Jump to content

rotemm44

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rotemm44

  1. בעקרון מב"ש, אבל זה משתנה כי מגיעה גם למרכז
  2. מוכרת את מצלמת הרכב המומלצת כאן A118C במחיר עלות 210 ש"ח חדשה בקופסא, קניתי 3 כאלה אבל התקנתי רק 2 באוטו נקנה מגירבסט מהלינק הזה שמומלץ כאן: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html
  3. מוכרת את מצלמת הרכב המומלצת כאן A118C במחיר עלות 210 ש"ח חדשה בקופסא, קניתי 3 כאלה אבל התקנתי רק 2 באוטו נקנה מגירבסט מהלינק הזה שמומלץ כאן: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html
  4. http://www.ebay.com/itm/GPS-Module-for-Car-DVR-GPS-Recording-Tracking-for-VIOFO-A118-A118C-Dash-Camera-/221827973531?hash=item33a5fa419b:g:BAkAAOSwLVZV6WwO איך מתקינים את הדבר הזה למצלמה a118c? פשוט מחברים ואז ניתן לקבל נתוני GPS? כולל מהירות נסיעה גם?
  5. איך נראית לכם המצלמה בקישור למטה? הסיכוי שתיהרס פה בקיץ הוא גבוה בגלל הסוללה שלה? http://www.aliexpress.com/item/car-camera-rearview-mirror-auto-dvrs-cars-dvr-dual-lens-dash-cam-recorder-video-registrator-camcorder/32448748658.html?spm=2114.30010308.3.100.ceMZKV&s=p&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201644_5_505_506_503_504_9909_9906_502_10001_10002_10016_10005_10006_10003_10004,searchweb201560_3,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=18f88b1b-1ee8-48bb-8da4-9e35ea6c50e3
  6. מעולה! תודה!
  7. יש למישהו מושג לגבי זה?
  8. חשבתי ללכת על 3 מצלמות של a118 כדי להיות מכוסה קדימה אחורה ופנים הרכב ובאמת לקנות מפצל למצת של 3 ולחבר את כולן שם, רק שיש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני מתניע תמיד מחכה שכל הנורות נכבות ורק אז מתניע תרכב, זה עלול לפגוע בהדלקה האוטומטית של המצלמה הזאת?
  9. מפצל כזה למצת: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT בשביל לחבר בו זמנית 2 מצלמות יעבוד? כלומר יצליח לסחוב שני מכשירים פלוס טעינת פלאפון ללא צורך בחיבור המצלמות למתח קבוע ברכב?
  10. מפצל למצת כזה: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT יאפשר לי לחבר שני מכשירים בו זמנים ללא צורך לחבר אותם ישירות למקור מתח קבוע? כלומר הוא יסחוב שתי מצלמות פלוס עוד הטענה של פלאפון?
  11. אם אני קונה 2 מצלמות a118c אפשר לחבר אחת מקדימה ואחת מאחורה עם המפצל הזה למצת??: http://www.ebay.com/itm/221828942308?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
  12. תודה! יש לך המלצה למצלת רכב שמצלמת קדימה וגם את הנוסעים באיכות טובה של תיהרס בחום הישראלי? בנוסף איך אפשר לחבר את את המצלמה הזאת:http://www.ebay.com/itm/New-Wide-Angle-H264-HD720P-In-Car-DVR-Dash-Camera-Video-Register-Recorder-Cam-A8-/310412355864?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item484604a918&rmvSB=true לחלון האחורי של הרכב כאשר החיבור שלה הוא במצת מקדימה החיווט לא יהיה מספיק ארוך, איזה כבל אפשר להוסיף לה כדי שתגיע?
  13. שלום, אני רוצה להתייעץ בנוגע להתקנת מצלמות רכב, אני רוצה לקנות מצלמה שתצלם את הקדימה ואת פנים הרכב ומצלמה נוספת קטנה שתצלם מאחורה, שני חיבורים נפרדים, שני מכשירים נפרדים, יש אפשרות לחבר אותן באוטו ע"י חשמלאי או שמראש אבוד לנסות לחבר ברכב שתי מלצמות שונות שיכסו לי את כל הכיוונים? תודה
×
×
  • תוכן חדש...