Jump to content

שלומו

  • פרסום הודעות

    21
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות שלומו

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מצ"ב שגרת טיפולים עדכנית לפיקאסו Blue HDI 1.6. השמן שכתוב שם זה 05W30 B71 2297 שגרת טיפולים.pdf
  2. יש הרבה רכבים שיכולים להכיל שלושה כסאות בטיחות (לפחות אחד בוסטר רצועות) וכנראה גם הגולף יכול. העניין הוא שהכסאות צריכים להיות צרים ומשתלבים טוב אחד ליד השני. ההתקנה בכמעט כל הרכבים (חוץ מרכבים עם שלוש מושבים נפרדים בשורה השניה כמו בפיקאסו ורוב המיניוואנים) היא בעזרת חגורות הבטיחות ולא האיזופיקס (אבל כן אפשר להשתמש ברצועה העליונה של האיזופיקס בבוסטר). התקנה כזאת של שלושה כסאות היא די קשה (יכולה לקחת אפילו שעה עבודה) ודורשת תכנון. גם רוב האנשים לא מתקינים נכון כסאות בעזרת חגורות הבטיחות. גם רוב (אבל לא כל, למשל בוסטר רצועות גרקו טרנזישן די צר וקיבל ציונים טובים) הכסאות עם ציוני בטיחות גבוהים יהיו רחבים מדי. בקיצור אם רוצים לחסוך (ולא לקנות רכב חדש ורחב כמו פיקאסו) ולא מתכוונים להוציא את הכסאות מהרכב לעיתים קרובות אז שווה ללכת לחנות עם מוכר שהתמחה בכסאות בטיחות, להתייעץ איתו ולעשות בדיקה מעשית איך ואיזה 3 כסאות נכנסים לרכב. שווה לנסות לקבל הדרכה מעשית איך להתקין את כל הכיסאות נכון (אולי אפילו לצלם) זה לא טריוואלי. אם יש לך כבר כסא בטיחות רחב כנראה שתצטרך לקנות צר במקומו אבל זה יעלה בסביבות אלף שח ולא כמה עשרות אלפי שח במקרה של החלפת רכב. נכון מאוד. כדאי עד גיל 3-4 ובטח לא לפני 2 לשים את התינוק בכסא נגד כיוון הנסיעה. אחר כך (גיל 3-9 בערך) כדאי לשים עם כיוון הנסיעה בכסא בטיחות/בוסטר עם רצועות עד המשקל המקסימלי בהוראות יצרן. אחר כך להשתמש בבוסטר גב. צריך לשים לב שיש הבדל גדול בין התקנים באירופה לאמריקה בכסאות בטיחות באופן ההתקנה ובמגבלות המשקל והגובה. צריך גם לשים לב שהשימוש באיזופיקס הוא רק עד משקל 30 קילו של הילד פלוס הכיסא (כיסא שוקל בערך 10 קילו זה כתוב במפרט שלו) ואחר כך צריך לחבר את הכסא עם חגורות הבטיחות שהן חזקות יותר ועמידות למשקלים של מבוגר. בקיצור שווה להתייעץ עם מוכר שמבין (אפשר גם באינטרנט זה בלוג טוב https://blog.toyland.co.il/4-כסאות-בטיחות-וסלקל-אחד-לרכב-צפוף/) יש כמה רכיבי בטיחות ברכב שכדאי לא להתקמצן בהם יותר מדי כמו צמיגים וכסאות בטיחות. לא חייבים ללכת על הכי יקר אבל כן עדיף כסא שעבר מבחן בטיחות וקבל ציון גבוה. גם כדאי לבדוק מה תאריך התפוגה של הכסא.
  3. יש סיכון מוגדל שהרכב יתקע באמצע הדרך (תשים לב שיש מספיק מים ושמן לפני כל נסיעה מאומצת ושהרכב לא מתחמם מדי בעליות). אם זה סיכון שאתה מוכן לקחת אז כן זה משתלם.
  4. נראה לי שהבגאז של אוריס סטיישן יהיה נוח יותר. מודל 2017 עם בטיחות אקטיבית בתקציב
  5. מצאתי פיקאסו אחר שהיה מונית. פיקאסו דיזל 1.6 2016 אוטומטית רגילה עם 178 אלף קילומטר במצב טוב לפי חבר מוסכניק שלי. איזה טיפולים גדולים רכב כזה היה צריך היה לעבור בעבר וצריך לעבור בעתיד? המוכר אמר לי שהטיפול הגדול היחידי שעשה לרכב זה החלפת רצועת תזמון. איך אפשר לדעת אם יש קריאות שירות שצריך לעשות לרכב, יש לו כבר מספר רישוי חדש ולמספר הזה לא מופיעים קריאות שירות באתר של לובינסקי. איזה מוסכים מומלצים באיזור עפולה וחיפה יש בשביל סיטרואן? האם טיפולים שוטפים שנתיים צריך לעשות במוסך מתמחה כזה או אפשר בכל מקום?
  6. ראיתי ש save כתב על פיקאסו C4 דיזל (אולי זה רק למנוע 2.0 ולא 1.6 ? ) : "מצבר כל שנתיים . מצבר זה אלפייה. צמיגים לפי הצורך. צמיג זה ₪500 . לקראת 80K תושבות מנוע מתעייפות. תושבת זה ₪1500. לפעמים בית טרמוסטט מפלסטיק מתעוות .בית כזה זה ₪1500 (בלי עבודה) . ראיתי גם החלפת מזרקים ב 180K קמ ואז גם מגיע זמן רצועת תזמון. מזרק סולר מקורי אינו מק"ט זול "
  7. הרכב הזה צריך טיפול 180 אלף מיוחד? מה כלול בטיפול כזה ומה העלויות? הגיר הרובוטי הזה (שאמרת שהוא די אמין) מצריך טיפולים יקרים?
  8. מי אתה חושב שזה בפורום? הם פירסמו משהו בעייתי לגבי הרכב?

