Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה אקורד 2006 עם נתונים של רכב בן 5.. למכור או להשאיר עד הקבר?


guyr

פוסטים מומלצים

אהלן,

אשמח להתלבט עם חוכמת ההמונים..

נתונים:

הונדה אקורד 2006

יד-ראשונה

ק"מ- 110 אלף

ללא תאונות

מצב פנימי מדהים

מצב מכני גם סבבה, למעט החלפות של בלאי טבעי אין מחלות מיוחדות, נוסע סבבה לגמרי.

רכב שני בבית 

2 ילדים קטנים

נסיעה עירונית בעיקר (בית- עבודה (באותה עיר)- גני ילדים)

תאכלס רכב מדהים שעונה על כל הצרכים כרגע

השאלה האם כן בכל זאת למכור אותו כדי להתקדם לרכב יותר מודרני (בטיחותית וכו וגם להימנע מ2 טסטים ובדיקות בלמים)

או להשאיר עד הקבר כי הרכב הזה פשוט לא מתקלקל.

ראיתי ביד שתיים הונדות עם נתונים מפחידים בקטע רע שרוצים עליהם 15 אלף, מצד אחד סבבה שיש לרכב שלי נתונים מצוינים עדיין נראה לי מוזר לבקש 25 אלף שקל על רכב בן 18

מה אתם אומרים?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי משאיר.
לא מכיר את השוק הספציפי של אקורד אבל קשה לי להאמין שתקבל 25, גם לא 20. 
לבקש אפשר כל סכום, אבל רוב האנשים בארץ נרתעים מקניית רכבים ישנים, ומי שמוכן לקנות רכב בן 18 זה בעיקר מחפשי מציאות באלפים בודדים.
תקח את הסכום שתקבל ותוסיף לו 30 אלף שח - עדיין יהיה לא קל למצוא רכב עם נתונים כמו מה שכבר יש לך ביד.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, rolling_stony כתב:

אני הייתי משאיר.
לא מכיר את השוק הספציפי של אקורד אבל קשה לי להאמין שתקבל 25, גם לא 20. 
לבקש אפשר כל סכום, אבל רוב האנשים בארץ נרתעים מקניית רכבים ישנים, ומי שמוכן לקנות רכב בן 18 זה בעיקר מחפשי מציאות באלפים בודדים.
תקח את הסכום שתקבל ותוסיף לו 30 אלף שח - עדיין יהיה לא קל למצוא רכב עם נתונים כמו מה שכבר יש לך ביד.

תודה על החיזוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, slavai כתב:

אני הייתי נשאר או קונה ממך 🤪

וברצינות, למה כן להחליף?

הטרחה הזאת לעשות בדיקת בלמים לפני טסט ועוד שנתיים לעבור ל2 טסטים בשנה.

וכן איכשהו כל כמה זמן מתקלקל משהו (השנה, אלטרנטור, מצבר,איזשהוא מיסב)

וגם המוסכניק שלי לא מתעסק עם חלקים.. הוא רוצה שאני אביא לו את החלקים לטיפול השוטף

תאכלס זה לא סוף העולם ואני סבבה עם זה כי אני כן אוהב את הנושא אבל עם הזמן (ילדים בעיקר) יש פתאום קצת יותר חשובים מהתחביב הזה (כרגע)

קיצור נשאיר את הרכב... אולי בסוף היא תיגנב ולא תהיה התלבטות😄

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אחד הרכבים הכי מוצלחים בעולם מבחינת אמינות, איכות יצור ותמורה לכסף
לא הייתי מוכר, אלא פשוט ממשיך לתחזק אותו כמו שצריך
זה לא רק הפתרון הכי זול עבורך זה גם הפתרון הכי אמין, מול חלופות אחרות שהן חתול בשק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, guyr כתב:

הטרחה הזאת לעשות בדיקת בלמים לפני טסט ועוד שנתיים לעבור ל2 טסטים בשנה.

וכן איכשהו כל כמה זמן מתקלקל משהו (השנה, אלטרנטור, מצבר,איזשהוא מיסב)

וגם המוסכניק שלי לא מתעסק עם חלקים.. הוא רוצה שאני אביא לו את החלקים לטיפול השוטף

תאכלס זה לא סוף העולם ואני סבבה עם זה כי אני כן אוהב את הנושא אבל עם הזמן (ילדים בעיקר) יש פתאום קצת יותר חשובים מהתחביב הזה (כרגע)

קיצור נשאיר את הרכב... אולי בסוף היא תיגנב ולא תהיה התלבטות😄

התיקונים הקטנים האלה לא מגיעים לעלות של פחת ברכב חדש.

 

תשאר ותהנה מהאמינות של היפנים.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משוך עוד שנתיים ותראה אם מפריע לך אישור בלמים וטסט דו שנתי, בזמן הזה תמשיך ליהנות מרכב אמין וזמין לנסיעות הקצרות האלו וגם כך ירידת הערך אפסית בשנתונים האלו כך שזה לא באמת משנה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^לדעתי דברים כאלו שמבוצעים בתזמון ידוע ונשלט על ידך יסתברו ככמעט חסרי משמעות. כלכלית ובכלל.

רק אם הרכב יתחיל פתאום לעשות קונצים לא צפויים זה מטרד ממשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק 2 רכבים יפנים ישנים

2002, 2005

אם מטופלים ועובדים, וגם ככה רוב הנסיעות שלך בעיר, תשאר.

גם 2 טסטים בשנה זה לא סוף הדרך, והאגרה מתחלקת ב 2, אז יותר קל בכיס, והביטוח זול.

הרכבים האלו שמטופלים נכון, נוסעים מעולה גם בגיל 22...למרות שמסביב יש דברים קטנים שמציקים. אבל היתרונות עולים על החסרונות.

 

  • אהבתי 3

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, guyr כתב:

ועוד שנתיים לעבור ל2 טסטים בשנה.

אז תדאג לגבי זה ב-2026.

 

לפני 5 שעות, guyr כתב:

הטרחה הזאת לעשות בדיקת בלמים לפני טסט

יש מקומות שיעשו בשבילך את כל התהליך. תן להם את המכונית וחזור אחרי הטסט.

אולי עולה יותר, אולי לא.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...