Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 4 שנים עם טויוטה ורסו 2016


vladclar
שימו לב! השרשור הזה בן 290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על העדכון 

 

מה צריכת השמן שלך ברכב?

 

לי יש ורסו 2009 עם 200000 ק"מ, עם צריכת שמן של כליטר ל3000 ק"מ.

נראה לי מוגזם, למרות שלפי הספר רכב עד ליטר ל1000 ק"מ זה תקין.

 

אין שום נזילות חיצוניות - קצת זיעה באזור המכסה שסתומים שבאותו מצב מאז שקניתי את הרכב לפני שנתיים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין צריכת שמן בכלל. אחרי 10 אלפים קילומטרים הרכב נכנס לטיפול כאשר השמן על המקסימום לפי המדיד.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה של מכונאי שרוקן שמן אחרי טיפול 135 אלף קילומטרים, ויודע דבר או שניים על רכבים עם קילומטראז' אסטרונומי. 

עד 135 אלף הרכב טופל כל 15 אלף במורשה טויוטה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבוד למכונאי שיש לו עיניים חדות יותר מהמכשור והניסיון של יצרני השמנים וטויוטה. יכול להיות שהיה משהו לא תקין עם השמן. יכול להיות שהוא עושה עליך סיבוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מטופל עד 135 אלף בשמן של פז.

ויצרן פיג'ו עדיין ממליץ להחליף שמן מנוע כל 15 אלף ורצועה טבולה בו אחרי 105 אלף במנוע 1.2 פיורטק. 

שמע, כל עוד הרכב שלי ממשיך לשרת אותי ולהרגיש כמו חדש, לא איכפת לי להחליף שמן 5000 קילומטרים לפני כולם, באמת שלא. מדובר ב 300₪ הבדל בשנה.

וגם לזרוק 600₪ כל שנה וחצי על החלפת שמן גיר ( לפי מוסך טויוטה זה שמן לכל החיים, השאלה לאיזה אורך החיים).

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, vladclar כתב:

לפי מוסך טויוטה זה שמן לכל החיים, השאלה לאיזה אורך החיים).

בשתי המכוניות שהיו אצלנו בחברה אורך החיים היה פחות מ 70K קילומטר.

הכי מבאס היה להתקע ללא יכולת לצאת מחניון תת-קרקעי כשהגיר מילל ולרכב לא זז. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

יש לי ורסו 2017

81000 ק"מ 

הרכב נמצא על סל"ד 2 2.5 בירידות וגם בעליות הוא מתאמץ אני רגיל שהרכב חוזר לסל"ד בין 1 ל1.5 אחרי שמאיצים  לפעמים הוא יורד ל1.5 ואז הרעש פחות נשמע מהמנוע

האם זה תקין או שיש תקלה בגיר?

עריכה אחרונה על ידי TONI SH
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקין. הגיר הרציף הזה מדמה גיר אוטומטי,  יש לו 7 מצבים,  ולפעמים ההרגשה שהוא מחליף הילוכים.  בירידה היא סוג של מבצע בלימת מנוע - אפשר לעבור למצב ידני , ואם על הצג מופיע לך 5-או 6, ניתן לעלות "הילוך" ל 7.

בעליה זאת פעולה רגילה של הגיר הרציף - סיבובי מנוע עולים במאמץ. 

וגם לא רשמת באיזו מהירות אצלך סיבובי מנוע על 2.5-2 אלף. במהירות סביב 100 קמ"ש זה מצב רגיל.

קשה לקרוא רכב מתאמיץ כאשר זה הסל"ד.

 

לפני 4 שעות, zaf כתב:

בשתי המכוניות שהיו אצלנו בחברה אורך החיים היה פחות מ 70K קילומטר.

 

 

טוב, לזה קוראים "נאחס ".

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העידכון!

זה יכול לקרות גם במהירות של 70 קמ"ש וזה משתנה.

האם אתה יודע אם יש מקום שאפשר להכניס סים של ניווט IGO או משהו כזה?

יש לי את המערכת המקורית די פשוטה ויש שם ניווט ולא הצלחתי למצוא את מקום הסים או הכרטיס.

יש לי מרים שמשות התקנה של טויוטה אבל הוא אחת ל25 בערך מחליט  לא לסגור את החלונות הלכתי לטויוטה החליפו לי חדש אבל זה חוזר על עצמו.. התרגלתי, יש גם את  סוגר המראות זה תוסף נהדר.

אגב איזה לחץ אוויר מומלץ בצמיגים?

תודה

 

עריכה אחרונה על ידי TONI SH
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך אפשרות להשתמש בניווט מהמולטימדיה הזאת, היא גם לא קוראת עברית. ענתיקה לא שימושית במיוחד.

יכול להיות שאתה בטעות לוחץ מהר פעמיים על השלט בנעילת הרכב, ואז החלונות והמראות לא נסגרים? כי ככה זה מתוכנן.

יש לך מדבקה עם לחצי ניפוח צמיגים בקורה של דלת הנהג. אני ממלא לפי הלחץ הגבוה, כי הרכב נוסע עמוס לא מעט פעמים.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון מוורסו 2017 של אבא:

אחרי שעבר לפני מס' חודשים שיפוץ גיר במורשה זמיר במסגרת הרחבת אחריות, לפני תקופה שוב שבק הגיר.. הוא התפלל חזק לה', והתעקש מולם והם אישרו גיר חדש דנדש. ב''ה האוטו כעת מרביץ.

באמת כל הכבוד למנהל שאישר את זה, אבל אני המלצתי לאבא שממהר בדרך כלל.. להימנע מהאצות גסות שלדעתי שחקו לו את הגיר.

בכל אופן לסיכום: ורסו 2017 עם כ- 90 אק''מ שעבר גם שיפוץ וגם החלפה כוללת של גיר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני טוען שנים

הפער בין טויוטה לסיטרואן מבחינת האמינות עצמה לא כזה גדול כפי שנהנים לתאר אותו

הפער האמיתי הוא לקיחת האחריות שלהם אל מול ההתנערות של האחרים

 

כנ"ל מזדה, לפני כשנתיים הוחלף דשבורש שלם (בעלות תיאורתית של 10,000 ש"ח) במזדה 2011 של ידידה עקב הרחבת אחריות

 

רוצים לדעת לעומת זאת מה התגובה של לובינסקי בערך חצי שעה אחרי תום האחריות לבעיות סדרתיות ומוכרות?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, avargel כתב:

חצי שעה אחרי תום האחריות לבעיות סדרתיות ומוכרות?

🤮 מנסיון קודם, למזלי לא שלי ישירות, אבל הגיצים "עפו עלי" 😟

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ראיתי מישהו עם וורסו 2012, עומד באמצע כביש מהיר ליד היישוב אלעד. קצת מבולבל. עצרתי בצד, עזרתי לו לדחוף את האוטו.

ניסיתי לבדוק מה קרה.

אמר לי האוטו מניע ולא נוסע. מעבירים ל D, האוטו כאילו בניוטרל. לא זז.

אמרתי לו יש סיכוי שהלך הגיר.

כל זה כדי להגיד לכם שהוא יד ראשונה, 369 אלף קילומטר, ולא פתחו גיר בחיים.

הוא עוד אומר לי "אין סיכוי שזה גיר! עשה 360 אלף. זה טויוטה זה מחזיק יותר" :-)

פשוט הזוי

  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...