  9. אני רוצה רכב מרווח לשלוש כיסאות בטיחות. אני בודק הצעה לסיטרואן פיקאסו דיזל BlueHDi 1.6 שנת 2015 עם 170 אלף קילומטר ב30 אלף שקל. הרכב מתוחזק באופן פרטי ע"י המוכר (נהג מונית לשעבר שהשתמש ברכב שנה אחת בתור מונית ואז הפך לפרטי) וחבר שלו ששניהם טכנאי רכב. ברור לי שהמוכר מבין טוב יותר מכל בדיקה שאעשה את המצב של הרכב. אני רוצה שהרכב יחזיק לפחות 3-4 שנים עם טיפולים של 5-20 אלף שקל לכל התקופה. האם שווה לי להתעניין בבדיקה רצינית וקנייה של כזה רכב?
  10. אני חושב ששווה לכם לשקול לקנות במגדל העמק. יש אוטובוס ישיר חצי שעה לטכניון. יש הרבה עבודה באיזורי התעשייה. יש קהילות דתיות נחמדות: חב"ד גרעין תורני ועדות המזרח. הנדל"ן בעיר לא הוצף (בינתיים?) כמו עפולה לכן המחירים של קניה והשכרת דירה קצת יותר גבוהים בשנים האחרונות. מזג האויר במגדל העמק יותר נעים מעפולה.

  11. מה לגבי רנו גרנד סניק דיזל? האם הוא משתווה לפיקאסו 165 כ"ס מבחינת נוחות שימוש ואמינות (המנוע חלש יותר אבל חסכוני יותר)?
  12. סביר מאוד שאם בחודש מסויים משתחררים הרבה רכבי ליסינג מדגם מסויים למכירה אז המחיר של הדגם הזה ירד. האם יש אפשרות לדעת כמה רכבי ליסינג מדגם מסויים עומדים להמכר בחודשים הקרובים? אותי מעניין ספציפית קיה נירו וטויוטה אוריס.
  13. יכול להיות שיש בעיה עם הטרמוסטט של המנוע. אם מחשב הרכב חושב שחום המנוע גבוה מדי (לא סביר שהמנוע באמת חם מדי בתחילת נסיעה) הוא יכול להשבית את המדחס של המזגן.
  14. דרך אגב יותר זול לחסוך מקום בספסל האחורי פשוט על ידי קנייה של כיסאות צרים. אם מחברים את הכיסאות בטיחות הצרים בעזרת החגורות (קצת יותר מורכב מרוב הכיסאות) ולא בעזרת האיזופיקס אפשר למקם את הכסאות כך שיהיה מקום (לא בנוחות גדולה) לעוד נוסע בכל משפחתית נורמלית ומעלה בגודל. משפחתית גדולה וזולה רנו פלואנס. שים לב שלרכבי סטיישן יש תא מטען גדול אך בדרך כלל מושב אחורי בגודל רגיל, לכן אם אתה לא צריך תא מטען גדול במיוחד אתה לא צריך לחפש דווקא סטיישן.
  15. אולי רנו קנגו בנזין תתאים. היא מרווחת וזולה. היא די בזבזנית בדלק ועם מנוע חלש אבל בנסיעות קצרות זאת לא בעיה כל כך. אני לא יודע לגבי אמינות.
×
×
  • Create New...