכול לקרות.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה.g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר או יקרה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון אך לא באמת חייב, המצלמות נשלפות מהתושבת המודבקת לשמשה:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודת לי.

 

 

מפצל למצת כזה: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

יאפשר לי לחבר שני מכשירים בו זמנים ללא צורך לחבר אותם ישירות למקור מתח קבוע? כלומר הוא יסחוב שתי מצלמות פלוס עוד הטענה של פלאפון?

פורסם
מפצל כזה למצת: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

בשביל לחבר בו זמנית 2 מצלמות יעבוד? כלומר יצליח לסחוב שני מכשירים פלוס טעינת פלאפון ללא צורך בחיבור המצלמות למתח קבוע ברכב?

 

שתי מצלמות לא יהיה בעייתי אבל המפצל הזה לא יצליח להטעין לך את הפלאפון מהשקע USB שלו, כתוב שם שהזרם המקסימלי מהUSB הוא רק חצי אמפר, כדי להטעין פלאפון תוך כדי שימוש בניווט אתה צריך לפחות 1.5 אמפר.

 

חדשות טובות, כנראה עומדת לצאת a119 vifo.



עם מעבד NT9660 וחיישן צילום

OV4689

.



כרגע עוד לא מצאתי מידע, האם תהיה גרסה שכוללת קבל, אבל אני מאמין שזה הכיוון.

 

המקור שממנו דליתי את המידע משער שלא יתחילו לייצר אותה עד שהחגים הסינים יסתיימו, בסביבות חודש מרץ.

 

השוואה בין a118 לביןa119

 

 

הנה סרטון לילי:

אני מאמין שהמחיר שלה יהיה דומה למיני 0807 אז הבחירה ביניהן בהחלט תיהיה קשה.

פורסם
מפצל כזה למצת: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

בשביל לחבר בו זמנית 2 מצלמות יעבוד? כלומר יצליח לסחוב שני מכשירים פלוס טעינת פלאפון ללא צורך בחיבור המצלמות למתח קבוע ברכב?

יש לי בדיוק כזה, רק עם 3 יציאות - אין לו שום בעיה להטעין מספר מכשירים במקביל.

הכשל היחיד שלי עם מפצל כזה היה כשחיברתי דרכו גם שואב אבק.

* מעולם לא ניסיתי להטעין דרך כניסת ה USB שלו.

פורסם
מצלמות שמצלמות דו כיווני, בדרך כלל מצלמות באיכות ירודה יותר ממצלמה שמצלמת חד כיווני, כמובן שהכל תלוי בתקציב.

בגלל שהתקציב שלך דל יחסית למחיר של מצלמה דו כיוונית איכותית, כדאי לך לשקול לקנות 2 מצלמות חד כיווניות.

כמובן שעדיפות למצלמות הכוללות קבלים.

 

עריכה:

אם אתה לא מתכוון לוותר, הנתונים של המצלמה הזאת נראים טוב.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_273494.html

 

כתוב שהיא מקליטה ב2 כיוונים, אני לא יכול להמליץ עליה, מצאתי אותה כרגע.

תחפש לגביה מידע, אולי היא תתאים לך.

היא לא כוללת קבל.

 

ואם החלטתי לוותר על הצילום בפנים, יש המלצה כלשהי?

הבנתי שהמצלמה המומלצת בפורום היא A118C.

איך היא בהשוואה למוביוס הוותיקה?

אני די מרוצה מאיכות הצילום של המוביוס אבל היא כבר די זקנה (בת שנה+) ובטוח שיש מצלמות איכותיות יותר באותו טווח מחיר 60$~

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...