Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחפש רכב שמתאים לשלושה כסאות בטיחות (לא גדולים בהכרח) לנסיעה שנתית של 18 אלף ק"מ. מבחינת שיקול כספי מה שחשוב הוא שההוצאה השנתית שכוללת ירידת ערך טיפולים ודלק צפויה להיות נמוכה כמה שיותר (העלות הראשונית יכולה להיות עד 80000). חשוב גם שלרכב יהיה תא מטען גדול לעגלה עם אמבטיה וגם מקום למזוודה או שני תיקים גדולים. יש גם חשיבות לבטיחות.

 

הדגמים שנראים לי רלוונטים הם:

קיה נירו 2017

קיה סיד סטיישן 2015

יונדאי i30CW משנת 2014

רנו פלואנס דיזל

רנו אסטייט דיזל

סיטרואן C4 פיקאסו 2015

פיג'ו 308CW משנת 2015

פיג'ו 3008 משנת 2015

טיוטה אוריס 2014

טויוטה פריוס 2013

 

מה אתם ממליצים? אולי רכב אחר שלא חשבתי עליו?

 

 

 

פורסם

הכי מתאים לצרכים מהרשימה: C4 פיקאסו

אחריו כל אחד מרכבי הסטיישן שהצעת.

 

הבעיה שאצלך פרמטר הכי חשוב הוא ירידת ערך ודלק ולכן קנה את הטיוטה אוריס.

אחר כך תחשוב איך אתה מכניס שתי מזוודות ועגלה פנימה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

מוסיף לרשימה 508 עם המנוע של המתיחת פנים.

רכב מנהלים (גדול, מרווח עם תא מטען גדול) בכלום כסף

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

ב-80K לדעתי לא להתפשר על רכב ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

לקורולה ואוריס מ-2017 (אולי אפילו 16) בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. לקורולה שמירת ערך מצויינת אך היא גם יקרה לרכישה. אולי שווה לשקול גם אוונסיס שגדולה ומרווחת יותר, אך קצת פחות חסכונית ופחות מבוקשת מהקורולה.

סקודה אוקטביה מהדגמים שאחרי מתיחת הפנים גם מתחילה להתקרב לאיזור 80K, אלה בדרך כלל המנועים הקטנים ואולי רכבים יוצאי ליסינג אבל היא חסכונית, מרווחת מאוד, שימושית ונוחה. יש מערכות בטיחות אקטיביות אבל הסחירות ושמירת הערך פחות מוצלחים משל טויוטה קורולה וגם מוניטין האמינות.

 

פורסם

יונדאי איוניק 2017 מליסינג תכנס בתקציב, ותכלול מגוון יפה של מערכות בטיחות. יש לה ספסל אחורי רחב, ותא מטען גדול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הייתי מוסיף לרשימה שלך טויוטה וורסו: שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה טובים למושבי בטיחות, תא המטען גדול כאשר משתמשים רק בחמישה מושבים.
שמירת הערך טובה וצריכת הדלק לא גרוע (אבל מן הסתם לא ברמה של ההיברידיות והדיזלים).

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

עשיתי השוואה גסה בין כמה רכבים מצורף פה האקסל. יצא לי בתחשיב הגס שהכי משתלם המרשימה זה רנו אסטייט דיזל 2015 עם עלות חודשית של 1500 ש"ח בערך. לטיוטה אוריס 2017 יש עלות חודשית של 1700 ש"ח בערך. עכשיו השאלה היא האם אני רוצה לשלם 200 ש"ח לחודש עבור מערכות בטיחות אקטיביות שיש באוריס.

Copy of השוואת אחזקה בין רכבים.xlsx

פורסם
לפני כשעה, שלומו כתב:

עשיתי השוואה גסה בין כמה רכבים מצורף פה האקסל. יצא לי בתחשיב הגס שהכי משתלם המרשימה זה רנו אסטייט דיזל 2015 עם עלות חודשית של 1500 ש"ח בערך. לטיוטה אוריס 2017 יש עלות חודשית של 1700 ש"ח בערך. עכשיו השאלה היא האם אני רוצה לשלם 200 ש"ח לחודש עבור מערכות בטיחות אקטיביות שיש באוריס.

