Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הנתונים הסגר עובד!!! 

נראה שהגענו לפסגה ומפה מתחילים לגלוש למטה. 

לפחות זה מה שהנתונים מראים , אלא אם כן - במרכזים החרדים נמנעים מבדיקות עקב חול המועד,

ויש גם שיפור בנתוני המאושפזים, חולים קשה - למרות שמספר המונשמים והנפטרים עדיין לא הגיעו לפסגה (או לפחות לא התחילו לרדת).

 

מי יודע אולי הסגר יצליח, רק שלא ישברו ויתחילו לשחרר מוקדם מידי.

פורסם

אתמול מצאו 4674 חיוביים מתוך 46932 בדיקות. בקיצור, 10%.
כדאי לך להכיר את לוח הבקרה של משרד הבריאות
https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general?utm_source=go.gov.il&utm_medium=referral

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ויש אנשים שהם מעל העם מותר הכל 

כל יום מתגלים מפרים הנחיות אז מה רוצים מהציבור 

https://www.ynet.co.il/news/article/HJqpfP98v

 

https://www.ynet.co.il/news/article/H1rrpr5ID#autoplay

 

 

 

 

 

בנו של בנט.jpg

שרה נתניהו.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אתה באמת רוצה לראות את שרה לא מסופרת?
ולפי התכנית "זהו זה", במידה והיא תסכים לשלם קנס 500₪, כולנו נקבל מענק נוסף לכל אזרח.

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כולם מפרים את ההנחיות של הסגר הזה.

גם החברים הכי פחדנים שלי שבסגר הקודם פחדו להוציא את האף מהבית נפגשים עם אנשים ויוצאים.

 

מה הקשר של בנט לזה שחברה של הבן שלו,ילדה בת 15 הלכה ברגל אליו הביתה...ועוד בכיפור,מה הוא אמור לעשות עם זה?

 

סתם מחפשים רכילות זולה.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

החליטו שוב לא להחליט עוד כמה ימים ולעזאזל האזרחים.

במקום להחליט על איזה עוצר מוחלט לשבועיים-שלושה, מורחים ומורחים במשך חודשים ובינתיים יש לנו עוד ועוד בעיות כלכליות.

 

עוד לא הייתה לנו ממשלה כל כך מנותקת, מורמת מעם ופלגנית כזו. העיקר ששרה מסתפרת.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 47 דקות, MadCat_LE כתב:

עוד לא הייתה לנו ממשלה כל כך מנותקת, מורמת מעם ופלגנית כזו. העיקר ששרה מסתפרת.

לגמרי

המצב הזה רק ממחיש כמה 'נבחרי הציבור' שכחו שהם חלק מהציבור.

  • אהבתי 1
פורסם

היום יום רביעי, ה"סגר" (או לכל הפחות הגבלת התנועה) אמור להסתיים ביום שבת, ועד עכשיו, חוץ מאיזה משאל טלפוני לילי בממשלה להארכת הסגר (למה זה תמיד באישון לילה בלי שאף אחד מודע לזה?) שלא יצאה ממנו שום בשורה, ועוד דיון שהיה אמור להתקיים היום ונדחה - אף אחד לא יודע מה קורה או הולך לקרות. מה זה החרא הזה?

פורסם

ובינתיים דחו את הישיבה בעוד יום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הם רוצים לחכות שבועיים לראות את החגים ככה ימשכו אותנו 

 

הם הכוונה הממשלה

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני שעה, MadCat_LE כתב:

העיקר ששרה מסתפרת

 

האדמורית מרחוב בלפור. ראש השב"כ. גילה. הנשיא. כמו שאמר הנביא שלום חנוך:

הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

×
×
  • תוכן חדש...