Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 35 דקות, khalil כתב:

המענק חודשי? איפה שמעת את זה? לפ מה שאני יודע זה חד פעמי.

 

זה מענק אחר, בשביל לקבל 3000 שקל במענק הזה @ChemGuy85 שלנו היה צריך להיות נשוי עם 3 ילדים, ואז כנראה להתחלק איתם במענק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ככה בדיוק נראת בועה ושאף אחד לא יספר לי אחרת. חברת שפשטה רגל בשנת 2013 ונשארה לתפקד בתור חברת זומבי שמתפרנסת מכספי תמלוגים על מותג ותיק פטנטים מזנקת במאות אחוזים ביום רק כי הם הודיעו שהם נכנסים לתחום הפארמה. בקיצור הכסף הזול ממלא את החריצים האחרונים בכלכלה האמריקאית.

 

image.thumb.png.483e76245ac11ba6e53dc56cd0ebf3e3.png

פורסם

אתה יודע מה זה אומר אבל נכון ? הכסף הזה, שיש לך בבנק בהשקעות בבלטות וכו' וכו'.

ארה"ב די מחרבנת לו את הערך עכשיו.

פורסם

אם מישהו חושב שהחובות האלה מתישהו ישולמו (זה עוד לפני התוספת שתהיה עד סוף השנה) כנראה נשם יותר מידי גז פלפל בהפגנות נגד ביבי. 

 

image.thumb.png.047b9afe43a199374db1b64fc76b4322.png

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

ככה בדיוק נראת בועה ושאף אחד לא יספר לי אחרת. חברת שפשטה רגל בשנת 2013 ונשארה לתפקד בתור חברת זומבי שמתפרנסת מכספי תמלוגים על מותג ותיק פטנטים מזנקת במאות אחוזים ביום רק כי הם הודיעו שהם נכנסים לתחום הפארמה. בקיצור הכסף הזול ממלא את החריצים האחרונים בכלכלה האמריקאית.

 

image.thumb.png.483e76245ac11ba6e53dc56cd0ebf3e3.png

 

image.thumb.png.0da1083af91096d256927d493f5847b0.png

 

בקו הנמוך של 2019 החברה הייתה שווה בערך 150 מיליון דולר.

אתמול אושר להם הלוואה של 765מיליון דולר להשקעה בתוכנית של תרופות?

 

כמה לדעתך שווה חברה שמקבלת הלוואות מדינה של 765 מיליון דולר? 

עכשיו היא הגיעה לשווי של 1.2 מילארד דולר. 

השאלה האם היא תצליח לעשות משהו עם ה 765 מיליון דולר.... 

 

אבל אני אומר לך בוודאות שחברה עם 765 מיליון דולר בקופה שווה יותר מחברה בלי 765 מיליון דולר בקופה 

 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם מישהו חושב שהחובות האלה מתישהו ישולמו (זה עוד לפני התוספת שתהיה עד סוף השנה) כנראה נשם יותר מידי גז פלפל בהפגנות נגד ביבי. 

 

 

 

אתה מזכיר את זה כל פעם בשמחה , ברור לך שזה יבוא על חשבון הפנסיה שלך / חסכונות שלך ? 

כי מי בעלי החוב הגדולים של כל החובות הללו ? קרנות הפנסיה ומדינות 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, korola כתב:

 

image.thumb.png.0da1083af91096d256927d493f5847b0.png

 

בקו הנמוך של 2019 החברה הייתה שווה בערך 150 מיליון דולר.

אתמול אושר להם הלוואה של 765מיליון דולר להשקעה בתוכנית של תרופות?

 

כמה לדעתך שווה חברה שמקבלת הלוואות מדינה של 765 מיליון דולר? 

עכשיו היא הגיעה לשווי של 1.2 מילארד דולר. 

השאלה האם היא תצליח לעשות משהו עם ה 765 מיליון דולר.... 

 

אבל אני אומר לך בוודאות שחברה עם 765 מיליון דולר בקופה שווה יותר מחברה בלי 765 מיליון דולר בקופה 

 

 

Kodak הייתה יצרן מצלמות שפשטה רגל בשנת 2013 ומאז מתקיימת רק כדי לגבות תמלוגים על תיק הפטנטים שלה. החברה מקבלת 765M דולר הלוואה לייצר מסכות, אלכוג'ל ותרופות ג'נריות. פתאום השווי בבורסה מזנק לרמה שהייתה ב-2012 כאשר Kodak הייתה חברה פעילה עם מצלמות פרימיום, טכנולוגיה מתקדמת ולקוחות נאמנים. 

 

אם מה שקורה עכשיו בבורסה זו לא אמא של כל בועות הערכות שווי אני לא יודע מה כן. מרוב שהמערכת מוצפת למוות בכסף זול הבוטים שמנהלים את הבורסה לא יודעים מה לעשות עם כל זה אז הם דוחפים כסף לכל buzzword. 

 

לפני 13 דקות, YaronNahum כתב:

 

אתה מזכיר את זה כל פעם בשמחה , ברור לך שזה יבוא על חשבון הפנסיה שלך / חסכונות שלך ? 

כי מי בעלי החוב הגדולים של כל החובות הללו ? קרנות הפנסיה ומדינות 

 

אני מזכיר את זה בציניות. די ברור שהכלכלה הולכת לפח זבל מה שקורה עכשיו אלה הימים האחרונים של פומפיי. (טיפ למטיילים אם תסעו לדרום איטליה תבקרו בהרקולנאום ולא בפומפיי כי העיר השתמרה הרבה יותר טוב והרבה פחות ממוסחרת)

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 27 דקות, ChemGuy85 כתב:

פתאום השווי בבורסה מזנק לרמה שהייתה ב-2012 כאשר Kodak הייתה חברה פעילה עם מצלמות פרימיום, טכנולוגיה מתקדמת ולקוחות נאמנים. 

היתה חברה גוססת בלי טכנולוגיה. ייצרה סרטי צילום וניירות צילום.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 35 דקות, Night Driver כתב:

היתה חברה גוססת בלי טכנולוגיה. ייצרה סרטי צילום וניירות צילום.

סרטי צילום רלוונטיים בערך עשור לפני 2013,

היא התגלגלה על משהו עשור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, David32 כתב:

אדים. עזוב אותך - קודאק גססה.

 

כל תעשיית הצילום גוססת. זו לא הנקודה. לקודאק היה פרוטפוליו אדיר של טכנולוגיה ופטנטנים שהם מכרו במטרה להישאר בחיים ואחרי פשיטת רגל נשארו להתקיים במודל של גביית כספי תמלוגים. אדם שאומר שלא היה לקודאק טכנולוגיה מראה בדיוק כמה הוא מבין בתעשיית הצילום. 

 

הצעת יעול למפתחי הפורום תעשו אפשרות להסתיר ציטוטים של אנשים שאני מסנן. לדוגמא אם משתמש אחר מצטט אדם שאני מסנן אז אני רואה את הציטוט שלו. אם אני רואה את הציטוטים שלו למערכת הסינון אין כל כך פואטנה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...