Copy of השוואת אחזקה בין רכבים.xlsx 9.78 kB · 1 download

 

לא יודע מאיפה הבאת את הנתונים הנ"ל - אין מצב שתמצא קיה נירו ב-78000 ש"ח, גם המחיר של האוריס לא ריאלי, ו(לדעתי) הערכות ירידת הערך שלך בזירת האוריס והנירו מנותקות מהמציאות. לדעתי הנירו ישמור על ערכו טוב בהרבה מהאוריס, ושניהם יאבדו יותר ממה שאתה צופה באקסל שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לשלושה כסאות בטיחות חד משמעית מיניואן, עברתי מסניק לספורטאג' (כסא אחד ושני בוסטרים), והסניק היה עדיף. 

סיטרואן C4 פיקאסו 2015 

טויוטה ורסו

קיה קארנס

אפילו סניק 5 מקומות ישנה תתאים מאוד, אם אתה מוכן להתפשר על רכב מאותגר טכנולוגית יחסית לרכבים מודרניים, זאת היתה סיבת ההחלפה אצלי.

פורסם
לפני 55 דקות, zvit כתב:

 

לא יודע מאיפה הבאת את הנתונים הנ"ל - אין מצב שתמצא קיה נירו ב-78000 ש"ח, גם המחיר של האוריס לא ריאלי, ו(לדעתי) הערכות ירידת הערך שלך בזירת האוריס והנירו מנותקות מהמציאות. לדעתי הנירו ישמור על ערכו טוב בהרבה מהאוריס, ושניהם יאבדו יותר ממה שאתה צופה באקסל שלך.

צודק, המחירים הם אופטימיים לקניה (לקחתי את המחיר הכי זול שמצאתי ביד 2 לכל הדגמים). לגבי ירידת הערך אתה גם צודק, אולי אני קצת מוטה לרכב עם בטיחות אקטיבית ומנסה לשכנע את עצמי שזה יעלה לי רק עוד 200 שח לחודש (בהנחה שאחזיק ברכב 5 שנים) כנראה 300 שח יותר ריאלי. גם לתת תחזית לתחזוקה של הרכבים האלה קצת קשה לי, אבל אני משחק עם הפרמטרים של כל המספרים האלה כדי לקבל תחושה מה העלות אחזקה בגדול.

לפני 13 דקות, khalil כתב:

לשלושה כסאות בטיחות חד משמעית מיניואן, עברתי מסניק לספורטאג' (כסא אחד ושני בוסטרים), והסניק היה עדיף. 

סיטרואן C4 פיקאסו 2015 

טויוטה ורסו

קיה קארנס

אפילו סניק 5 מקומות ישנה תתאים מאוד, אם אתה מוכן להתפשר על רכב מאותגר טכנולוגית יחסית לרכבים מודרניים, זאת היתה סיבת ההחלפה אצלי.

יש כאן באמת התלבטות. מצד אחד יש סיכוי טוב שאני אצטרך 6-7 מושבים עוד 3 שנים. מצד שני רק פעמיים שלוש בחודש הרכב צפוי להכיל את כל הילדים ורוב הזמן יסע רק הנהג. דרך אגב כשכתבתי שלושה כסאות בטיחות התכוונתי שני בוסטר רצועות צר וכסא בטיחות נגד כיוון הנסיעה צר, ראיתי ששילוב כזה נכנס כמעט בכל משפחתית (כמובן שבC4 הוא יכנס ממש בקלות). יש כאן עוד פעם שאלה האם לשלם עוד 200 ש"ח בחודש בשביל הנוחות של הרכבה קלה של הכסאות בטיחות (פעם בשנה) ומרחב יותר גדול בבגאז (שנצרך פעם פעמיים בחודש) ובתא הנוסעים שהיא לא קריטית אבל בהחלט מועילה ונחמדה.

×
×
  • תוכן חדש...