Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

יש הבדל ענק בין להגיד "היו כמה שלא כיסו"

לבין להגיד "הממוצע של המתנות היה 300" !!!

"ממוצע של המתנות" = רוב האנשים הביאו סביב 300

 

לעומת "היו כמה שהביאו 300" שזה בסדר

 

 

אין קשר. אתה ציירת את הנקודה של להביא 300 ש"ח כלחלוטין לא לגיטימי, "עדיף שלא היה מגיע".

אם זה בסדר לאדם א' זה בסדר לאדם ב'. אפילו אם בסופו של דבר רוב האנשים אכן הביאו סביב 300.

אין לזה כשר לא לכבוד ולא לשמחה. יכולות להיות טריליון ואחת סיבות.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Pika007 כתב:

 

לידיעת הקורא כמגיא:

ABS יש בכל שאומי מעאפן של 1200 שקל.

 

זה לא ABS. אין לך שום סיכוי בעולם לקבל ABS על קורקינט של 1,200 שקל וגם לא על קורקינט של 7,000 שקל וגם לא על קורקינט של 15,000 שקל. 

 

ציטוט

 

ABS יש.

 

 

אין לך. 

 

ציטוט

יכולת לבצע תמרון התחמקות יש.

 

 

אין לך. אגב, גם יכולת ביצוע בלימת חירום אין לך. תאיץ ל-40 קמ"ש ותלחץ על בלמים במקסימום. בתקווה תחזור לדווח. 

 

ציטוט

גודל לא קובע מה זה "צמיג כביש"

 

הוא לא, אבל זה פרמטר חשוב. יש גבול כמה אפשר להעמיס על צמיג של 10 אינץ'. בנוסף כל בור, כל שיבוש בכביש עלול לרסק אותך. צמיגים מתחת ל-14/15 אינץ' אלה צמיגי התאבדות. הצמיג הכי גדול שראיתי אי פעם על קורקינט היה 12.5 אינץ'. קורקינטים יקרים מגיעים עם צמיגי 10 אינץ' וזולים עם 8 אינץ'. 

 

ציטוט

מרכז הכובד שלך בקורקינט נמוך מזה של אופנוע. תתכופף- והוא נהיה נמוך עוד יותר.

 

 

ממש, ממש, ממש לא. אתה עומד על כלי בזמן רכיבה. תעשה את זה עם הקורקינט שלך ותחזור לדווח. נותן לך 10,000 שקל העברה בנקאית מיידית. אתה יודע מה לך למגרש של אופנועים ותעשה שמיניות כמו שעושים בשיעורי רכיבה על אותו גודל שטח. נראה אותך.

 

Triumph Motorcycles To Lay Off 400 Employees - Motoroids - Insta ...

 

ציטוט

האנשים האלה רוכבים על המדרכה כי זו התאבדות לרכב על הכביש. אתה איטי מדי בשביל לא להוות הפרעה לתנועה, כולם יעקפו אותך מימין ומשמאל בלי לראות בעיניים. זו בעיה אצל הנהג הישראלי- אבל גם הנהג צודק, למה מרשים לכלי שנוסע חצי מהמהירות המותרת (במקרה הטוב) לעכב את כולם?

 

ואם יתנו לך לרכב על 35 קמ"ש לא תעכב אותם? ו-45 קמ"ש? עכשיו זה כן יהיה בסדר אצל נהגים ישראלים שנוסעים על 70-80 קמ"ש בעיר או שצריך לתת לקורקינט שלך להגיע ל-70 קמ"ש על צמיגים של 10 אינץ' וברקסים של אופניים בזמן שאתה עומד

 

ציטוט

מי שרוכב על המדרכה, שיקח אחריות על מה שהוא עושה. זה שאין דרך לאתר אותם זה משהו אחר. ומצד שני, גם אין דרך לאתר את מי שהרביץ למישהו ברחוב.

