שלום,
אני רוצה להתייעץ בנוגע להתקנת מצלמות רכב, אני רוצה לקנות מצלמה שתצלם את הקדימה ואת פנים הרכב ומצלמה נוספת קטנה שתצלם מאחורה, שני חיבורים נפרדים, שני מכשירים נפרדים, יש אפשרות לחבר אותן באוטו ע"י חשמלאי או שמראש אבוד לנסות לחבר ברכב שתי מלצמות שונות שיכסו לי את כל הכיוונים?
תודה