Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אתמול נסעתי מהגליל התחתון למודיעין, בערך 150 ק''מ ללא מחסום משטרתי אחד.
אז כן, הסגר הזה מצחיק...
הסגר הזה הוא יותר תודעתי. הרי ברור שאדם שרוצה להגיע לנקודה x מנקודה y יגיע. אולי לא מהדרך הרגילה אבל הוא יגיע בעזרת ה waze.
כשאומרים לאנשים את המילה סגר זה הרבה יותר תודעתי והפנמה מאשר הסגר עצמו. אי אפשר לאטום את המדינה הרמטית.
לפחות הייתי מצפה שהשמיים יהיו סגורים ולא נצטרך להתמודד עם מה שמגיע מבחוץ אבל גם במקרה הזה הפוליטיקה שוב ניצחה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 16 דקות, asix כתב:

לפחות הייתי מצפה שהשמיים יהיו סגורים ולא נצטרך להתמודד עם מה שמגיע מבחוץ אבל גם במקרה הזה הפוליטיקה שוב ניצחה.

 

זו בעיה משפטית, אי אפשר למנוע מאזרח ישראלי להכנס לארץ.. 

פורסם (נערך)

לא צריך תמפת קורונה של משרד הבריאות מספיק תפרסומת באתר שלנו איך שאומרים חיפה על המפה 

 

 

חיפה אדומה על המפה.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • מצחיק 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, yor2 כתב:

לא צריך תמפת קורונה של משרד הבריאות מספיק תפרסומת באתר שלנו איך שאומרים חיפה על המפה 

 

 

חיפה אדומה על המפה.jpg

הייתי שם,יקר יחסית ולטעמי לא שווה את המחיר.

אכלתי טעים יותר בזול יותר.

 

כמובן שזה היה לפני השפעת עם היחצ שיש עכשו והכל היה פתוח ונחמד.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
 
זו בעיה משפטית, אי אפשר למנוע מאזרח ישראלי להכנס לארץ.. 
איך עשו את זה בפעם הקודמת? היה יותר הגיוני שגם לא היו מאפשרים לצאת כי מי שיוצא גם צריך לחזור.
ישראבלוף טיפוסי.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, asix כתב:

איך עשו את זה בפעם הקודמת? היה יותר הגיוני שגם לא היו מאפשרים לצאת כי מי שיוצא גם צריך לחזור.
ישראבלוף טיפוסי.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 

לא עשו את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לאזרחים זרים, אזרחים ישראלים יכלו להיכנס גם בסגר הראשון(פעלו חלק מהטיסות), אגב לא הייתה מגבלה על יציאת אזרחים בסגר הראשון בכלל - אבל בחזור היה בידוד של 14 יום לכלל המדינות.

 

בלטו בבהלתם ישראלים שחיים בארה״ב(רובם כבר אמריקאים כמעט לחלוטין ששנים לא ביקרו פה) שרצו לישראל כאזרחים ישראלים שגילו שיש קורונה וטיפול בבתי חולים בארהב של קורונה הוא יקר(ולא לכולם ביטוח בריאות מלא שיקר מאוד בארה״ב) בזמן שפה יש ביטוח ממלכתי בחינם - קהילות מסויימות שלא חיו פה עשרות שנים אף עלו חולות על טיסות בידיעה שהם חולים ואחרי שלקחו אקמולים להורדת חום רק כדי להגיע לפה ולקבל טיפול רפואי בחינם - כיף.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • מבאס 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

היה סגור 

רק טיסות חילץ ומטען עבדו 

 

אבל אחשב אנשים קנו כרטיסים ולא ידעו איך להחזיר 

וגם השומרת ראש של המלך לא הסכימה לסגור 

  • מעניין 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 3 דקות, yor2 כתב:

 

אבל אחשב אנשים קנו כרטיסים ולא ידעו איך להחזיר 

וגם השומרת ראש של המלך לא הסכימה לסגור 

תעשה בזמנך הפנוי עץ משפחה ותפקידים.

אתה מדבר פה על מלך ואיזה שומרת ראש וחוץ ממך אף אחד לא יודע במי מדובר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

תעשה בזמנך הפנוי עץ משפחה ותפקידים.

אתה מדבר פה על מלך ואיזה שומרת ראש וחוץ ממך אף אחד לא יודע במי מדובר.

 

 

אולי על ביבי ומירי רגב?

מנסה לפענח מתגובותיו

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, Ragnar כתב:

 

אולי על ביבי ומירי רגב?

מנסה לפענח מתגובותיו

מעניין למה הוא המליך אותו,עד כדי כך מעריץ?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

potato שאני קורא מלך זה ביבי 

       

אני ממש לא ממצביעו

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, noknok כתב:

בלטו בבהלתם ישראלים שחיים בארה״ב(רובם כבר אמריקאים כמעט לחלוטין ששנים לא ביקרו פה) שרצו לישראל כאזרחים ישראלים שגילו שיש קורונה וטיפול בבתי חולים בארהב של קורונה הוא יקר(ולא לכולם ביטוח בריאות מלא שיקר מאוד בארה״ב) בזמן שפה יש ביטוח ממלכתי בחינם - קהילות מסויימות שלא חיו פה עשרות שנים אף עלו חולות על טיסות בידיעה שהם חולים ואחרי שלקחו אקמולים להורדת חום רק כדי להגיע לפה ולקבל טיפול רפואי בחינם - כיף.

 

בתור אחד שמכיר מקרוב את הנושא של חוזרים מארה"ב אתה צודק ב-100 אחוז אבל אתה לא תקרא על זה בפורומים שחוזרים לארץ בכדי לקבל טיפולים במגוון מחלות ובעיקר לטיפולי פוריות שהינם חינם אין כסף.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...