 

 

יש לי וחבל על הויכוח המטופש שלך בכלל. אדם שהולך ברגל הרבה יותר קל לתפוס אותו מאשר איזה זבל אנושי שפוגע בילד בן ה-7 שלך על המדרכה, מרסק את הלסת שלו ועכשיו לך תרדוף אחריו כשהוא בורח ממך במהירות 30-40 קמ"ש על הקורקינט שלו (בתקווה מתחת לגלגלים של אוטובוס, אבל חבל לי על הנהג שיאבד את פרנסתו)  

 

ציטוט

בקיצור, בחיים לא בדקת מה נותן קורקינט חשמלי בכל רמת מחיר או מה הדברים האלו נותנים בכלל.

 

בקיצור בחיים לא רכבת על דו"ג אמיתי ולא על הצעצוע המקומבן שלך והחלטת שיש לו 90% מיכולת של אופנוע. בוא אגלה לך סוד אין לו אפילו 5% מהיכולת של אופנוע 125 סמ"ק. 

 

ככה נראה אופנוע הכי בסיסי של הונדה 

 

image.thumb.png.35eb6414de54ef927928e136177bb5f7.png

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם

שאלה- מי לדעתכם גורר לאירוע גרנדיוזי יותר? החתן או הכלה?
 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 2 דקות, stum כתב:

גם הקטע הזה של חברים טובים שנותנים אלפיות אחד לשני, זה קצת מצחיק (מודה שגם אני שאוב לזה אבל מה לעשות)

תחשוב שכשהחבר הראשון מתחתן כולם בני 20-25-30 רווקים אלפייה שתיים שלוש - זה בקטנה.

אבל כשהחבר האחרון מתחתן, כולם כבר בני 40 עם ילדים, גנים, משכנתא, ופתאום האלפייה שתיים שלוש האלו הרבה יותר קשה לשים. במיוחד בתקופות לחוצות.

 

אין מה לעשות

מי שנתן לך 1000 אתה צריך להחזיר לו

 

בלי שום קשר לאם תחזיר או לא

יש נורמות.

גם אני לפעמים מרגיש שזה מיותר לשים 80-150 שקל טיפ על ארוחה או 20 שקל  טיפ לשליח ששם לי משהו אצל השומר

אבל יש נורמות. אפילו שאף אחד לא ישים אותך בכלא  אם  לא תשאיר טיפ או לא תתן מתנה יפה בחתונה

Just now, hwgeek כתב:

שאלה- מי לדעתכם גורר לאירוע גרנדיוזי יותר? החתן או הכלה?
 

 

אין חוק..גם וגם

משתנה מזוג לזוג

פורסם
לפני 3 דקות, hwgeek כתב:

שאלה- מי לדעתכם גורר לאירוע גרנדיוזי יותר? החתן או הכלה?
 

עוד לא פגשתי חתן שמעניין אותו האירוע.

"תעשה מה שהיא רוצה ושחרר אותי",

העיקר לא לריב סביב זה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

 

אין קשר. אתה ציירת את הנקודה של להביא 300 ש"ח כלחלוטין לא לגיטימי, "עדיף שלא היה מגיע".

אם זה בסדר לאדם א' זה בסדר לאדם ב'. אפילו אם בסופו של דבר רוב האנשים אכן הביאו סביב 300.

אין לזה כשר לא לכבוד ולא לשמחה. יכולות להיות טריליון ואחת סיבות.

 

הוא אמר שהביאו לחבר שלו "ממוצע של 300 שקל"

הוא לא אמר שאיזה חבר, שבדיוק סטודנט וקנה דירה ואין לו כסף הביא 300 שקל וכל השאר הביאו סבבה

Just now, Potato כתב:

עוד לא פגשתי חתן שמעניין אותו האירוע.

"תעשה מה שהיא רוצה ושחרר אותי",

העיקר לא לריב סביב זה.

