Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים הפיג'ו הגיעה ל140k ולפי דעתי מעולם לא בוצע טיפול החלפה לשמן הגיר (Lifetime)

משום מה אני לא מוצא ברשת שום מידע על הכמות הנדרשת להחלפה של שמן ו\או מאיזה סוג הוא

המנוע הוא 1.2 טורבו

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ETA6 - השמן הוא "לכל החיים". ולכן לא תמצא נתונים.  לפי מה שאמר לי אחד המוסכים המומלצים כאן לרכבי PSA, מחשב הרכב מוציא התראה כשיש צורך בהחלפה.  מצד שני - מעולם לא שמעתי על מישהו שקיבל התרעה כזו, אבל גם לא שמעתי על תיבות שהלכו.

פורסם

יש דגמים שצריכים תקן JWS3309 ויש דגמים שצריכים JWS3324.
 

למיטב זכרוני שנת 2015 היתה שנת התפר בין 3309 ל 3324.

לכן אני ממליץ לפנות למוסך יבואן עם מספר רכב\שלדה לברר את המק"ט של הנוזל שצריך לתיבה שלך.

לפי המקט יהיה אפשר לדעת אם מדובר ב JWS3324 או 3309.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שעתיים, dani666 כתב:

ETA6 - השמן הוא "לכל החיים". ולכן לא תמצא נתונים.  לפי מה שאמר לי אחד המוסכים המומלצים כאן לרכבי PSA, מחשב הרכב מוציא התראה כשיש צורך בהחלפה.  מצד שני - מעולם לא שמעתי על מישהו שקיבל התרעה כזו, אבל גם לא שמעתי על תיבות שהלכו.

כן זה נראה שדווקא אין בעיות עם הגיר הזה, אבל אני מאמין בטיפולים מונעים ובכל זאת 140k, אני לא מאמין שיש שמן שיכול להחזיק ככה בתקינות מלאה

פורסם
לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

יש דגמים שצריכים תקן JWS3309 ויש דגמים שצריכים JWS3324.
 

למיטב זכרוני שנת 2015 היתה שנת התפר בין 3309 ל 3324.

לכן אני ממליץ לפנות למוסך יבואן עם מספר רכב\שלדה לברר את המק"ט של הנוזל שצריך לתיבה שלך.

לפי המקט יהיה אפשר לדעת אם מדובר ב JWS3324 או 3309.

 

איציק

על פי לובינסקי צריך שמן בתקן AW-1

כמות אחרי ריקון 3 ליטר

כמות כוללת 7 ליטר (כנראה שרק 3 ליטר מתרוקנים בעת ניקוז)

פורסם

קיבלת את המק"ט של השמן ?  (המקורי)

לפי מה שאני מוצא בחיפושים ב-גוגל, אז השמן של TOTAL (המקט המקורי של PSA הוא 9734R7) הוא שמן AW-1 JWS3324.

לכן ככל הנראה אתה צריך שמן JWS3324.

לפי מקורות ברשת יש הטוענים שהחל מ 2011 (ולא 2015) זה הדור המתקדם יותר של תיבת ההילוכים של AISIN (דור שני או השד יודע איזה של TF-80SC) והוא מצריך שמן JWS3324.

 

יש המון שמנים שתומכים בתקן הזה, איכותיים מאוד ולא יקרים.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

קיבלת את המק"ט של השמן ?  (המקורי)

לפי מה שאני מוצא בחיפושים ב-גוגל, אז השמן של TOTAL (המקט המקורי של PSA הוא 9734R7) הוא שמן AW-1 JWS3324.

לכן ככל הנראה אתה צריך שמן JWS3324.

לפי מקורות ברשת יש הטוענים שהחל מ 2011 (ולא 2015) זה הדור המתקדם יותר של תיבת ההילוכים של AISIN (דור שני או השד יודע איזה של TF-80SC) והוא מצריך שמן JWS3324.

 

יש המון שמנים שתומכים בתקן הזה, איכותיים מאוד ולא יקרים.

 

יש לך המלצה לשמן איכותי ולא יקר? אני מוצא רק יקרים לצערי

לא חייב TOTAL אבל שיהיה איכותי, 3 ליטר

 

קטע שאני מוצא או AW1 או JWS3324

עריכה אחרונה על ידי BlackChevelle
פורסם
לפני 18 שעות, BlackChevelle כתב:

יש לך המלצה לשמן איכותי ולא יקר? אני מוצא רק יקרים לצערי

לא חייב TOTAL אבל שיהיה איכותי, 3 ליטר

 

קטע שאני מוצא או AW1 או JWS3324

יש של יורול.

אצלי רוקנתי קצת שמן (פתחתי את הבורג הראשון) ראיתי שהצבע שלו שחור. התייעצתי עם מומחה אמר לי תשלים מה שהוצאת ואל תחליף. הרכב עם 160K.

×
×
  • תוכן חדש...