 

יש המון כאלה

שמגיעים אליי לבד לדבר על כל התוספות

לפעמים זה בכלל לא מעניין את הכלה

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

בטח הם פחדו מהחמה :-)

 

בחורות לא באמת מעניין אותן מה זה הגברה ...תאורה כן כי זה משהו שרואים בעיניים

הבאסים והשבירות של הסוף לא מעניינות את הכלה

זה יותר החתן והחברים שחוזרים  מהשירותים

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

זה לא ABS. אין לך שום סיכוי בעולם לקבל ABS על קורקינט של 1,200 שקל וגם לא על קורקינט של 7,000 שקל וגם לא על קורקינט של 15,000 שקל. 

על קורקינט של 1200 שקל אתה מקבל מגביל עוצמת בלימה שמונע את נעילת הגלגל. זה טוב על קרקע יבשה, לא טוב על רטובה.

ב 7000 ש"ח אתה מקבל ABS. ב 15,000 ש"ח אתה מקבל את האמא של כל ה ABS. לך בצע סקר שוק, אתה לגמרי לא מעורה במבנה של הדברים האלו.

 

אין לך. 

ראה למעלה.

 

אין לך. אגב, גם יכולת ביצוע בלימת חירום אין לך. תאיץ ל-40 קמ"ש ותלחץ על בלמים במקסימום. בתקווה תחזור לדווח. 

בוצע ב 50 קמ"ש (לא על שלי, לי אין קורקינט בכלל), אני פה כדי לדווח. הכל תלוי במה הכלי מתוכנן לעשות. כלים שנוסעים ב 50 קמ"ש מתוכננים גם לבלום מ 50 קמ"ש, כולל בלימות חירום. אם הנושא מעניין אותך ראה סקירות ביוטיוב, הן כוללות מבחני עצירה שכאלו.

 

ממש, ממש, ממש לא. אתה עומד על כלי בזמן רכיבה. תעשה את זה עם הקורקינט שלך ותחזור לדווח. נותן לך 10,000 שקל העברה בנקאית מיידית. אתה יודע מה לך למגרש של אופנועים ותעשה שמיניות כמו שעושים בשיעורי רכיבה על אותו גודל שטח. נראה אותך.

 

Triumph Motorcycles To Lay Off 400 Employees - Motoroids - Insta ...

איפה נמצא מרכז הגוף של הגוף שלך, אתה יודע? כן, אתה עומד על הכלי בזמן רכיבה. אבל אתה עומד במרחק של כלום מהקרקע, לא יושב על כיסא שמתחיל בגובה המותן שלך. לצלם לך את השמיניות? לא יזיקו לי 10,000 ש"ח כרגע (אבל תדאג לי לקורקינט, מה שאני רוכב עליו מסוגל לבצע שמיניות גם על היקף של כדורגל)

 

 

ואם יתנו לך לרכב על 35 קמ"ש לא תעכב אותם? ו-45 קמ"ש? עכשיו זה כן יהיה בסדר אצל נהגים ישראלים שנוסעים על 70-80 קמ"ש בעיר או שצריך לתת לקורקינט שלך להגיע ל-70 קמ"ש על צמיגים של 10 אינץ' וברקסים של אופניים? 

35 קמ"ש לא יעכב תנועה בתוך רחובות צרים שאינם כביש עירוני ראשי, ו 45 קמ"ש ממש לא. כבר סיכמנו שהדברים האלו מיועדים לנסיעות קצרות.

 

 

בקיצור בחיים לא רכבת על דו"ג אמיתי ולא על הצעצוע המקומבן שלך והחלטת שיש לך 90% מיכולת של אופנוע. בוא אגלה לך סוד אין לו אפילו 5% מהיכולת של אופנוע 125 סמ"ק. 

רכבתי מספיק על 125 ועל 250, תודה רבה. גם בכביש וגם בשטח. עכשין נשאלת השאלה, האם עלית על קורקינט בחיים שלך שהוא לא ה BIRD/LIME שמפוזרים בת"א? כנראה שלא.

 

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

בחורות לא באמת מעניין אותן מה זה הגברה ...תאורה כן כי זה משהו שרואים בעיניים

הבאסים והשבירות של הסוף לא מעניינות את הכלה

זה יותר החתן והחברים שחוזרים  מהשירותים

 

בטח הם גברים אחושרמוטה ועשו קוק

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Pika007 כתב:

בוצע ב 50 קמ"ש (לא על שלי, לי אין קורקינט בכלל), אני פה כדי לדווח. הכל תלוי במה הכלי מתוכנן לעשות. כלים שנוסעים ב 50 קמ"ש מתוכננים גם לבלום מ 50 קמ"ש, כולל בלימות חירום. אם הנושא מעניין אותך ראה סקירות ביוטיוב, הן כוללות מבחני עצירה שכאלו.

 

העיקר אתה מבלבל את המוח. תישאר עם היוטיוב תחייה יותר שנים. סיימנו כאן. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

העיקר אתה מבלבל את המוח. תישאר עם היוטיוב תחייה יותר שנים. סיימנו כאן. 

מבלבל לך את המוח? אני ביצעתי. לא סרטון ביוטיוב.

רכבתי על מספיק דברים, קורקינטים, אופניים, חדנועים, גם בארץ וגם בחו"ל. מה שנאמר לך פה הוא מניסיון אישי למרות שאני מחזיק משהו אחר, לא קורקינט.

בינתיים זה שמבלבל את המוח בלי לדעת על מה הוא מדבר זה אתה.

ההמלצה על מבחנים ביוטיוב הייתה כדי שיהיה לך מושג בסיסי על מה אתה מדבר, בניגוד להודעות שאתה שופך כאן בנושא בינתיים שרצופות בטעויות למרות שאתה מציג את זה בצורה כל כך נחרצת ("גם בקורקינט של 15,000 שקל אין לך ABS" )

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

יש הבדל ענק בין להגיד "היו כמה שלא כיסו"

לבין להגיד "הממוצע של המתנות היה 300" !!!

"ממוצע של המתנות" = רוב האנשים הביאו סביב 300

 

זה מסכם את כל הדיון... מי שעושה אירוע מעל הפופיק (אתה ציירת על הזמן תמונה שמי שעושה אירועים ענקיים זה אנשים שיש להם רזרבות).

וחושב שהחברים שלו הם כספומט .. 

ומגלה בסוף האירוע שהוא חי בסרט , אז הוא כנראה חי בסרט..

הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שלפחות הוא יקח את זה כשכר לימוד לעתיד ושיבין מהר לאט הרוח נושבת. 

 

שכל אחד יעשה אירוע לפי הנורמות שלו,  אם בסוף יתברר שהחברים והמשפחה הם בנורמה יותר גבוהה אז שישאר עם רווח.

ואם יתברר שהחברים והמשפחה בנומרה קצת יותר נמוכה אז שירגיש טוב שהוא נתן להם להרגיש לפחות ערב אחד. 

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, Pika007 כתב:

35 קמ"ש לא יעכב תנועה בתוך רחובות צרים שאינם כביש עירוני ראשי, ו 45 קמ"ש ממש לא. כבר סיכמנו שהדברים האלו מיועדים לנסיעות קצרות.

 

ברחוב צר תסתדר מצויין גם עם 25 קמ"ש אז בוא נפסיק ללכת סחור-סחור ותגיד שאתה מחפש תחליף רכב/אופנוע שתוכל לרכב בעיר ללא רגולציה. בישראל, כמו תמיד דברים מתחילים בכוונות טובות ויוצאים מכלל שליטה ואני צריך לראות ולהתמודד על בסיס יומיומי עם המטומטמים האלה שרוכבים על קורקינט בנתיבי איילון או מסיעים את הקניות שלהם מהסופר תוך כדי שהם חוצים צומת אחר צומת באור אדום או מזגזגים בין הולכי רגל על המדרכות. בנוסף, אני מפחד שיום אחד ילד יקרא את הקשקוש שלך (שיאומי ב-1,200 שקל עם ABS חחחחחחחחחחחחח) ויחשוב שהצעצועים החצי אפויים האלה ששפכו ברחובות הערים יכול להחליף אמצעי תחבורה אמיתי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...